על מדד עמודי הפייסבוק שפרסמנו, הרעש הגדול, והריקושטים - כמה מילים
זה היה אתמול (יום ד') שהעלנו ב'אייס' מדד של
אז בדקנו. לא ממש עניין אותנו מי הם האתרים עם הכי הרבה לייקים, כי למשל עמודי הספורט הם עתירי לייקים אבל בסבב הנוכחי הם היו מחוץ למשחק, רצינו לבדוק באמת - ועניין אותנו שני דברים - כמות הפעילות בעמוד ושיעור הפעילות ביחס לגודל העמוד (היחס, מה נקרא PTAT שזה היקף הפעילות ביחס לגודל העמוד).
אז הסתכלנו על עמודי התוכן בפייסבוק שהם הכי חמים עכשיו. לקחנו את העשרה ובשאיפה - לא פספסנו אף אחד. הנה הרשימה:
מצטערים על הצהוב והאדום, השעה מאוחרת. בקיצור, אלה המספרים (כלומר העמודים) שעלו בגורל, והאמת - לא נפלנו מהכיסא. חוץ מאתר אחד, שב-מ-ק-ר-ה (כן כן, במקרה) הוא מאותו הבית. Bizportal תפס את המקום התשיעי, ובחיתוך הנוסף (היחס) הוא קופץ למקום הראשון. זה לא שלקחנו את עמוד
הבדיקה עשתה המון רעש בתעשייה, הכתבה קודמה חזק ברשתות והטלפונים מצד גופים שרוצים 'להיכנס' זרמנו למערכת. עכשיו נכון, כתבנו שבדקנו את העמודים עם הכי הרבה לייקים. טעות, טועים, טעינו. מטרת הבדיקה הייתה ונותרה לבחון מי הם האתרים הכי פעילים (ומי עשה את הקפיצה הגדולה ביותר!) ומהבחינה הזו הטבלה היא אותה טבלה - אין שום שינוי - חוץ מזה ש-Bizportal נכנס לאקסל.
- אחרי שזינקה פי 5 ב-2024 - מולטי ריטייל רושמת הפסד ברבעון הראשון
- אייס - כיצד לא תעשה זאת בעצמך
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
וזה שום קונספירציה מבית היוצר של מפעילת האתרים 'קו מנחה'. Bizportal עשה עבודה ועם 133 אלף talking about הקדים עמודים רבים כמו למשל של אחד האתרים הכלכליים שלא נציין את שמו (רק נגיד שהוא מתחיל ב-ג') שעומד עכשיו על 14 אלף talking about, או בלוג קריאייטיב חביב שעומד עכשיו על 5.3 אלף talking about.
בשורה התחתונה, הכי חשוב זה לפרגן ואם טועים אז לתקן. ושיהיה סוף שבוע שקט לכולנו - מגיע לנו קצת שקט.
- 2.לובו 11/08/2014 16:44הגב לתגובה זומה זה אתר ידיעות אחרונות? אתר המנויים? הגרסה הדיגיטלית?
- 1.אתם טיפשים 11/08/2014 00:17הגב לתגובה זומספר הטוקינג לא מעיד על הכניסות בכלל.... כל אחד והמטרות שלו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
