וורן באפט הרים ידיים מהתקשורת: מוכר את העיתונים שברשותו
אמש (ד') הכריז וורן באפט על מכירת כלל העיתונים של חברת "ברקשייר הת'אוויי" שברשותו, 31 במספר, ל"לי אנטרפרייז", חברת ההוצאה לאור המנהלת את כל עיתוני הקבוצה מלבד העיתון "באפלו ניוז" בשנה וחצי האחרונות. סכום המכירה עומד על 140 מיליון דולר, ומניית "לי אנטרפרייז" זינקה לאחר ההודעה ב-67%.
באפט הכריז על עצמו בעבר, במכתב משנת 2012 למו"לים של העיתונים שברשותו כי הוא מכור לעיתונים. אולם אחד העקרונות עליהם מושתת ברקשייר אנטרפרייז היא לא למכור אף עסק מצליח שלה.
"לא היה לנו עניין למכור את קבוצת העיתונים למישהו אחר" מסר באפט בהודעה ששחרר לעיתונות. "יש לכך סיבה פשוטה: אנחנו מאמינים ש'לי אנטרפרייז' היא במצב הטוב ביותר להתגבר על האתגרים של העיתונות".
בתוך כך, כמה מקומונים בקבוצה יעברו לתפוצה ארצית ויאבדו את אחיזתם הלוקאלית. כך יעלה גם בגורל המקומון בעיר מגוריו של באפט "אומהה וורלד הרלד" מעיר מגוריו של באפט בנברסקה.
- אירוע נדיר: "תמכרו את המניה של וורן באפט"; ברקשייר האת'וויי קיבלה המלצת מכירה
 - וורן באפט קונה את חטיבת הכימיקלים של אוקסידנטל ב־9.7 מיליארד דולר
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
מחקר שנערך בבית הספר לעיתונות בצפון קרוליינה העלה כי אחד מכל חמישה מקומונים בארה"ב נסגר, ומכירה זו ממחישה היטב את העליונות של רשתות בפריסה ארצית לייצר מהענף רווחים, בעיקר הודות למעבר מוצלח ומוקדם יותר למופע דיגיטלי.
העסקה צפויה להתרחש במרץ הקרוב, ובמסגרתה "ברקשייר" תלווה ל"לי אנטרפרייז" 576 מיליון דולר בריבית שנתית של 9%. יש לציין כי עיתוני ברקשייר, מלבד "באפלו ניוז", רשמו הכנסות של 373.4 מיליון דולר ורווח של 14.9 מיליון דולר בשנת 2019, אלא שהרווחים נמצאים זה מספר שנים בירידה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
 השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד. 
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
 שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד. 
