רשת סטימצקי נכנסת להשקעה במגזין "טיים אאוט"
רשת הספרים סטימצקי, הודיעה כי חתמה על הסכם השקעה ב"טיים אאוט מגזין". היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים.
טיים אאוט, המעסיקה 60 עובדים קבועים, היא המוציאה לאור של השבועון טיים אאוט תל אביב, של הירחון Time out Israel בשפה האנגלית ושל שורת מדריכי נסיעות לערים המרכזיות בעולם.
בשנה הקרובה, טיים אאוט ישראל צפויה להרחיב את פעילות ההוצאה לאור שלה למספר ערים מרכזיות נוספות באירופה בהן אמסטרדם, פראג ובריסל – בהן היא מתעתדת להוציא לאור מגזינים מקומיים בזיכיון מטיים אאוט העולמית.
לאחרונה דיווחה רשת סטימצקי על השלמת רכישת רשת צליל. בעקבות הרכישה מתכננת הרשת לפתוח סניפים נוספים של רשת צליל ברחבי הארץ מתוך מטרה להרחיב את פעילות רשת צליל בארץ.
אמיר קס, יו"ר רשת סטימצקי ומנכ"ל משותף במרקסטון: "זהו נדבך נוסף בהתפתחותה של סטימצקי ממותג מוביל בעולם הספר למותג מוביל בתחום תרבות ופנאי בישראל ומחוצה לה. זיהינו בטיים אאוט יכולת ניהול וביצוע דינמיים וזהו גשר נוסף לפעילות סטימצקי גם מחוץ לישראל".
איריס בראל, מנכ"ל רשת סטימצקי: "השקעה בטיים אאוט מגזין (ישראל) מהווה דריסת רגל בשוק התרבות והתוכן הבינלאומי בו לסטימצקי יש רבות להציע".
יובל סיגלר, המו"ל והעורך הראשי של טיים אאוט, אמר כי "ההשקעה של מרקסטון וסטימצקי תאפשר לטיים אאוט ישראל להשלים את תוכנית ההתרחבות הבינלאומית שלה במסגרת טיים אאוט אינטרנשיונל, כמו גם להגדיל במידה משמעותית את היקף עסקיה בישראל".