כמו בימים ימימה: אחרי המהפך של שלשום - 'רשת' חזרה להוביל את הטבלה
לא כל יום שני: אחרי ששלשום (יום ב') נטל ערוץ 10 באופן יוצא דופן את ההובלה בפריים-טיים, אתמול חזרה הטלוויזיה לנוהל הרגיל - רשת מובילה את טבלת הרייטינג, עד סוף העולם מתקשה.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי The voice (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-25%, ואילו שידור חוזר של 'בלתי הפיך' (רשת, ערוץ 2) רשם 14.8%. מאידך, חצי הגמר הראשון של עד סוף העולם (ערוץ 10) קיבל רק 10.4%, אבל לפחות חצה את רף 10 הנקודות. 'פוליטיקה' (ערוץ 1) קיבלה 3.9%.
'פינס בלילה' (ערוץ 10) הייתה קצרה מ-20 דקות ולכן רשמית לא נספרת על ידי הוועדה למדרוג, אולם בפועל היא קיבלה 7.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.1%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 8.3%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.5%.
ראש ברא שבפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) רשמה 9.8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 8.4% ו'המוסף' (ערוץ 1) עם גאולה אבן הסתפקה ב-1.4%. 'הסולטאן' (ערוץ 9) עקפה את ערוץ 1 עם 3.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 20.1% מול 9.1% בלבד ל'חדשות 10' ו-4.3% ל'מבט' (ערוץ 1). 'חדשות היום' (ערוץ 9) הניבה 2.9%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
