תוכניות לובינסקי ל-2013
RCZשנת 2012 לא הטיבה עם לובינסקי בתחום כלי הרכב (לחברה גם זרועות בדו"ג, מצברים וטרייד-אין). פיג'ו ירדה ב-21.2% ביחס לנתוני 2011 ודורגה במקום ה-12 בטבלת המסירות וסיטרואן נחלשה ב-19.1% והתברגה בטבלה מקום אחד מתחת לפיג'ו. הסיבות להחלשות מגוונות ונובעות בין היתר בשל החלפת המשמרות בין ה-207 ל-208 והפסקת יבוא הדור הראשון של הברלינגו והפרטנר בשל חובת בקרת היציבות. שנת 2013, להערכת היבואנית, צפויה להיות טובה משמעותית.
במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ב') בה הוצגו חידושי היבואנית לשנת 2013, אמר דורי מנור, מנכ"ל לובינסקי כי הוא מצפה לעליית מכירות מ-13,000 כלים בשנה שחלפה ל-16,000 ב-2013. זאת למרות שהוא מעריך שהמכירות הכלליות בשוק הרכב הישראלי ירדו לאזור ה-200,000 כלים.
להערכת מנור החלוקה בתוך הקבוצה תהיה: 7,280 יח' לפיג'ו, 8,045 יח' לסיטרואן ו-650 יח' לאם.ג'י. לדבריו הגידול באם.ג'י יתרחש בשל הגעת ה-3 לקראת סוף השנה, אבל הנתח המשמעותי יגיע בזכות מכוניות הסדאן החדשות של המותג: פיג'ו 301 וסיטרואן C אליזה.

באירוע השיקה לובינסקי את ה-RCZ הספורטיבית המחודשת שמחיריה יעלו בכ-5,000. היא עשויה לקבל בהמשך חיזוק בדמות גרסת ה-250 כ"ס (RCZ-R) שתעלה כ-275,000 שקלים. עוד פיג'ו ספורטיבית שתעשה עלייה היא ה-208GTI. זו מפיקה 200 כ"ס ממנוע 1.6 ליטר ותוצע בישראל בשילוב תיבה ידנית או אוטומטית רובוטית. שיווקה יחל בתחילת המחצית השנייה של השנה ומחירה יעמוד על כ-160,000 שקלים.
בקרוב יחל שיווק מכונית מיוחדת אחרת ומדובר ב-DS3 קבריו (בה נהגנו לא מכבר) שתעלה כ-20,000 שקלים יותר מהגרסאות הרגילות. היא תגיע בעיקר בגרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית (120 כ"ס) אך ניתן יהיה לקבל גם את מהדורת הטורבו (156 כ"ס) המוצעת רק בשילוב תיבה ידנית.
