האח הגדול 2 ברשת
צילום: מיכה לובטון

יצא בחוץ: הדייר שכניסתו לאח הגדול בוטלה צעק "מסממים אתכם"

המקרה המוזר של חבילת הציפרלקס: דוגמן הפלאס סייז אוראל אלוש בן-שלום הוא המתמודד שכניסתו בוטלה בגלל מהומה שהקים מחשש לשימוש בכדורים פסיכיאטריים
אייס |
עם תחילת העונה החדשה של האח הגדול ברשת 13, דווח ב"אייס" על ביטול כניסתו של מתמודד לבית, לראשונה בהיסטוריה של התכנית. כעת נחשפו פרטים נוספים על המקרה, שהתחיל מחבילה ריקה של ציפרלקס בבית מלון. הדייר שכניסתו לבית האח הגדול בוטלה הוא דוגמן הפלאס סייז אוראל אלוש בן-שלום. על פי דיווח ב-ynet, שעות ספורות לפני כניסת הדיירים לבית, אלוש בן-שלום ששהה בבית המלון המבודד שבנווה אילן, מצא עטיפה ריקה של הכדור הפסיכיאטרי ציפרלקס זרוקה על הרצפה, וחשד שייעשה בכדור שימוש ללא ידיעתו. אלוש בן-שלום לא שמר את המידע לעצמו, והזהיר מחדרו את הדיירים האחרים – בצעקות.  
לאור היסטוריית הכדורים הפסיכיאטרים של התוכנית בעונתה השנייה, כשעוד הייתה תחת ידיה של "קשת", מדובר בנושא רגיש במיוחד. נזכיר כי פרשת הכדורים הפסיכיאטרים נחשפה במרץ 2012 כשהמתמודד דאז, סער שיינפיין, סיפר כי הוא ולפחות חמישה מתמודדים אחרים קיבלו כדורים פסיכיאטריים במהלך שהותם בווילה של האח הגדול. ב-2013 הסתיימה הפרשה בפשרת ענק שסימנה ניצחון לשלושה מהמתמודדים בעונה השנייה של התוכנית: סער שיינפיין, ארז דה דרזנר ובנצי שני. על פי פרסומים ב"ידיעות אחרונות" השלושה קיבלו יחד פיצוי המוערך ב־2-1.5 מיליון שקל. כשנשאל אלוש בן-שלום בריאיון למגזין "את" האם יש סיכוי שייכנס עוד לבית בכניסת מתמודדי אמצע העונה, ענה: "אני לא שולל כלום, האופציות פתוחות, לא הסתכסכנו, לא סגרתי דלתות, לא ב'אח' ולא בשום מקום אחר. אני מאמין שאני כאן כדי להישאר בכל מקרה". בהמשך, כשנשאל האם הוא מצטער על כך שלא נכנס לבית, הוסיף כי "הצער הוא על כך שלא ניתנה לי ההזדמנות להציג את האג'נדה שלי בפריים טיים הטלוויזיוני לאנשים כמוני, שהם פלאס סייז ובאיזשהו מקום סובלים מסוג של דיכוי חברתי ואני כאן כדי להביא אותם להבנה שהם צריכים לאהוב את עצמם כמו שהם ולהיות בתודעת שפע". מהפקת האח הגדול לא נמסרה תגובה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״