צפו: לא תאמינו למה פקח בנתניה קנס צוות של ערוץ 10
צוות צילום של הצינור בערוץ 10 הגיע הבוקר (יום ב') לנתניה לצלם אייטם. ברחוב הרצל במרכז העיר נתקלו אנשי הצוות בראשותה של הכתב תקווה ממו והצלם נאזי חורי בפקח אמביציוני במיוחד, שביקש תעודות זהות, הזמין גם שוטרים ובסוף גם "העניק" לצלם קנס של 730 שקלים. הסיבה: חסימת המדרכה עם המצלמה.
ממו כתבה בפייסבוק: "בושה!! עיריית נתניה נותנת דו״ח על סך 730 ש״ח על צילום... הגיע פקח וביקש תעודת זהות ועל הדרך שאל מה אנחנו מצלמים, השבנו ראיון לערוץ 10. אבל כנראה שזה לא הספיק לפקח הצעיר, הוא הקפיץ את משטרת נתניה, עקב אחרינו ללוקיישיין אחר!! ולמה?! משום שיש לו חשד סביר".
בהמשך הערב רמז גיא לרר כי מוצאם של אנשי צוותו - אתיופית וערבי, הוביל להתנהלות נגדם. בעיריית נתניה דחו את הדברים.
- 6.הפקחחחח נהג נכון הוא בטוח בוגר מכללת פיירברג (ל"ת)בבר 01/07/2017 14:54הגב לתגובה זו
- 5.כל פקח מלך! 29/06/2017 16:57הגב לתגובה זוהם טענו שאני עומד שם כבר הרבה זמן... ואני אמרתי להם שאני מחכה לחניה שאמורה להתפנות
- 4.אין לי ספק שהעיתונאים אשמים..ערימת חארות (ל"ת)מחפסים אקשן 28/06/2017 07:07הגב לתגובה זו
- 3.קיים זונג אייל 27/06/2017 08:04הגב לתגובה זומדינה דמוקרטית חפש העיתונות האזרח משרת את השלטון השלטון שייך לאיש אחד חוקים למען האדם האדם כשלטון
- 2.אלי 26/06/2017 23:29הגב לתגובה זואסור לצלם בשטח העיר ללא אישור עירייה. בתל אביב כבר עשרות צוותים קיבלו ועכשיו התעוררתם? חוק זה חוק
- 1.לא הבנתי 26/06/2017 13:52הגב לתגובה זוכל הכבוד לפקח אף אחד לא מעל לחוק.
- על מה כבוד לפקח?! (ל"ת)עלי באבא 26/06/2017 22:16הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.