ספרייט משפריץ עליכם בקשת: מעלה קמפיין חוצות שיתיז מים על עוברים ושבים

במסגרת המהלך תחת השם Refresh It מותג המשקאות ישיק בנוסף שלט חוצות ענק בת"א, שלאורכו יזלגו זרמי מים הממוחזרים בסירקולציה פנימית
משה בנימין | (6)

מותג המשקאות הקלים ספרייט רוצה שתחשבו שהוא מרענן, ולא רק, אלא גם שתרגישו זאת על גופכם.

במהלך חוצות ייחודי שיעלה בתל אביב, בשיתוף פעולה עם חברת החוצות הצרפתית JCDecauxיוצגו "שלטים מרעננים" - כך על פי הגדרת החברה, ואינטראקטיביים, שיצננו את העוברים והשבים באמצעות נתזי מים עדינים ומרעננים שייצאו מהם.

שילוט החוצות הוא חלק מקמפיין רחב תחת השם Refresh Itשכולל גם פרסומת בטלוויזיה, וכן נוכחות בסלולר וברשת. כמו כן, ייתלה ברחוב אבן גבירול בתל אביב שלט ענק וייחודי עם אפקטים ויזואליים, ולאורכו יזלגו זרמי מים הממוחזרים בסירקולציה פנימית.

יצחק סער, מנהל שיווק בקוקה-קולה ישראל: "אנו נרגשים לצאת במהלך פרסומי חדש ומקורי למותג ספרייט. מטרת המהלך היא לתמוך בתדמית של ספרייט כמותג מרענן וצעיר ולחזק את מעמדו כמותג מוביל בקרב צעירים. "השלטים המרעננים" מעבירים את ערך הרעננות האולטימטיבית של ספרייט בשיאו של הקיץ הישראלי הלוהט ואת המסר "Refresh It".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    HIM 11/08/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    http://adsoftheworld.com/media/ambient/kamenitza_beer_refreshing_bus_stop
  • 5.
    pupets 11/08/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    במקום מיים היו מאפשרים מזיגה המשקה המפורסם לכוסות
  • 4.
    ד"ר אלמוג 11/08/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך אושר כזה דבר מבחינה בריאות. לא להתקרב
  • 3.
    גדעון עמיחי 11/08/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    http://adsoftheworld.com/media/ambient/kamenitza_beer_refreshing_bus_stop
  • 2.
    קמפיין גאוני (ל"ת)
    עומר 11/08/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בוקקה? 08/08/2013 19:55
    הגב לתגובה זו
    בוקקה?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.