מגיתם ל-LEAD: אודליה שטרן מצטרפת ותמונה למנהלת לקוחות
משרד הפרסום LEAD Ogilvy מקבוצת אדלר חומסקי ובבעלות משותפת עם רמי יהודיחה מצרף לשורותיו את אודליה שטרן שתמונה למנהלת לקוחות. שטרן מצטרפת למשרד לאחר 7 שנים בגיתם BBDO.
גיוסה של שטרן מגיע כחודש לאחר מעברו של עידן רגב מבאומן בר ריבנאי ל-LEAD בו הוא משמש כמנהל קריאטיב ראשי ושותף. שטרן תעבוד תחת ניהולו הישיר של המשנה למנכ"ל ב-LEAD, דורון ארד. במסגרת עבודתה בגיתם הובילה שטרן, בין הששאר, מהלכים עבור חטיבת הפרימיום של דלק מוטורס, אסם, סונול, אופל, רשות הטבע והגנים, מארס, אופטיקנה ועוד. בתחילת דרכה, לפני 11 שנים הייתה בטלוויזיה ולאחר מכן עברה למשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין.
רמי יהודיחה, בעלים ומנכ"ל LEAD: "אני שמח להמשיך ולחזק את שדרת הניהול בLEAD והפעם בגזרת ניהול הלקוחות. הצטרפותה של אודליה תאפשר לנו להמשיך לתת שירות איכותי ומקצועי ללקוחות המשרד הוותיקים, ולהמשיך להוביל אותם להצלחות שיווקיות".
- 5.לקוח מרוצה 15/02/2019 14:33הגב לתגובה זוליוותה אותי שנים ונתנה לי שירות מעולה ויחס אדיב ומקסים. אין מקצועית ממנה ואני אומר את זה באחריות..
- 4.מספר אחד בשוק!! (ל"ת)מכיר אותה 14/02/2019 12:46הגב לתגובה זו
- 3.אודליה מנהלת לקוחות מעולה! אחלה מינוי (ל"ת)אחד שהיה שם 14/02/2019 09:52הגב לתגובה זו
- 2.יודעת דבר 13/02/2019 20:23הגב לתגובה זותשתלב היטב בכוורת של רמי
- 1.נשמה 13/02/2019 13:05הגב לתגובה זומקווה לפחות שהכסף יותר טוב מגיתם
- זהירות! 14/02/2019 09:53הגב לתגובה זותשאר עם הקארמה הרעה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
