יעל שלביה ועומר אדם רואים כפול: קמפיין משותף לרשת אופטיקנה
הדוגמנית יעל שלביה היא מזה כמה חודשים בת זוגו של הזמר עומר אדם, וכעת הזוגיות מתורגמת גם לביזנס.
שלביה תוביל יחד עם אדם את קמפיין מותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה. אדם כבר משמש כפרזנטור של הרשת. במסגרת זו צפויים השניים להשתתף בימי צילום משותפים, באירועי החברה, בפעילויות קידום מכירות ולקחת חלק מרכזי בקידום המותג ברשתות החברתיות.
מותג המשקפיים החדש Cattleya ("קאטליה") הושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות.
מקור השם של המותג "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר,אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם שמחפש לא את הדבר הסטנדרטי ואינו מתפשר על איכות במחיר נגיש. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, שמשלבים בין החיים הדיגיטליים לפיזיים.
העיצובים של המותג שואבים השראה מבתי האופנה הגדולים בעולם, תוך שימוש בחומרים וטכניקות המתקדמים בתחום והינו המותג הראשון בישראל המשתמש בחומרי גלם ממוחזרים.
עמוד האינסטגרם של המותג מציג תוכן עשיר, צעיר, אופנתי ובינלאומי המשלב אווירה יוקרתית מפריים לוקיישנים בינלאומיים, לצד סלבריטאים ישראליים ובינלאומיים שבוחרים לשלב את המותג בחיי היום יום שלהם.
יעל שלביה נבחרה בשנת 2020 במקום הראשון ברשימת הנשים היפות בעולם של TC Candler וממשיכה לככב ברשימה היוקרתית גם ב 2021 ו 2022. יעל כיכבה בתפקיד ראשי בשלושת העונות של הסידרה המצליחה פלמ"ח המשודרת ביס לצופי טין ניק ותשתתף בעונת העשור של התוכנית "מחוברים" שתעלה בחודש הבא בהוט. יעל נכללה ברשימת פורבס 30 under 30 והיא מתחזקת עמוד אינסטגרם עם כ1.4 מיליון עוקבים מכל רחבי העולם.

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7