הקמפיין: אקי וסנדי מתאחדים ומה עושים כתמים בטיילת אשדוד?

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

בזק ממשיכה עם המסר "הגעתי הביתה, אתקשר אליך מהבזק"

בזק תעלה היום (ה') בקמפיין המשך, תחת הכותרת "הגעתי הביתה, אתקשר אליך מהבזק". זאת בכוונה להסביר ללקוחות כי, כאשר הם נמצאים בבית, זול יותר להתקשר מהטלפון הקווי. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי.

את הקמפיין מובילים 4 שחקנים, כאשר הם מגלמים את דמותם בסדרות פופולאריות כמו, ניר לוי, המגלם את חפר מהסדרה 'רמזור', עידן אלתרמן, המגלם את מיקי בסדרה 'החיים זה לא הכל', ערן זרחוביץ, המגלם את ארז מ"מסודרים" ומרגלית מ'המרוץ למיליון' בתפקיד עצמה. כעבור שלושה שבועות תחליף בזק את סרטוני הפרסומת, בסרטוני חסות חדשים עם טקסטים הומוריסטיים ושחקנים שונים. סדרת הסרטונים החדשה תמשך כחודשיים.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: "בזק בחרה להתחיל את פריסת הקמפיין בסדרת סרטונים עם דמויות מוכרות ואהודות במטרה לתפוס את תשומת לב הציבור".

פלאפון בקמפיין ל-MUSIX בהשקעה של 4 מיליון שקל

רשת הסלולר ,'פלאפון', יוצאת במהלך פרסומי נוסף, להשקת שירות המוסיקה החדש שלה: MUSIX, ספריית מוסיקה בסלולר, הכוללת מאגר של כרבע מליון שירים ואלבומים.

הקמפיין שעלה באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי, כולל טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופרסום בנקודות השירות והמכירה של החברה. הקמפיין, בהיקף של 4 מליון שקל, מלווה בסיסמא: "עולם שלם של מוסיקה ללא גבולות".

הסרט אשר צולם בהונגריה, בוים על ידי אלי סברדלוב והופק על ידי חברת ההפקה ראבל. הסרט ממשיך את קו הפנטזיה והעולם האחר של סרט ההשקהומשלב דמויות, בעלי חיים וכלי מוזיקה המשתלבים יחד לעולם אחר ובלתי מוגבל של מוזיקה.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסר "הקמפיין החדש, שממשיך את הקו של עולם אחר, מדגיש כי זוהי למעשה הפעם הראשונה שישנה אלטרנטיבה אמיתית ומשתלמת לצריכת מוזיקה חוקית וללא הגבלה".

שטראוס מחזירה את סנדי בר ואקי אבני

חברת 'שטראוס' מחזירה את סנדי בר ואקי אבני, חמש שנים אחרי קרב החרבות, לככב בקרב חדש על המילקי. סנדי בר, נערת המילקי המזוהה ביותר, חוברת לאקי אבני, לקרב חדש על מילקי והפעם בבית המשפט. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ויעלה בערוצי המדיה השונים לקראת סוף החודש, בהשקעה של 4 מיליון שקל.

הקרב על המילקי ממשיך את מסורת סרטי המילקי גם בסרט החדש - קרב מוחות מאתגר, הומור משעשע ונערת מילקי אחת. הקרב חוזר על קמפיין בית המשפט שעלה לפני כ-10שנים בכיכובה של סנדי בר, בליווי שיר המקרנה שזוכה לעיבוד מחדש ואף את שופט בית המשפט שהיה בסרט המקורי, וחוזר גם הפעם להכריע למי מגיע המילקי.

לדברי יונתן אלבום, מנהל השיווק דנונה ומעדנים, "מילקי ממשיך במסורת סרטי הפרסומת הנסובים סביב הקרב על המילקי. הפעם, החלטנו לאחד את הזוג לקמפיין עם האלמנטים האהובים והזכורים ביותר, מקרנה וסצנת בית המשפט, בה פרצה סנדי בר לתודעת עם ישראל".

אלון גל מלמד אותנו לקנות בקניון הזהב?

"קניון הזהב" יוצא בקמפיין חדש כאשר הקואצ'ר, אלון גל, נבחר לככב בו. כאנטי- תזה של מהות הקניונים, "בואו, תוציאו כמה שיותר כסף על שופינג". תקציב הקמפיין כ-5 מיליון שקל.

במסגרת הקמפיין יציב אלון גל עשרות קואצ'רים ברחבי 'קניון הזהב' שייעצו ללקוחות איך לבצע 'קניה חכמה' ולתכנן את תקציב הקניות, לעשות שימוש נכון בכרטיס האשראי ולא בבזבזנות, לתכנן את תקציב הקניה מראש, לבדוק מחירים, להשוות מחירים ולבצע תוכנית כלכלת משפחה איכותית.

גלית גוטמן הגיע לקמפיין הבת מצווה ברשת H&O

רשת H&O יוצאת בקמפיין חורף כמחווה לרגל חגיגות 100 שנים לעיר העברית הראשונה.את הקמפיין תוביל הדוגמנית , גלית גוטמן. גוטמן משמשת כפרזנטורית של הרשת זו העונה ה- 12. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי'בהשקעה של כ- 3 מיליון שקל.

לדברי אלית בן בסט-נוריאל, מנהלת שיווק ופרסום רשת H&O, "גלית גוטמן היא חלק אינטגראלי ממשפחת H&O וקיימת רמת זיהוי גבוהה ביותר בינה לבין המותג וערכיו. גוטמן, שממציאה את עצמה בכל פעם בחדש, מייצגת את ערכי המותג של H&O בתחומי המשפחתיות והאופנתיות, טרנדיות ומובילות, אשר יחדיו מחזקים את מעמדה של הרשת כמובילת אופנה בתחומי Value For Money"

כתמים בטיילת כחלק ממסע הסבר של האגודה למלחמה בסרטן

תושבי אשדוד שהגיעו השבוע לרחוץ בחוף הים, הופתעו לגלות כי הטיילת רוצפה במדבקות מיוחדות של האגודה למלחמה בסרטן. המדבקות (מצ"ב תמונות מהפעילות) מוקמו מסביב לכתמים כחלק ממסע הסברה ארצי להעלאת המודעות לאבחון מוקדם של סרטן העור, על ידי אבחון נגעים. מסע ההסברה הופק על ידי גיתם BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכי ההסברה העמותה.

המדבקות הופקו ב-3 שפות: עברית, רוסית וצרפתית, להעברת המסר החשוב לכל התושבים באשדוד ובמיוחד לעולים החדשים המהווים חלק נכבד באוכלוסיית העיר.

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "מטרת הקמפיין הינה לגרום לקהל הרחב להיות מודע יותר לנזקי השמש, לחשיבות הגילוי המוקדם, ולהניע את הציבור לבדוק את הכתמים והשומות שהופיעו או השתנו בגופם, על ידי בדיקה אצל רופא עור. גילוי מוקדם מציל חיים".

סרטן העור שכיח בישראל: כ-1,200 ישראלים מאובחנים מדי שנה עם המחלה. גילוי מוקדם של המחלה מאפשר סיכויי ריפוי של למעלה מ-90%.

רשת ביתילי מעלה קמפיין לחגים בהשקעה של מעל 3 מיליון שקל

רשת הריהוט והעיצוב, ביתילי, עולה בקמפיין אשר יציג את קולקציות הריהוט החדשות של הרשת, וכן את מחלקת ה- HOME STYLING. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA בהשקעה של מעל 3 מיליון שקל.

לדברי פיני גולדשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק ברשת ביתילי, "הקמפיין יתמקד במחלקת ה "הום סטיילינג" החדשה המציעה ללקוחות מגוון אפשרויות עיצוב שונות בהשקעה כספית נמוכה. המחלקה תעמיד יועצים לרשות הלקוחות אשר יעזרו ויסבירו כיצד כל אחד יכול לעשות את השינוי הגדול במחיר קטן ובקלות".

'קידום' בקמפיין הומוריסטי תחת הסיסמא: "יש דברים שעדיף לעשות רק פעם אחת"

בימים אלו מעלה מכון הפסיכומטרי 'קידום' קמפיין צעיר והומוריסטי תחת הסיסמא "יש דברים שעדיף לעשות פעם אחת". הקמפיין בעלות כוללת של כ-800 אלף שקל. יעלה תחילה באינטרנט באתרים השונים ובשלב השני יעלה קמפיין שילוט חוצות ארצי. מאחורי הקריאייטיב עומד משרד הפרסום יהשוע TBWA.

הקמפיין יעלה במספר גרסאות קומיות, ביניהן : מלחמה עם איראן ופסיכומטרי, להתעורר שיכור רק עם סומבררו בגוודלחרה, גיבוש לסיירת ופסיכומטרי, לקחת את ההורים למסיבה באומן 17.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה