מגיתם ל-LEAD: אודליה שטרן מצטרפת ותמונה למנהלת לקוחות
משרד הפרסום LEAD Ogilvy מקבוצת אדלר חומסקי ובבעלות משותפת עם רמי יהודיחה מצרף לשורותיו את אודליה שטרן שתמונה למנהלת לקוחות. שטרן מצטרפת למשרד לאחר 7 שנים בגיתם BBDO.
גיוסה של שטרן מגיע כחודש לאחר מעברו של עידן רגב מבאומן בר ריבנאי ל-LEAD בו הוא משמש כמנהל קריאטיב ראשי ושותף. שטרן תעבוד תחת ניהולו הישיר של המשנה למנכ"ל ב-LEAD, דורון ארד. במסגרת עבודתה בגיתם הובילה שטרן, בין הששאר, מהלכים עבור חטיבת הפרימיום של דלק מוטורס, אסם, סונול, אופל, רשות הטבע והגנים, מארס, אופטיקנה ועוד. בתחילת דרכה, לפני 11 שנים הייתה בטלוויזיה ולאחר מכן עברה למשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין.
רמי יהודיחה, בעלים ומנכ"ל LEAD: "אני שמח להמשיך ולחזק את שדרת הניהול בLEAD והפעם בגזרת ניהול הלקוחות. הצטרפותה של אודליה תאפשר לנו להמשיך לתת שירות איכותי ומקצועי ללקוחות המשרד הוותיקים, ולהמשיך להוביל אותם להצלחות שיווקיות".
- 5.לקוח מרוצה 15/02/2019 14:33הגב לתגובה זוליוותה אותי שנים ונתנה לי שירות מעולה ויחס אדיב ומקסים. אין מקצועית ממנה ואני אומר את זה באחריות..
- 4.מספר אחד בשוק!! (ל"ת)מכיר אותה 14/02/2019 12:46הגב לתגובה זו
- 3.אודליה מנהלת לקוחות מעולה! אחלה מינוי (ל"ת)אחד שהיה שם 14/02/2019 09:52הגב לתגובה זו
- 2.יודעת דבר 13/02/2019 20:23הגב לתגובה זותשתלב היטב בכוורת של רמי
- 1.נשמה 13/02/2019 13:05הגב לתגובה זומקווה לפחות שהכסף יותר טוב מגיתם
- זהירות! 14/02/2019 09:53הגב לתגובה זותשאר עם הקארמה הרעה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.