מועדון לילה
צילום: מסך

ערב אחרון ל-2019: קשת בראש הטבלה בפריים טיים ובלייט נייט

17.2% למועדון לילה בפריים טיים, שנות ה-80 ברשת הסתפקה ב-10.8%. ראש בראש בחצות: הובלה ברורה לקשת  
אייס | (1)

בערב האחרון של 2019 הובילה בפריים טיים מועדון לילה (קשת 12) עם 17.2% (468K) כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. שנות ה-80 (רשת 13) הניבה 10.8% (306K) ושידור חוזר של התוכנית ניפק 9.3% (278K). בכאן 11 שידור חוזר של ימי בגין רשם 2.4% (71K)  וסליחה על השאלה עם 1.5% (38K). 

בהמשך, בלייט נייט קשת 12 הובילה את הרצועה: גיא פינס עם רגעי השיא של 2019 ניפק 9.8%, חי בלילה עם 8.5%, ומועדון לילה סופרים לחצות עם 8.5%. מנגד, ברשת 13 הצינור רשם 6.6%, היום שהיה עם 3.9%, וספיישל הצינור פותחים את 2020 עם 4.1%. 

ברצועת הבוקר

חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4%

העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%

בפרה פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 7.3%, שש עם עודד בן עמי - 9.1%, ערב טוב עם גיא פינס - 10.6%, תכנית חיסכון - 12.9%. 

רשת 13 - החדשות עם אלי ראכלין - 3.7% , שש עם אמנון לוי - 5.2%, לפני החדשות - 5%, שווה כסף - 5.6%. 

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שנות השמונים זה זבל טלוויזיוני, מביך, רדוד, מתאמץ וחלש (ל"ת)
    נועם 01/01/2020 12:19
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.