בעקבות תחקיר המאכער: נציבות שירות המדינה ורשות השידור בודקות התנהלות נוימן
"העבודה מהצד" של דני נוימן כ"מאכער", מגיעה לבדיקת נציבות שירות המדינה. לאייס נודע כי רשות השידור והנציבות בודקות את ממצאי התחקיר של חדשות 2 בנוגע להעסקתו של נוימן ברשות השידור. כל עובד קבוע של הרשות מחויב לקבל אישור עבודה נוספת מחוץ לרשות, מתוקף היותו על תקן עובד מדינה.
על פי תחקיר של חיים ריבלין והתחקירנית מיכל פעילן מחדשות 2, שחלקו הראשון שודר אתמול (יום ג') והחלק השני ישודר היום, עולה כי נוימן, פעיל ליכוד, משמש "מאכער" הפותח דלתות אל מנכ"לי משרדים ממשלתיים. נוימן תועד במצלמות נסתרות מתווך בתמורה לתשלום לבכירים בשירות הציבורי: "אני עושה עם כולם (עסקאות) אני עוזר גם לכולם - במשרדי ממשלה, הם נתקעים, 'דני, מנכ"ל משרד הזה, השר הזה השר ההוא', אני גם חזק באנרגיה. תחשוב על דברים שאתה צריך במשרדי ממשלה"; "תגידי לעוזי (יצחקי) שזה בהול, אם צריך נקבע פגישה גם עם ישראל (כץ)".
נוימן הוא עובד רשות השידור מעל ב-15 השנים האחרונות, ובשנים האחרונות נמתחה עליו ביקורת קשה בשל איכות פרשנויות הספורט והמינוי עצמו - משום קרבתו לבכירי הרשות באותן שנים. באוגוסט 2014 הוא הודח מהתפקיד לאחר מינויה של הנהלה חדשה. בכל מקרה, הוא עדיין עובד הרשות, משתתף במשדרים בטלוויזיה ובמבזקי ספורט ברדיו, ובשל כך, הוא מחויב לקבל אישור לעבודה מחוץ לרשות השידור.
את הסוגיה הזאת בדיוק יבדקו נציבות שירות המדינה ורשות השידור. מהרשות נמסר לאייס: "רשות השידור יחד עם נציבות שירות המדינה בודקים את ההיבטים השונים שעלו מתחקיר חדשות ערוץ 2 לגבי העסקתו של דני נוימן ברשות".
בתוך כך, הגישה תנועת אומ"ץ תלונה לראש אגף החקירות והמודיעין ניצב מני יצחקי, נגד נוימן, "בחשד לביצוע מעשה מרמה, הפרת אמונים, קבלת שוחד ושימוש לרעה בכוח המשרה", לדברי יו"ר התנועה, אריה אבינרי.
דני נוימן אמר לאייס: "אני לא מתראיין, והכל בסדר".
- 5.הלוי 04/01/2016 14:53הגב לתגובה זוהכנסת אנשים לכנסת והפעלת אנשים כמו דני נוימן היא מודל לחיקוי שללי על כן צריך להבעיר את השיטה הזאת לאלטר
- סימה 05/01/2016 12:35הגב לתגובה זועוזי יצחקי גם עובד בשירות המדינה היכן הניצבות האם גם פותחים חקירה לעוזי יצחקי הכל תועד וצולם אין מה להוסיף רק לחקור לבדוק כמה חשבוניות הוציא דני עבור משרד התחבורה?
- 4.הלוי 04/01/2016 14:52הגב לתגובה זוהכנסת אנשים לכנסת והפעלת אנשים כמו דני נוימן היא מודל לחיקוי שללי על כן צריך להבעיר את השיטה הזאת לאלטר
- 3.הלוי 04/01/2016 14:46הגב לתגובה זוהכנסת אנשים לכנסת והפעלת אנשים כמו דני נוימן היא מודל לחיקוי שללי על כן צריך להבעיר את השיטה הזאת לאלטר
- 2.אין שום שוני בין האחד הזה לאלה ששמם יחצ"נים (גם "מאכרים") (ל"ת)007 31/12/2015 06:59הגב לתגובה זו
- 1.ציד מכשפות וטהרנות זו אותה המחלה רק בצורה אחרת (ל"ת)כשהשמאל לא בשלטון 30/12/2015 17:04הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
