בעקבות תחקיר המאכער: נציבות שירות המדינה ורשות השידור בודקות התנהלות נוימן
"העבודה מהצד" של דני נוימן כ"מאכער", מגיעה לבדיקת נציבות שירות המדינה. לאייס נודע כי רשות השידור והנציבות בודקות את ממצאי התחקיר של חדשות 2 בנוגע להעסקתו של נוימן ברשות השידור. כל עובד קבוע של הרשות מחויב לקבל אישור עבודה נוספת מחוץ לרשות, מתוקף היותו על תקן עובד מדינה.
על פי תחקיר של חיים ריבלין והתחקירנית מיכל פעילן מחדשות 2, שחלקו הראשון שודר אתמול (יום ג') והחלק השני ישודר היום, עולה כי נוימן, פעיל ליכוד, משמש "מאכער" הפותח דלתות אל מנכ"לי משרדים ממשלתיים. נוימן תועד במצלמות נסתרות מתווך בתמורה לתשלום לבכירים בשירות הציבורי: "אני עושה עם כולם (עסקאות) אני עוזר גם לכולם - במשרדי ממשלה, הם נתקעים, 'דני, מנכ"ל משרד הזה, השר הזה השר ההוא', אני גם חזק באנרגיה. תחשוב על דברים שאתה צריך במשרדי ממשלה"; "תגידי לעוזי (יצחקי) שזה בהול, אם צריך נקבע פגישה גם עם ישראל (כץ)".
נוימן הוא עובד רשות השידור מעל ב-15 השנים האחרונות, ובשנים האחרונות נמתחה עליו ביקורת קשה בשל איכות פרשנויות הספורט והמינוי עצמו - משום קרבתו לבכירי הרשות באותן שנים. באוגוסט 2014 הוא הודח מהתפקיד לאחר מינויה של הנהלה חדשה. בכל מקרה, הוא עדיין עובד הרשות, משתתף במשדרים בטלוויזיה ובמבזקי ספורט ברדיו, ובשל כך, הוא מחויב לקבל אישור לעבודה מחוץ לרשות השידור.
את הסוגיה הזאת בדיוק יבדקו נציבות שירות המדינה ורשות השידור. מהרשות נמסר לאייס: "רשות השידור יחד עם נציבות שירות המדינה בודקים את ההיבטים השונים שעלו מתחקיר חדשות ערוץ 2 לגבי העסקתו של דני נוימן ברשות".
בתוך כך, הגישה תנועת אומ"ץ תלונה לראש אגף החקירות והמודיעין ניצב מני יצחקי, נגד נוימן, "בחשד לביצוע מעשה מרמה, הפרת אמונים, קבלת שוחד ושימוש לרעה בכוח המשרה", לדברי יו"ר התנועה, אריה אבינרי.
דני נוימן אמר לאייס: "אני לא מתראיין, והכל בסדר".
- 5.הלוי 04/01/2016 14:53הגב לתגובה זוהכנסת אנשים לכנסת והפעלת אנשים כמו דני נוימן היא מודל לחיקוי שללי על כן צריך להבעיר את השיטה הזאת לאלטר
- סימה 05/01/2016 12:35הגב לתגובה זועוזי יצחקי גם עובד בשירות המדינה היכן הניצבות האם גם פותחים חקירה לעוזי יצחקי הכל תועד וצולם אין מה להוסיף רק לחקור לבדוק כמה חשבוניות הוציא דני עבור משרד התחבורה?
- 4.הלוי 04/01/2016 14:52הגב לתגובה זוהכנסת אנשים לכנסת והפעלת אנשים כמו דני נוימן היא מודל לחיקוי שללי על כן צריך להבעיר את השיטה הזאת לאלטר
- 3.הלוי 04/01/2016 14:46הגב לתגובה זוהכנסת אנשים לכנסת והפעלת אנשים כמו דני נוימן היא מודל לחיקוי שללי על כן צריך להבעיר את השיטה הזאת לאלטר
- 2.אין שום שוני בין האחד הזה לאלה ששמם יחצ"נים (גם "מאכרים") (ל"ת)007 31/12/2015 06:59הגב לתגובה זו
- 1.ציד מכשפות וטהרנות זו אותה המחלה רק בצורה אחרת (ל"ת)כשהשמאל לא בשלטון 30/12/2015 17:04הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
