תבעו מיליון - יקבלו 100 אלף: לאחר שנתיים - רדיו ת"א ישלם לסלוצקי ודומינגז
שנתיים לאחר שהוגשה התביעה של צמד מגישי הרדיו הראל סלוצקי ועופר דומינגז כנגד רדיו תל אביב שבו עובדו וממנו פוטרו - זכו השניים לפיצויים בגין "תקופת הקשר שביניהם וסיומה" במה שיכול להירשם כנצחון חלקי. במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים יקבלו סלוצקי ודומינגז 100 אלף שקלים, 50 אלף כל אחד, לאחר שתבעו במקור מיליון שקלים, 500 אלף לכל אחד.
ההליך המשפטי הגיע הבוקר (יום ב') לסיומו לאחר ששני הצדדים חתמו על הסכם פשרה שמעל הכל הוציא כל צד בתחושה שהוא המנצח. בצד של סלוצקי ודומינגז מציינים כי מעבר לפיצוי - גם אם היה נמוך מהדרישה המקורית - בית המשפט הכיר ביחסי עובד מעביד בין הצדדים, כך על פי עורך דינם ליאור קלוגמן. מנגד ברדיו תל אביב טוענים בדיוק ההיפך ולשיטתם בית המשפט לא הכיר בזה שהם עובדי התחנה אלא שהם במעמד של ספקים. לחיזוק טענה זו מציינים ברדיו כי התשלום שנקבע הוא לפי חשבונית המחויבת במס כנגד תשלום הפיצויים.
התביעה נדונה הבוקר (יום ב') בבית הדין לעבודה בפני סגן נשיא בית הדין, השופט שמואל טננבאום. רדיו תל אביב יוצג על ידי עורכי הדין אילן בומבך ויריב רונן ומנגד את סלוצקי ודמינגז ייצג עו"ד ליאור קלוגמן. לדברי קלוגמן: "השופט ציין במפורש בתחילת הדיונים בין הצדדים כי אכן התקיימו יחסי עובד מעביד וכעת נותר רק לדון בגובה הפיצוי לצמד המגישים". לדבריו "הרדיו לא היה משלם פיצוי שכזה אם לא היו מוכרים היחסים ביניהם".
קלוגמן הוסיף ואמר כי "הרדיו עמד על כך שבהסכם הפשרה בין הצדדים לא יצוין כי התקיימו יחסי עובד מעביד מהחשש לקביעת תקדים מסוכן עבורו, בהתייחס לעובדים נוספים בתחנה שנמצאים בסטטוס דומה לזה שהיה לסלוצקי ודומינגז".
- 1.אבירם פאר 13/06/2016 16:41הגב לתגובה זו1. הם תבעו חצי מיליון, קיבלו בקושי 50 אלף וגם על זה חויבו במס. כמה נשאר להם ביד מכל העניין? 2. מה קרה לתביעה שלהם על הפגיעה בשמם הטוב? 3. אם השופט הכיר ביחסי עובד-מעביד (והוא לא, אחרת היה קובע את זה בהסכם הפשרה), למה הם חייבים במס על התשלום של 50 אלף ש"ח? הרי כל בר-דעת יודע שאין מס על פיצויים. משמע, מישהו אינו מדייק 4. מי הם בעצם ואיפה הם משדרים היום?
- שירה 14/06/2016 07:00הגב לתגובה זו1. הכסף פה פחות העניין. העיקר זו נקודה 2 שלך- שמם הטוב ופה הוכח שהם הצודקים. 3.אין לי מושג. 4.כיום הם מגישים תוכנית בוקר בטלוויזיה בערוץ הספורט ולאחר שנתיים הם סופסוף חוזרים גם לרדיו לתוכנית צהריים ברשת ב.
- מקרה קלאסי של עו"ד פח לצמד. (ל"ת)וואווא 13/06/2016 17:55הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
