עובדי גלובס הפגינו מול ביתו של פישמן – ההנהלה חילקה זימונים לשימועים
עניין של טיימינג: באמצע הפגנת עובדי גלובס, מגיע שליח של גלובס עם העיתון pic.twitter.com/Dw1SnO7a4J
— ice.co.il (@icecoil1) דצמבר 22, 2015
ההפגנה התרחשה על רקע פניית ההסתדרות לבית הדין לעבודה בבקשה להוציא צו מניעה לפיטורי העובדים כחלק מתכנית ההתייעלות שכוללת גם סגירת מוספים. בשעות בהן התקיימה ההפגנה, וחצי יממה לפני הדיון בבית הדין לעבודה בדיון בצו המניעה שמבקשת ההסתדרות נגד פיטורי העובדים, הוציאה הנהלת גלובס זימונים לשימועים ל-60 עובדים כחלק מהליך ההתייעלות.
בהודעת העיתון נמסר כי "גלובס נכנס הערב לישורת האחרונה של תכנית ההתייעלות, והחל לערוך שינויים במצבת כוח האדם, במסגרתם מתנהל תהליך מוסדר של הודעה ומכתבי שימוע לעובדים. גלובס מצוי במהלך של שינויים תוכניים, שמטרתם לחזק ולחדד את הערך המוסף של גלובס ולהתאימו למציאות הכלכלית שבה נמצא עולם התקשורת ככלל ועיתון גלובס בפרט".
דרור פויר בהפגנה אתמול
"עיתון ורוד, עתיד שחור"
עוד נמסר כי "תכנית ההתייעלות של גלובס עומדת על הפרק מזה זמן רב. במסגרת הסכם הצמצומים שנחתם עם ועד העובדים כבר במארס 2014, הוצגה תכנית התייעלות מפורטת שכללה בין היתר תכנית לצמצום כוח האדם במערכת. הוועד, מצדו, דחה את הגשת דרישותיו והחל את המו"מ להסכם קיבוצי רק בסוף ינואר 2015. לאחר כשנה של מו"מ, בשבוע האחרון קיימה הנהלת גלובס מגעים אינטנסיביים עם ועד העובדים במטרה להגיע להסכמות ולפעול במשותף להצלחת השינויים בגלובס. ואולם, ועד העובדים נטש אמש את שולחן המו"מ ופנה באופן חד צדדי לבית הדין, למתן צו מניעה במעמד צד אחד, בקשה אותה דחה בית המשפט וקבע דיון שיתקיים מחר יום רביעי".
לדברי מנכ"ל גלובס איתן מדמון, "הגענו לרגע בו לא ניתן לתת לתהליך עוד זמן, ויש צורך לפעול בנחישות ובאחריות. לתפיסתי, בארגון בו קיים ועד עובדים ומתקיימים יחסי עבודה קיבוציים - נכון להגיע להסכם קיבוצי. קיווינו להגיע להסכם ולבצע את הנדרש מתוך הסכמה עם ועד העובדים, אך לצערנו לא זכינו לשיתוף פעולה. חשוב לציין כי כל זכויות העובדים, התשלומים והכספים הרלוונטיים העומדים לזכות כל אחד ואחד, מובטחים באופן מלא למפוטרים".
ואילו ועד העובדים מסר כי "לילה לפני דיון משפטי מזלזלת ההנהלה בבית הדין לעבודה ויורקת בפרצופם של עובדיה. זאת לאחר שההנהלה בלילה, פחות מ-12 שעות לפני דיון משפטי בנושא, ביצעה מחטף והוציאה זימונים לשימוע לפני פיטורים לעובדים במייל. צר לנו שההנהלה בחרה באקט בריוני שאין לו אח ורע בעולם יחסי העבודה. צר לנו שההנהלה ממשיכה להתעלל בעובדים שנמצאים בחוסר ודאות נורא. כאמור מחר יתקיים דיון בבית הדין לעבודה. במקביל ימשיכו העובדים בצעדי מחאה".
- 2.שרה 23/12/2015 10:40הגב לתגובה זוחבל שגם דה מרקר וגם גלובס לא נסגרים!!!
- 1.אוהבת את העיתון 23/12/2015 09:54הגב לתגובה זוחבל שדה מרקר לא נסגר במקום גלובס

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
