גלובס
צילום: לוגו

"דה מרקר" לא לבד: מהיום חומת תשלום גם ב"גלובס"

העיתון הכלכלי מאמץ את המודל שנהוג במרבית כלי התקשורת בעולם, ובתום תהליך של מספר שבועות רוב התכנים בו יהיו נגישים רק למנויים משלמים
אייס | (3)

אחרי תקופה של תכנונים והודעה רשמית, יחל היום גם אתר "גלובס" בחומת תשלום, כך שבסופו של המהלך, חלק מהתכנים בו יהיו נגישים אך ורק למנויים המשלמים.

״תשלום עבור תוכן עיתונאי, מאפשר לגלובס להמשיך לצעוד לעתיד של עצמאות כלכלית", אמרה יו"ר "גלובס", אלונה בר און, "לצעד הזה יש חשיבות מיוחדת בעידן הנוכחי, בו עלינו להילחם על איכות התוכן שאנו מספקים לקוראינו, על חקר והצגת האמת ועל ניקיון התודעה הציבורית. אנו יוצאים למהלך הזה לאחר שבשנתיים האחרונות עברנו כברת דרך משמעותית בשיפור התוכן העיתונאי עבור הקוראים שלנו ומתכוונים להמשיך בכך".

למעשה, "גלובס" מיישר בכך קו עם המגמה של עיתונים רבים ברחבי העולם. המהלך יהיה הדרגתי ויאפשר בשלב הראשון חשיפה חינמית למספר כתבות, ויקרא לגולשים להירשם לאתר כדי ליהנות בשבועות הראשונים מקריאה חינם ללא הגבלה.

הפעלת המודל של ״חומת תשלום״ באופן סופי באתר תתרחש בתום מספר שבועות, וזאת עם השלמת מהלך ההיכרות של הקוראים עם המודל, תנאיו ואופן ההצטרפות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מאתר עסקי ענייני זה הפך לפח שמאלני מיותר. לשלם להם?? חח (ל"ת)
    עו"ד 04/02/2020 09:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מי ישלם על התכנים האלה? חחחח (ל"ת)
    נו באמת 03/02/2020 16:47
    הגב לתגובה זו
  • ועוד הרבה אחרים (ל"ת)
    אני 04/02/2020 07:45
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״