על מדד עמודי הפייסבוק שפרסמנו, הרעש הגדול, והריקושטים - כמה מילים
זה היה אתמול (יום ד') שהעלנו ב'אייס' מדד של
אז בדקנו. לא ממש עניין אותנו מי הם האתרים עם הכי הרבה לייקים, כי למשל עמודי הספורט הם עתירי לייקים אבל בסבב הנוכחי הם היו מחוץ למשחק, רצינו לבדוק באמת - ועניין אותנו שני דברים - כמות הפעילות בעמוד ושיעור הפעילות ביחס לגודל העמוד (היחס, מה נקרא PTAT שזה היקף הפעילות ביחס לגודל העמוד).
אז הסתכלנו על עמודי התוכן בפייסבוק שהם הכי חמים עכשיו. לקחנו את העשרה ובשאיפה - לא פספסנו אף אחד. הנה הרשימה:
מצטערים על הצהוב והאדום, השעה מאוחרת. בקיצור, אלה המספרים (כלומר העמודים) שעלו בגורל, והאמת - לא נפלנו מהכיסא. חוץ מאתר אחד, שב-מ-ק-ר-ה (כן כן, במקרה) הוא מאותו הבית. Bizportal תפס את המקום התשיעי, ובחיתוך הנוסף (היחס) הוא קופץ למקום הראשון. זה לא שלקחנו את עמוד
הבדיקה עשתה המון רעש בתעשייה, הכתבה קודמה חזק ברשתות והטלפונים מצד גופים שרוצים 'להיכנס' זרמנו למערכת. עכשיו נכון, כתבנו שבדקנו את העמודים עם הכי הרבה לייקים. טעות, טועים, טעינו. מטרת הבדיקה הייתה ונותרה לבחון מי הם האתרים הכי פעילים (ומי עשה את הקפיצה הגדולה ביותר!) ומהבחינה הזו הטבלה היא אותה טבלה - אין שום שינוי - חוץ מזה ש-Bizportal נכנס לאקסל.
- אחרי שזינקה פי 5 ב-2024 - מולטי ריטייל רושמת הפסד ברבעון הראשון
- אייס - כיצד לא תעשה זאת בעצמך
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
וזה שום קונספירציה מבית היוצר של מפעילת האתרים 'קו מנחה'. Bizportal עשה עבודה ועם 133 אלף talking about הקדים עמודים רבים כמו למשל של אחד האתרים הכלכליים שלא נציין את שמו (רק נגיד שהוא מתחיל ב-ג') שעומד עכשיו על 14 אלף talking about, או בלוג קריאייטיב חביב שעומד עכשיו על 5.3 אלף talking about.
בשורה התחתונה, הכי חשוב זה לפרגן ואם טועים אז לתקן. ושיהיה סוף שבוע שקט לכולנו - מגיע לנו קצת שקט.
- 2.לובו 11/08/2014 16:44הגב לתגובה זומה זה אתר ידיעות אחרונות? אתר המנויים? הגרסה הדיגיטלית?
- 1.אתם טיפשים 11/08/2014 00:17הגב לתגובה זומספר הטוקינג לא מעיד על הכניסות בכלל.... כל אחד והמטרות שלו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
