תלושים לחג מתנות 2014
צילום: Getty images Israel
מיוחד

ושוב מתנות לחג: איפה מפטרים ומקצצים - ועדיין נותנים 1,000 ש' לראש השנה?

מה מקבלים ב'ידיעות אחרונות' ומה אצל היריבים המרים 'ישראל היום'? איפה שוב נותנים מזומנים, ומי העניק את 'תפוס ת'יהודי' של טוביה טננבום? מה נותנים בערוץ 9 וב-i24news, ומי בילה בים? לרשימה המלאה - כנסו ותקבקו
אלכסנדר כץ | (1)

אחרי שפיטר 20 עובדים וקיצץ במשכורות, בערוץ 10, כמו גם בחדשות 10 ובאתר נענע10 דווקא החליטו לצ'פר את העובדים לקראת ראש השנה, והעובדים יקבלו תלושי קניה בסך 1,000 שקלים ברשת 'רמי לוי - שיווק השקמה', או כפי שאמר אחד העובדים לאייס - "קיצוצים קיצוצים קיצוצים, אבל נותנים 1,000 שקלים בתלושים".

ואם לא ברייטינג, לפחות בנושא התלושים ערוץ 10 מנצח את הקולגות. ברשת יעניקו לעובדים תלושים בסך 500 שקלים, ובקשת - על סך 350 שקלים. בחברת החדשות של ערוץ 2 יקבלו העובדים 400 שקלים בתלושים של רב-קארד. בערוץ 1 יקבלו העובדים מההנהלה תלושים בסך 450 שקלים, ועוד כמה מאות שקלים לפני הוועד בו חבר העובד. בחינוכית המתנה תעמוד על 550 שקלים, בערוץ החדשות הבינ"ל i24news המתנה עמדה על 300 שקלים, בדיוק כמו בערוץ 9.

בחברת הלוויין yes נתנו לעובדים את האפשרות לבחור בין תלושים של רב-קארד בסכום של 200 שקלים, לבין אפשרות בחירה מבין מגוון מתנות ומוצרי חשמל בשווי 300-500 שקלים. ב-HOT סירבו לשתף פעולה.

בקרב חברות ההפקה, טלית תקשורת שוב מנצחת את כולן. החברה שמייצגת בארץ את הערוצים בייבי, יורוספורט, פרנס 24, MEZZO, ערוץ האופנה, בית פלוס ועוד, תעניק כמדי חצי שנה 600 שקלים במזומן - לא תלושים, לא מתנות, מתנה קש מאני מזומני. ואילו בקסטינה הפקות העובדים יזכו ל-400 שקלים בתווים, ובענני תקשורת - המפעילה את ערוצי האוכל, הטיולים והבריאות, המתנה היא 350 שקלים ברב-תו, וזאת לצד יום כיף שהיה לעובדים בחוף חבצלת השרון.

קבוצת ישראל היום תעניק לעובדי העיתון, כמו גם למחלקות החדשות שלו - העיתון מקור ראשון ואתר NRG, תווי קניה בסך 400 שקלים, אליהם יצורף גם לוח שנה בעל תוכן פנים ארגוני על פי המחלקות השונות בעיתון (מערכת, דיגיטל, מוספים) שיעמוד בסימן סיכום שנה ועם הפנים קדימה.

אצל המתחרים המרים, ידיעות אחרונות, שומרים על המסורת, וכל עובדי הקבוצה - העיתון היומי, כלכליסט, אתר ynet, האתר המקומי mynet, אתר הלייף-סטייל XNET ופנאי פלוס, יקבלו את אותו הסכום - 200 שקלים.

בקבוצת הארץ TheMarker, יקבלו העובדים יותר מ'ידיעות'. המתנה היא תווים למגה בסך 300 שקלים. במעריב, כמו גם בשאר מותגי הפרינט של אלי עזור - ג'רוזלם פוסט וישראל פוסט, יקבלו העובדים 200 שקלים ברב-קארד המתאים למגה, you ועוד. הפרילנסרים יקבלו מארז של בקבוקי יין ושמן זית. בגלובס הוענק השנה כרטיס Power Gift טעון ב-300 שקלים, אליו צורפה ברכה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

ואצל יובל סיגלר, המו"ל של טיים אאוט ולאחרונה גם של את ושלל מגזינים נוספים, העובדים קיבלו אפשרות בחירה: שוברים של מסעדות (למשל הרברט סמואל, אגאדיר, איטלקייה בפשפשים, קיטשן מרקט ועוד) בשווי עד 350 שקלים, מסג' ב'כולה לנשים בלבד' בשווי 350 שקלים, סט מצעים בדארלן בשווי 400 שקלים, ושוברים של קסטרו על סך 400 שקלים. זו גם ההזדמנות למסור לסיגלר, עם תחילת השנה החדשה, מזל טוב להולדת הילד.

בגל"צ יקבלו האזרחים עובדי צה"ל, בדיוק כמו בשאר היחידות הצבאיות, תלושים בסך 550 שקלים. החיילים, מיותר לציין, יסתפקו ביציאה הביתה. בקול ישראל יקבלו העובדים מההנהלה בדיוק כמו בערוץ 1, אבל הוועדים יעניקו בין 150 ל-200 שקלים נוספים.

רדיו 90FM אמצע הדרך יזכו העובדים לתלושים בסך 400-500 שקלים של רשת יינות ביתן, ולמארז יין, שמן זית ושוקולד. ברדיו דרום התלושים יעמדו על 250 עד 500 שקלים, וברדיו קול ברמה התלושים יהיו בשווי של 300-500 שקלים, לנשים ולגברים כאחד .

בתחנות רדיו ללא הפסקה, רדיו תל אביב ואקו 99FM הסכומים יהיו נמוכים במקצת, ויעמדו על 250 שקלים. ברדיו ירושלים יקבלו העובדים תווי קניה בסך 200 שקלים, אליהם יצורפו 2 בקבוקי יין. ואילו בגלי ישראל יקבלו העובדים תלושים בסך 200 שקלים לרכישה באתר 'שיווק מוצרי יש"ע', אבל יוכלו להעביר את החג בקריאת הספר המדובר 'תפוס ת'יהודי' של טוביה טננבום.

באתר וואלה יעניקו לעובדים 350 שקלים ברב-תו, ואילו באתר החרדי כיכר השבת המתנה תעמוד על 300 עד 500 שקלים.

בגזרת הספורט, קבוצת RGE - המפעילה את ערוץ הספורט (אבל גם את ערוץ הילדים) תעניק לעובדים 350 שקלים בתלושים. אתר ONE וערוץ הטלוויזיה שלו יעניקו לעובדים תווי קנייה של ישראכרט זהב בסך 300 שקלים. צ'רלטון של אלי עזור - המפעילה את ערוצי ספורט 1 וספורט 2, תעניק לשכירים תלושים לקנייה ברשת מגה בסך 200 שקלים, ואילו הפרילנסרים בחברה יקבלו מארז עם 2 בקבוקי יין.

ואצלנו בקבוצת קו מנחה, המפעילה את האתרים ביזפורטל, תפוז, פליקס, תקדין ואייס, קיבלו העובדים מארז לחג הכולל בין היתר יין, דבש ושמן זית, והכל מבתי עסק בדרום.

רוצים למחות על הסכום שקיבלתם? חושבים שהבוס קיפח אתכם? בא לכם לצחוק על המתחרים? טקבקו. חג שמח.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני קיבלתי מתנה (ל"ת)
    פרילנסר מעריב השבוע 22/09/2014 13:37
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.