נעולים גיא זו-ארץ גיא זוארץ
צילום: יח"צ
רייטינג

חול המועד סוכות: השעשועון 'נעולים' עם יותר מ-20%

בסך הכל הערב היה מלא כחופן בשידורים חוזרים. בשעה 20:23 נרשם פער של 3.6 נק' בלבד בין 'חדשות 2' ל'חדשות 10. בסופו של דבר הפער הממוצע עמד על 9 נק'
אלכסנדר כץ |

השעשועון נעולים (רשת, ערוץ 2) רשם נתון סביר עבור חול המועד – עם 20.1%, כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מה שבעיקר מאפיין את החגים היהודים הוא מוטיב השידורים החוזרים, וגם אתמול (יום ג') הוא לא אכזב.

 

שידור חוזר של 2 פרקי 'לה פמיליה' (ערוץ 10) קיבל 10.4% ו-8.8%, ושידור חוזר של 'מסע הקפה' (רשת, ערוץ 2) ניפק 10.3%.

 

בהמשך הערב - הצינור (ערוץ 10) רשמה 8.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 7.3%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.6%, ומנגד הסרט 'מיתה טובה' (רשת, ערוץ 2) עם 5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'מסעדת הפועלים של שגב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.4%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.2%. מנגד רשם הלקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 8.8%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 19.6% מול 'חדשות 10' 10.6%. בערוץ 10 אומרים כי בשעה 20:23 הפער בין המהדורות עמד על 3.6 נקודות בלבד. 'מבט' (ערוץ 1) ניפקה 5.1%.

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.