
המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 4.7% ו-94 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 2.1% רייטינג ו-46 אלף צופים, יחד עם "הדוח היומי" של ערוץ 13 שגם הוא היה עם 2.1% רייטינג אבל 43 אלף צופים.
מהדורת היום המוקדמת של קשת היתה עם 5% רייטינג ו-105 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה אחריה עם 2.1% רייטינג ו-46 אלף צופים ואת הרצועה הזו סגרה רשת עם המהדורה המוקדמת של חדשות היום עם 1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, מהדורת היום של קשת
עם עופר חדד היתה על 5.2% רייטינג ו-114 אלף צופים, לאחריו היתה רשת עם מהדורת החדשות של מאיה ראכלין עם 2.4% ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר ערוץ 14 עם אמיר איבגי היה עם 2.3% רייטינג ו-55 אלף צופים.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- דני אבדיה ומי עדן בקמפיין חדש: טסים לפגוש את הכוכב
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
לאחר מכן, חמש עם רפי שרף היה עם 7.9% רייטינג
ו-174 אלף צופים, המהדורה המוקדמת של ערוץ 14 עמדה על 3.2% ו-78 אלף צופים ואילו שיחת היום של רשת היתה עם 2.6% רייטינג ו-55 אלף צופים בלבד. "שש עם דין פישר" של קשת עמדה על 9% רייטינג ו-203 אלף צופים, ריקלין ושות של ערוץ 14 היתה על 4.9% רייטינג ו-108 אלף צופים
ואילו את הרשימה סגרו מוריה וברקו המאכזבים עם 3.2% רייטינג ו-73 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלפני המהדורה המרכזית, המהדורה המוקדמת של קשת עם גדעון אוקו עמדה על 10.5% רייטינג ו-249 אלף צופים, ערוץ 14 וליטל שמש עמדו על 5.7% רייטינג ו-143 אלף צופים ואת
הרשימה סגר, כרגיל, ערוץ 13, עם אזור מלחמה שהיה עם 5.4% רייטינג ו-121 אלף צופים בלבד.
במהדורת הלייט נייט, תכנית הרכילות של גיא פינס עמדה מעל כולם, עם 10.5% רייטינג ו-261 אלף צופים, לאחריה היו "פתחי את שי" של ערוץ 14 עם 4.9% ו-142 אלף צופים ואת הרשימה סגר "הצינור" של ערוץ 13, עם 3.7% ו-83 אלף צופים.
אברי ושרקי של קשת היו עם 7.1% רייטינג ו-162 אלף צופים, אחריהם בפער ניכר היו "היום שהיה" של רשת, שעמד על 2.8% ו-64 אלף צופים ואילו "סטורי לילה" של ערוץ 14 עם יהודה שלזינגר סגר את הרשימה עם 2.6% רייטינג ו-62 אלף צופים בלבד.
- 10.דב 20/10/2025 20:01הגב לתגובה זומתווה את הדרך במאבק לגיוס החרדים הפרזיטים.זהו שימוש נאות לכספי ציבור.
- 9.כוח קפלן 20/10/2025 19:59הגב לתגובה זוצאו להפגין למען גיוס כל החרדים הפרזיטים לצהל.
- 8.אנונימי 20/10/2025 17:54הגב לתגובה זוערוץ הפח התבהלה התרעלהההסתה פח 13
- 7.נהוראי 20/10/2025 16:20הגב לתגובה זולא ברור איך מודדים את כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
- יוחאי 20/10/2025 19:55הגב לתגובה זובודקים את חשבונות הבנק של משפחת נתניהו
- 6.יעקב פרל 20/10/2025 14:28הגב לתגובה זואת המאבק החיוני לגיוס כל האברכים החרדים הפרזיטים לצהל בכפייה.
- אנונימי 20/10/2025 17:52הגב לתגובה זוהטפילים והמשתמטים מגוש דן תל ביוב וגיוס לשירות אזרחי של המוסלמים שנהנים מכל הזכויות וללא כל חובות למדינה .
- 5.חיים רוטר 20/10/2025 14:26הגב לתגובה זויש להם את רביב דרוקר האגדי המכונה יהוה של התקשורת.
- יהוואי 20/10/2025 19:56הגב לתגובה זוערוץ אחלה
- יסכה 20/10/2025 19:45הגב לתגובה זואין עליו
- אנונימי 20/10/2025 17:56הגב לתגובה זוהיחידי שצופה בערוץ הפח הזה.
- 4.לסגור את ערוץ 13 ערוץ פח אשפה (ל"ת)אנונימי 20/10/2025 12:34הגב לתגובה זו
- 3.דב 20/10/2025 11:44הגב לתגובה זוכנראה שזה העם. ואלו צרכיו. להלעיט אותו במה שהוא רוצה. מי צריך עיתונאי חוקר !התכנית אזור מלחמה היא תכנית האקטואליה הטובה ביותר הרבה בזכות האורחים המובאים לאמר את דעתם והם מכל גווני הקשת הפוליטיקאית האזרחית והמחקרית.
- 2.ימין חילוני 20/10/2025 11:28הגב לתגובה זולמרות שאפליקציית yes מתעקשת להיפתח בערוץ 13 אני כמעט תמיד מצליח להעביר לפני שעולה תמונה. שנאה רעל ורוע לא מביאים רייטינג ב 13 עוד לא הפנימו את זה.
- קפלניסט 20/10/2025 16:18הגב לתגובה זומובילים את המאבק לגיוס כל החרדים לצהל.
- 1.מהדורת 13 פח אשפה נמחקה מהשלט שלי מזמן (ל"ת)אנונימי 20/10/2025 11:04הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
