האח הגדול עונה 8
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

2,600 שקל לנק' רייטינג, רמי לוי בתוכ"ש: המספרים המדהימים מאחורי האח הגדול

בלי 40% רייטינג ועם מונדיאל בפתח, 'האח' חוזרת וברשת 13 חולמים על תרנגולת שתטיל ביצי זהב, בעיקר בתוכן השיווקי - שהכנסותיו יחצו את רף 10 מיליון השקלים
משה בנימין | (5)

המהלך של איקאה בבית האח הגדול

"היתרון הגדול בתוכן השיווקי של האח הגדול, הוא שהוא מייצג בית ישראלי, מין תמונת מראה כך שכל מותג שנמצא בבית הופך למשהו מ'בית ישראלי'", כך מסביר לאייס בכיר בתחום בניסיון להבין את כוח המשיכה של האח הגדול בעולמות התוכן השיווקי. "בנוסף צריך לדעת מהי רמת הבולטות שאתה משיג למותג, כי לפעמים יש דברים שמשתלבים באופן רגיל בבית. למשל, ​אם אתה מראה שמפו בהישרדות אחרי חודשים שהמתמודדים לא התקלחו ורק חלמו על זה, אז זה נבנה לקליימאקס שמצליח".   אותו גורם מוסיף: "צריך גם לחשוב מה מכל מה שקורה בבית יכול להשפיע על המותג שלך כי אנחנו יודעים שמתרחשים שם דברים שאולי לא טובים לך כלקוח, נגיד ויכוחים גזעניים-עדתיים וברגע אחד יכולים להשליך עליך".

ההכנסה הצפויה של רשת מפרסום ותוכן שיווקי תשלים את ההכנסה מפרסום פרוגרמטי עליו היא בונה משידורי ריאליטי בחינם באתר רשת, שם יימכרו פרסומות על פלטפורמת ארטימידה כפי שנחשף באייס לפני מספר ימים. על פי התכנון, השידור שיועבר בלייב ברשת יכלול 5-6 ברייקים של פרסומות כאשר בכל מקבץ ישודרו 2-3 פרסומות. מדובר בעשרות דקות של פרסומות לאורך היממה - פרסום שאינו מפוקח על ידי רגולטור כפי שנעשה בטלוויזיה ומאפשר לרשת 13 זירה בעלת מרחב פעולה עם דרגת חופש גבוהה מאוד   ונחזור אל רשת 13. בערוץ בונים על נתוני רייטינג גבוהים, בתקווה שגם יניב רווחים גבוהים. נתוני צפייה נמוכים מכך, עשויים להוות בעיה קשה לרשת שרושם הפסדים בשנים האחרונות, ובעיקר מאז הפיצול בערוץ 2. עלות הפקת פרק של האח הגדול עומדת על כמיליון שקלים, והקמת הבית מוערכת ביותר מ-10 מיליון שקלים. מדובר בהוצאות קשיחות שלא תלויות ברייטינג, כך שהדבר מחייב את רשת לרייטינג גבוה כמה שניתן, שיתומחר בהתאם לפני נקודת רייטינג.

מרשת לא נמסרה תגובה.  

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לאיזה אורך של תשדיר 2,600 ש"ח לנקודה? (ל"ת)
    אורך תשדיר 30/04/2018 09:06
    הגב לתגובה זו
  • זה בדרך כלל "ספוט" של 30 שניות (ל"ת)
    שלומי 30/04/2018 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זבל מתחבר לזבל. רמי לוי יודע איפה נמצאים הלקוחות שלו... (ל"ת)
    nnh 30/04/2018 08:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני 29/04/2018 21:38
    הגב לתגובה זו
    כל הרייטינג היום כולל ״צפייה נדחית עד 02:00״ כלומר במילים אחרות ״מריצים את הפרסומות״ אז מלבד התוכן השווקי בתוך התכנית, למה שמישהו ישלם אגורה על פרסומת?... מי רואה היום פרסומות? מי נשאר שם להפסקה של 10 דקות?..
  • אני. אוהב לראות את הדברים כשהם קורים. (ל"ת)
    אני 30/04/2018 23:48
    הגב לתגובה זו