רדיו קול חי משנה אסטרטגיה: פיטר חמישה מ-7 עובדי האתר
5 עובדי אתר האינטרנט של רדיו קול חי סיימו את עבודתם באתר - כך נודע לאייס. בסך הכל נותרו 2 עובדים, והאתר עצמו יתבסס יותר על תכני הרדיו ומערכת החדשות של התחנה עצמה.
אתר רדיו קול חי פעל כמעין מערכת נפרדת שכללה עורכים וכתבים, בראשה העורך הראשי של האתר יוסי צלניקר. כך ניסו ברדיו קול חי להגביר את האפשרות של האתר להיות דינמי יותר מאתר המתבסס על תכנים המתקבלים מרדיו עצמו.
לפני כחצי שנה נכנס אבי בר כשותף חדש לתחנה, והוא מחזיק קצת פחות מ-40% מקול חי, מול קצת יותר מ-40% לחברת קרדן ישראל ו-20% הנמצאים בבעלות 2 שותפים נוספים. בר שותף בחברת אימג'ן מדיה המחזיקה בערוץ 20, ערוץ TRACE ספורט ואתר תוכן הגולשים kick.co.il. בעבר היה המנכ"ל הכל יכול של ערוץ הספורט.
בר הצטרף לתחנה בתקופה הטובה שלה - אחרי שהצליחה להחזיר את ההובלה מבחינת החשיפה לשידוריה, מידי קול ברמה, תחנת הרדיו הצעירה והמתחרה. על פי סקרי TGI האחרונים, גם הכלליים וגם החרדי, עולה כי קול חי זוכה לחשיפה גבוהה מזו של קול ברמה.
הערכות בסביבת התחנה היא כי הוחלט כעת להקטין את הוצאות התחנה שמונה כ-100 עובדים, למרות שהיא נחשבת בשוק הרדיו האזורי לרווחית. סיבה נוספת היא שבמסגרת התכנית האסטרטגית, הבינו בתחנה כי לא יוכלו להוות איום על האתרים החרדיים הגדולים בחדרי חרדים וכיכר השבת, וזאת לאחר שהציב לעצמו קווים ברורים כשלא הציג תמונות נשים ולא דן בידיעות שבמגזר החרדי נמנעים מלהזכיר - כגון עבירות מין וסמים.
אחד המפוטרים הוא יעקב גרודקה, שכבר מונה לכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים' במקומו של עקיבא ווייס שעבר לתאגיד השידור הציבורי. שאר המפוטרים הם ישראל פריי, ארי וידר וישראל אוחיון. עובד נוסף שיפסיק לעבוד באתר הוא איתי גדסי, אולם הוא ימשיך בתפקידו ברדיו ככתב פוליטי.
מנכ"ל רדיו קול חי אבי רוזן אמר לאייס: "אינני נוהג להתייחס לנושאים פרסונאליים בתקשורת. רדיו קול חי פועל וגם האתר שלו, והוא ימשיך לתת את התכנים שהעניק עד כה. הצופים והגולשים מוזמנים להמשיך להינות מהתכנים שנתנו עד כה".
- 1.חשוב ביותר 02/09/2016 08:42הגב לתגובה זואגודת העיתונאים בירושלים נותנת ייעוץ משפטי ומעניקה הגנה משפטית מצויינת לכל חבריה . האגודה נותנת תמורה הולמת ביותר לתשלום החודשי הנמוך שהיא גובה מחבריה וכמו כן דואגת להשתלמויות וכיו"ב. ממליץ בחום לכול עיתונאי באשר הוא. חפשו "אגודת העיתונאים בירושלים"
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
