לא הראשונה ולא המהירה: הרשות ה-2 דורשת מפרטנר לשנות סרטון לדור ה-4
התחרות בשוק הסלולר צפופה מאי פעם, מה שגורם לחברות המתחרות לעקוב אחת אחרי הפרסומים של השנייה ללא הרף. הפרסומת האחרונה של פרטנר שמקדמת את שירותי החברה ברשת הדור הרביעי הצליחה להקפיץ את החברות המתחרות שפנו לרשות השנייה בעקבות ה"עובדות" שפרטנר מציינת בה.
בפרסומת של פרטנר מציינת החברה כי היא "הראשונה לפרוס את רשת הדור הרביעי בישראל", וכן בנוסף נאמר בה כי פרטנר היא "הרשת המתקדמת והמהירה בישראל".
כאמור, חברות הסלולר המתחרות פנו לרשות השנייה והתלוננו כי אמירות אלו של החברה אינן מדויקות. תלונות אלה נפלו על אוזן קשבת ברשות השנייה וזו הוציאה לפרטנר מכתב ובו דרישה לשנות את הפרסומת עד ליום ראשון הקרוב, ה-9 במארס.
במכתב לפרטנר ציינה איילת כפרי-ברכה, ראש אגף פרסומות, כי הפרסומת עלתה לשידור באישור הערוצים המסחריים אך ללא מעורבות הרשות השנייה. כפרי-ברכה מציינת כי "לאחר שנבחנה תגובת המפרסם, תגובת הזכיינים ולאחר בדיקת הביסוסים שהועברו לרשות...עולה כי אורנג' אינה היחידה שנמצאת בתהליך לפריסת רשת הדור הרביעי בישראל, וכן כל עוד הטכנולוגיה לא הושקה ואינה בשימוש, אין וודאות לגבי "הראשונה"".
מפרטנר נמסר כי: "היא הראשונה במוכנותה להפעלת רשת הדור הרביעי בישראל והיא ע"פ בדיקות בלתי תלויות הרשת המהירה והמתקדמת ביותר. פרטנר תגיב לטענות הרשות".
- מאזינים לרדיו? אילו תחנות הכי פעילות ומי הכי פופולארית בכל אזור?
- עונה פופולרית, סוערת ואלימה: אלפי תלונות נגד האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.