נתניהו (שוב) מבטיח להוריד את מחירי הדירות - "יש כאן דרך חדשה ונועזת"

מחר יתכנס קבינט הדיור לאישור הצעת החלטה. נתניהו מסמן את המדד שהקבינט מתכוון "לתקוף"
|
(67)
בנימין נתניהו, צילום: חיים צח; לע"מ

בלשכת רה"מ בירושלים התקיים היום אחה"צ דיון בנושא הורדת מחירי הדירות לקראת דיון בהצעת החלטה בנושא מחר בישיבת ועדת השרים לענייני תכנון, בנייה מקרקעין ודיור ("קבינט הדיור").

בישיבה, בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנמשכה כשעתיים ותימשך מחר בבוקר, השתתפו שר האוצר משה כחלון, שר הבינוי יואב גלנט, השר להגנת הסביבה אבי גבאי, יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וראשי משרד רה"מ, משרד האוצר, משרד הפנים ובנק ישראל.

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "שר האוצר ואני התחייבנו לאזרחי ישראל לעשות הכל כדי להוריד את מחירי הדיור. המדד האמיתי שצריך להסתכל עליו זה כמה מכפלות של משכורות זוג צעיר צריך להשקיע כדי לקנות דירה, וזה המדד האמיתי שאותו אנחנו רוצים לתקוף ולהוריד - ואנחנו יכולים, אין לי שום ספק בזה."

עוד אמר נתניהו כי "אנחנו הולכים לטפל בשלושת אמצעי היצור - הקרקע, כוח האדם וההון. אם נטפל בשלושת הדברים הללו, אנחנו נוכל להשיג תוצאה. יש פה שורה של צעדים ששר האוצר מביא על מנת להניע את התהליך. אנחנו רוצים להעביר את זה במהירות דרך הממשלה ומה שצריך גם דרך הכנסת. יש כאן בהחלט דרך חדשה, נועזת, ולדעתי גם זו שתצליח".

שר האוצר משה כחלון אמר: "אחד היעדים שלנו כממשלה, וזה עלה גם בשיחות הראשונות שלי עם רה"מ, זה התמודדות עם המצב הזה ולתת פתרונות, ובדגש על זוגות צעירים. אנחנו רוצים לעזור לזוגות הצעירים שלנו, כמובן - לכל שוק הדיור, אבל ליבת העניין זה הזוגות הצעירים. אנחנו מתעסקים בעיקר עם היצעים, בעיקר עם פתיחת השוק, בעיקר עם שיווק קרקעות, בעיקר עם תכנונים. מתכוונים להגדיל את התכנונים בצורה דרמטית."

עוד אמר כחלון כי "מחר בקבינט הדיור אנחנו נסיים את הריכוז של גופי הדיור במדינה, תחת קורת גג אחת. המהלך יתבצע על ידי העברת רמ"י ומנהל התכנון למשרד האוצר. אני מאמין שהעברת הסמכויות שצפויה מחר בקבינט היא צעד ממשי, היא תפתח לנו את האפשרות ולדעתי תקדם ותזרז ואפילו תזניק את הסיכויים לפתור את משבר הדיור".

תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    שום תוכנית ושום נעליים הכל אחיזת עיניים
    פקה פקה 14/06/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להגדיל את ההצע מעלים מיסים כי זה קל, לבנות זה קשה.
    סגור
  • 47.
    רק בריביט אתם לא נוגעים בהכל כן חוץ ממי שאשם ! הריבית
    כלכלן 14/06/2015 02:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביחיאת כבר תפסיקו להרוג תציבות תנו למשקיעים ריבית בבנק ותנו לצעירים לחיות בכבוד ! תרימו את הריבית לשני אחוז!
    סגור
  • 46.
    נתניהו
    יוסי 08/06/2015 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שחושב להאמין לו שיקשיב לאובמה,סרקוזי,מרקל,פוטין ועוד....כי אז יבין מה ערכם של הבטחותיו
    סגור
  • 45.
    התרגיל
    י 08/06/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יבטיחו הורדת מחירים , ישנו את הסטטיסטיקה לכלול יותר דירות בדימונה ובינתיים יתנו לעופר לתשובה לבנקים ולכל השאר לגנוב לנו יותר...
    סגור
  • 44.
    החלק הראשון זה עוד מיסים, זה נקבל בטוח ומיידית,
    בן אהרון 08/06/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לגבי היתר, לבנות עוד דירות, לזה נצטרך לחכות עוד כמה שנים כנראה. כבר ברור שהפועלים הסינים עליהם נתניהו וכחלון מסתמכים, כנראה לא יגיעו לאור דרישת ממשלת סין שלא יעבדו בהתנחלויות. כסף בודאי שאין, והיתר כבר לא רלוונטי
    סגור
  • טען עוד
  • 43.
    ירידה של 20% בדירות קריסת בנקים .לזה אני מחכה. (ל"ת)
    מני 08/06/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • זה לא יקרה במהלך יזום, רק עקב משבר עולמי קשה!! (ל"ת)
    בן אהרון 08/06/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 42.
    מנהיגים פרימיטיביים משעבדים אנשים לדירה שאין להם ברירה
    בא 08/06/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלה לקנות .
    סגור
  • 41.
    דירה קונים בכסף מה עוזר רפורמות שבסופו (ל"ת)
    של יום הכל כאן יקר 08/06/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    מכניסים כסף לקירות במקום שילך להשקעות ,וכול זה בשביל
    בא 08/06/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מיסי נדלן , הבעיה שעלית השמאל היא סכנה קיומית לישראל ,ובועת הנדלן דוחפת מצביעים לשמאל,השמאל רק חולם לקבל פקודות מאמריקה ,הימין בישראל יפול בשני תרחישים ,1 .בחירות הבאות לציבור ימאס סופית מיוקר המחיה וגרבוס לא יעזור הפעם ,2.הרפובליקנים יעלו האמריקה ואז לא יצטרכו את ביבי להציל אותנו ממדינה פלסטינית .
    סגור
  • 39.
    הייתם חייבים להוסיף שוב ?שונאי ימין עלובים (ל"ת)
    יעקב 08/06/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 38.
    נתניהו יעשה הכל כדי שכחלון יכשל
    שלומי 08/06/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל מה שנתניהו רוצה זה להכשיל את כל אלה שסביבו וכך כדי שחס וחליליה הבוחרים לא יפזלו לכיוונים אחרים.
    סגור
  • לא נכון, כחלון עושה זה בעצמו מצויין (ל"ת)
    בן אהרון 08/06/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 37.
    ביבי אמר שיעשה הכל...לא אמר שיצליח חו"ח (ל"ת)
    אורן 08/06/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 36.
    נתניהו מבייש את עצמו ואת עם ישראל העלה המחירים ב 100% (ל"ת)
    נתניהו לחקירה בנדל״ן 08/06/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 35.
    עובדים עלינו בעיניים (שוב)
    מאיר 08/06/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בהסכמים הקואליציוניים סוכם כי כל המכרזים של המנהל ישווקו במחיר למשתכן כאשר 80% מהדירות יוקצו לזוגות צעירים בלבד וה-20% הנותרים יוקצו למשפרי דיור כאשר משקיעים מחוץ למשחק. היום כבר מדובר על חלק מהמכרזים שישווקו במחירי השוק כיום (מחירים מפלצתיים). מה זה אומר? שוב סיבוב פרסה של כחלון???? האמת לא מפתיע בכלל....
    סגור
  • 34.
    נתניהו איבד את כבודו ואמונו לאחר שהעלה ב100%המחירים (ל"ת)
    תוריד המחירים ב 60% 08/06/2015 08:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 33.
    "דימונה" עד מתי תאמינו לשקרים של הדיקטטור ???? (ל"ת)
    אלי 08/06/2015 08:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 32.
    מחירי הדיור
    פרייר 08/06/2015 07:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המהלך נכון. רק צירוף כל הגורמים ביחד בניהול אחד יפתור את הבעייה. הפיצול הנוראי בין גופים שונים שיתק את ההיצע.95% מהקרקעות הם של המדינה,גם הבנקים,וועדות תכנון אבל כ"א פעלה לפי האינטרס שלו.עמידר יכולה לתרום רבות כפי שהיה 50 שנים אחורה,גם בנייה ממשלתית. השוק הפרטי לא מעוניין בלפתור בועות,להיפך,לכן זה תפקיד הממשלה,והיא יכולה
    סגור
  • 31.
    אותה כותרת מלפני עשור .בפועל המחירים עלו (ל"ת)
    א 08/06/2015 07:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • רק חבל שהמחירים כן ירדו מ-2005-2008
    לשקר אין רגליים 08/06/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לשקר תמיד אפשר
    סגור
  • 30.
    כחלון הבטיח. שיקיים! ביבי לא קשור
    קליפ 08/06/2015 06:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ל-70% מהמגזר היהודי לפחות דירה אחת ולרבים בין 2 ל- 5 דירות!! כחלון סחט את הליכוד בטענה שירסק את מחיריי הנדל"ן. יצליח? אקנה עוד דירות... ייכשל? למי אכפת...? (חוץ ממך)
    סגור
  • 29.
    אף אחד לא רוצה להוריד את הצחיר הדירות , אתם לא מבינים
    אלי 08/06/2015 06:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מקסימום יוקפאו עם המחירים חרדו יותר מ 20% תיהיה התמותתות במשק ותחשבו על זה ??
    סגור
  • כולם דווקא רוצים אדון עם דירות אבל לא יודע לכתוב ,וחושב
    פפפ 08/06/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהוא הצלחה בחיים ,כנס ליוטיוב מוות קליני ותראה כמה אתה הצלחה .
    סגור
  • 28.
    אני מקווה שהם יצליחו לחולל שינוי
    סוחר ותיק 08/06/2015 00:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המצב שהגענו אליו קשה מאוד, זוג צעיר לא יכול לקנות דירה לבנות בית בארץ ישראל, והם מתחילים לנטוש. אסור לתת לדבר הזה להמשיך, ישראל זה הבית היחידי שיש לנו וצריך לתת לאנשים ליישב את הארץ בכבוד.
    סגור
  • תגיד תודה לניהול של ביבי ופישר ושטייניץ ,כולם מנהלים .
    בא 08/06/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חותמת גומי זה לא בן אדם ,גם אם הוא כזה הוא לא יתחמק מאחריות .
    סגור
  • 27.
    אני מתגעגע לסופרטנקר-לפחות שם מלא עוז ל..שום דבר (ל"ת)
    ירושלמי 07/06/2015 23:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    חרם על ישראל ירסק את מחירי הדירות . (ל"ת)
    מני 07/06/2015 22:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 25.
    ריכוז סמכויות
    גם רוצה 07/06/2015 22:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כחלון מרכז סמכויות - את כל הכוח אצלו, הולך להיות מיליונר משחיתות. ו... עם האוכל בא התיאבון, לא נראה שיעבוד להוריד את מחירי הדיור, אלא לרווחתו.
    סגור
  • 24.
    הורדת מחירי הדיור
    אהרן 07/06/2015 21:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הדרך היחידה ונאםקטיבית ביותר להוריד את מחירי הדיור היא בניה מאסיבית בישובי יהודה והשומרון. העליה העיקרית של המחירים החלה עם ההקפאה ביש"ע והפיתרון הוא בהםשרה
    סגור
  • 23.
    מה עם תעסוקה מעל גיל 50?
    עשוק ע"י פוליטיקאים 07/06/2015 21:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא הכל זוגות צעירים. עוד מעט יעלו מיסים ושוב ידפקו את השכירים בלוקש, אחרי חלוקת הכסף שאיננו להסכמים קואליציונים שמפלים לטופל אוכלוסיות של בעלי העניין.
    סגור
  • 22.
    שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן
    VUNKX 07/06/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן שקרן
    סגור
  • נראלי שאתה מתכוון שהוא שקרן .הבנתי אותך נכון . (ל"ת)
    בא 08/06/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אידיוט שמדקלם קשקושים מהתקשורת הבזויה (ל"ת)
    יעקב 08/06/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    6 שנים היה ראש ממשלה ולא עשה כלום
    ביבי שוב משקר 07/06/2015 21:35
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שום מצוקה אזרחית לא מעניינת אותו ואת המארי אנטואנט שלו. הדבר היחיד שמעניין אותו זה להשאר בשלטון, ועדר הבוחרים שלו מאפשר לו את זה.
    סגור
  • הנוסחה להצליח בבחירות הבאות- עוד מיסים ולא לעשות כלום. (ל"ת)
    בן אהרון 08/06/2015 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    קניתי בת"א בשביל 2.5% תשואה ואני משלם 2% על המשכנתא...
    טמבלול 07/06/2015 21:16
    הגב לתגובה זו
    14 7
    אני מרוויח בקושי 0.5% אבל מצפה לעליית ערך. אני גם מתחיל מתשואה של מינוס 8% בגלל הוצאות תיווך, עורך דין, שיפוץ בסיסי, ומס רכישה (שהולך לעלות). אם הערך לא יעלה אכלתי אותה. אם החזרי המשכנתא יתייקרו בקצת- אכלתי אותה. אם המחירים יירדו בטיפה - הלכה לי הפנסיה שחשבתי שהדירה תתן לי. בקיצור יצאתי טמבל. חבל שלא ראיתי את הסרט הפופולארי ביוטיוב ושלחתי לחברים: הסיבה האמיתית לעליית מחירי הדירות בישראל והסיבה שבקרוב הם יירדו
    סגור
  • לשבת על צוואר האדם העובד ,הכוונה לשוכר המסכן שלך,זאת
    בא 08/06/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחיתות ולא פנסיה ,אתה מספיק מבוגר להבין את זה ,זוגות צעירים לא צריכים למממן פנסיות לזקנים .
    סגור
  • אז שילכו לבנק יקחו משכנתא ויממנו ריבית ועמלות
    בן אהרון 08/06/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא להם יותר יקר.
    סגור
  • ******* מספר 20 צודק לחלוטין - יש פה בועה !! ****** (ל"ת)
    אני 08/06/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • נשמע מאוד אמין (ל"ת)
    ערן 08/06/2015 06:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 19.
    דקה אחרי שיגבילו משכנתאות ל 180 תשלומים- המחירים יצנחו
    גבי 07/06/2015 21:14
    הגב לתגובה זו
    9 5
    היום אנשים לוקחים את הסכום שהם מוציאים על שכירות, נניח 4,000 שקל, ומכפילים אותו ב 360 תשלומים, וזה המשכנתא שהם לוקחים. תקטינו את מספר התשלומים האפשרי, אבל על כל הרוכשים ללא יוצא מין הכלל (כדי שאני לא "אפסיד" בקרב על הדירה למישהו שקיבל יותר תשלומים). פחות תשלומים = משכנתאות בסכומים קטנים יותר = הבנקים מרוויחים פחות = הקבלן מקבל פחות = המדינה תקבל פחות על קרקע = רוכשי הדירות מוציאים הרבה פחות = מסיימים את המשכנתא הרבה קודם = יציבות כלכלית בהחזר החודשי (אפילו בריבית משתנה, זה פחות תנודתי ב 15 שנה לעומת 30). הנושא מוסבר היטב באינטרנט בסרטון ששמו: הסיבה האמיתית לעליית מחירי הדירות בישראל
    סגור
  • 18.
    ביבי מריח עליית תשואות באגח שתשפיע על הנדלן (ל"ת)
    אחד שלא מבין 07/06/2015 21:09
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 17.
    הצמדה למשכורות
    דני 07/06/2015 21:06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לפני שבוע ביצעתי לשר להצמיד הדיור למשכורות וכיום אני שומע שרוהמ החליט שזו הדרך הנועזת להוריד מחירים.
    סגור
  • יש לך את זה....
    י. 08/06/2015 01:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש לך פוטנציאל להיות ראש ממשלה. אתה מספיק טמבל ....... אם אתה חושב כמו הביבי - זה סימן רע מאד.
    סגור
  • 16.
    הסופרטנקר של השקרים(ביבי) יצא לגיחה נוספת של בלופים
    זה מה שבחר העם את 07/06/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    20 4
    הכוונה למחיר הדירות בירח למשפחות עם 20 ילדים ששני ההורים מתחת לגיל 18 ושניהם לא עשו צבא או שרות לאומי
    סגור
  • הקוסם(ביבי) כל פעם שולף שפנים מן הכובע-מ1996 רק שפנים
    ראיס-פוטין-טיל 400S 07/06/2015 21:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש שיר-"הם לא ילמדו לעולם..." מ1996 מאכיל אותנו ביבי בלוקשים(מקרונים-פסטה).הוא שולף משולשים של פיצה ואנו לא מודעים,שזה אצבע משולשת.כל פעם אותו תרגיל...
    סגור
  • 15.
    כחלון תוריד מחירים ואתה ראש הממשלה
    שולחים את ביבי ושרה 07/06/2015 20:58
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אם המחירים יורדים זה למרות ביבי ולא בזכות
    סגור
  • אף אחד לא רוצאה להוריד מחירים , אתם לא מבינים ??? (ל"ת)
    אלי 08/06/2015 06:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    נו ביבי :הפעם תלך על אמת ....אחרי שהדיור עלה ב 100%...
    גק 07/06/2015 20:29
    הגב לתגובה זו
    11 7
    נו ביבי :הפעם תלך על אמת ....אחרי שהדיור עלה ב 100%......:בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "שר האוצר ואני התחייבנו לאזרחי ישראל לעשות הכל כדי להוריד את מחירי הדיור.
    סגור
  • 13.
    ביבי פחדן ושקרן גדול וזאת כולם יןדעים (ל"ת)
    ביבי השקרן ןכחלון הר 07/06/2015 20:29
    הגב לתגובה זו
    20 5
    סגור
  • 12.
    עכשו בטוח מחירי הדירות יעלו-ביבי יתקע את כחלון
    ליצן 07/06/2015 20:23
    הגב לתגובה זו
    21 3
    אם ביבי היה רוצה מחירי הדירות היו בריצפה אבל ביבי לא רוצה - העושר של המדינה תלוי במחירי הנדלן יותר מנפט או גז - תשוו כמה נכנס מגז וכמה מנדלן
    סגור
  • 11.
    נו הלכה למעשה הפעם אחרי שהדיור עלה ב 100%
    גק 07/06/2015 20:22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "שר האוצר ואני התחייבנו לאזרחי ישראל לעשות הכל כדי להוריד את מחירי הדיור.
    סגור
  • 10.
    ויקיאו דירות.שקר של
    רק ריבית 07/06/2015 20:14
    הגב לתגובה זו
    11 3
    שנים
    סגור
  • 9.
    6 שנים הוא ראש ממשלה שמפזר הבטחות וההפך קורה
    אריק 07/06/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    17 3
    בשנים שהאידיוט היה ראש ממשלה מחירי הדיור רק עלו והוא הבטיח לכל אורך הדרך שהמחירים ירדו, מילה של ביבי לא שווה כלום, שרלטן.
    סגור
  • הוא לא רק ראש הממשלה(יש לו המון כובעים)...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 07/06/2015 21:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא דומה יותר ל-חלילן מהמלין,שכידוע הוביל את כל העכברי ליכוד (במיוחד מדרום) לשתות מים המלח.ומי הציע זה קודם? עראפת כמובן.
    סגור
  • 8.
    עוד בדיחה של ביבי . זה כבר עצוב (ל"ת)
    carmi 07/06/2015 20:07
    הגב לתגובה זו
    14 4
    סגור
  • 7.
    אל תעשו כלום . בקרוב חרם על ישרא הל וחכו הדירות ירדו
    קיבינמט הדיור 07/06/2015 20:05
    הגב לתגובה זו
    11 5
    לבד
    סגור
  • 6.
    נתניהו, זה יקרה רק כאשר תעוף לנו מהעיניים! (ל"ת)
    פינסקר 07/06/2015 20:01
    הגב לתגובה זו
    18 9
    סגור
  • גם אם יעוף מעיניים- במוח ישאר כתם בלתי מחיק...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 07/06/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מ1996 מה אדם אחד מסוגל להזיק לעם.
    סגור
  • 5.
    שקרניהו
    דן 07/06/2015 19:54
    הגב לתגובה זו
    18 5
    האיש אומר שזה לילה לך תחפש את השמש בחוץ
    סגור
  • 4.
    חחחחחחחח
    דודי 07/06/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור ,שהעניין נשאר פתוח
    סגור
  • 3.
    הכוונה למחירי הדירות של החרדים בלבד
    תרגום רש"י 07/06/2015 19:51
    הגב לתגובה זו
    19 4
    ביבי הוא אסון של האנשים העובדים והדתיים השפוייםהוא גורם לגידול הטפילים שלא עובדים
    סגור
  • 2.
    זוג צעיר
    אבי 07/06/2015 19:48
    הגב לתגובה זו
    14 10
    נחנקנו מדינת ישראל. די לדיבורים זוגות צעירים כבר לא יודעים מה לעשות ומבזבזים את כל כספם על שיכרויות. תנו לנו לקנות דירה במחיר הוגן
    סגור
  • 1.
    אם נתניהו הבטיח העניין סגור! לא יקרה (ל"ת)
    וסילי גונדר 07/06/2015 19:44
    הגב לתגובה זו
    22 7
    סגור
  • איפה שביבי דורך לא צומח דשא (ל"ת)
    שמטוב 07/06/2015 21:01
    הגב לתגובה זו
    17 4
    סגור
  • בגלל חומצת השטן? (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 07/06/2015 21:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות