בזכות מתקפת היח"צ והשיווק: כמעט 5% לג'ירו בערוץ הספורט
לצד עשרות האלפים שהמתינו בצדי הכבישים מצפון ועד מרכז הארץ כדי לצפות ב-167 רוכבי האופניים, מרוץ ג'ירו ד'איטליה מצליח לרשום נתוני צפייה נאים מאד גם בערוץ הספורט. מנתונים שהגיעו לידי אייס עולה כי המשדר אתמול (יום שבת) בין השעות 13:00 ל-18:30, משך 4.7% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית. אתמול המסלול החל בחיפה, הצפין לעכו ומשך המשיך ליוקנעם, זכרון יעקב, קיסריה וכביש החוף עד לסיומו בתל אביב – ובסך הכל כמעט 170 ק"מ.
פתיחת המרוץ שלשום, במרוץ נגד השעון בירושלים, הניב בין השעות 13:30 ל-18:30 רייטינג של 2.6%. יש לציין כי ערוץ הספורט אינו חבר בוועדה הישראלית למדרוג, ולכן נתוניו אינם מתפרסמים בצורה רשמית, למרות ששלל ערוצים נבדקים אף הם.
הג'ירו ד'איטליה הוא מרוץ האופניים השני בחשיבותו בעולם, אחרי הטור דה-פראנס. מדובר על האירוע התקשורתי-תיירותי הגדול ביותר שנערך בישראל, שמסוקר על ידי יורוספורט לכמיליארד צופים ב-194 מדינות ברחבי העולם, במהלך 3 ימי השידורים מישראל. מי שחתום על הבאת התחרות הזו לישראל הוא איש העסקים והפילנתרופ היהודי־קנדי סילבן אדמס שתרם עשרות מיליוני שקלים כדי לממש את חלום הבאת התחרות ארצה.
בסך הכל עלות הבאת הג'ירו וקיומה בישראל עומד על כ־25 מיליון יורו (כ-100 מיליון שקלים), בין היתר תשלום של 10.75 מיליון יורו הם התשלום הבסיסי ל-RCS Media Group שמחזיקה בזכויות הג'ירו, 2 מיליון יורו הם עלות ההפקה של צילומי הטלוויזיה, ועוד הוצאות הקמת נקודות הזינוק ונקודות הגמר, אבטחה, מתחמי VIP, אוהלים לספורטאים, במות, שיפוץ כבישים, מחסומים, גדרות, אכסון המתמודדים, שינוע מטען לישראל, שילוט ועוד. משרדי הממשלה השונים בונים חזק על האירוע הזה. משרד התיירות מימן את האירוע בכ-10 מיליון שקלים, חלק ניכר מהם לטובת יחסי ציבור, שיווק ופרסום. בפועל האירוע כבר מושך יותר מ-10,000 תיירים שיגיעו לצפות בתחרות היוקרתית. אבל במשרד התיירות מאמינים כי זה רק תחילתו של זרם תיירים שיגיעו בעקבות הג'ירו.
לצד 16 שעות השידור בלייב ביורוספורט, האירוע משך כ-600 עיתונאים ואנשי תקשורת, ומערך היח"צ כולל את איילת פריש כמנהלת האסטרטגיה יחד עם משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ שמנהל את המבצע התקשורתי. מול התקשורת בעולם פועל ג'וש הנטמן, הבעלים של חברת הייעוץ האסטרטגי הבינ"ל Number 10 Strategies, ולצידו 20 לשכות בכל העולם שעוסקות בפעילות PR של האירוע הבינ"ל. תקציב קמפיין הג'ירו בישראל עומד על כמיליון יורו, ותקציב יחסי הציבור שלו - עוד חצי מיליון.
- 1.כלומר, אפילו הם עקפו את אופירה וברקו? (ל"ת)שלומי 06/05/2018 17:10הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.