ספרייט משפריץ עליכם בקשת: מעלה קמפיין חוצות שיתיז מים על עוברים ושבים

במסגרת המהלך תחת השם Refresh It מותג המשקאות ישיק בנוסף שלט חוצות ענק בת"א, שלאורכו יזלגו זרמי מים הממוחזרים בסירקולציה פנימית
משה בנימין | (6)

מותג המשקאות הקלים ספרייט רוצה שתחשבו שהוא מרענן, ולא רק, אלא גם שתרגישו זאת על גופכם.

במהלך חוצות ייחודי שיעלה בתל אביב, בשיתוף פעולה עם חברת החוצות הצרפתית JCDecauxיוצגו "שלטים מרעננים" - כך על פי הגדרת החברה, ואינטראקטיביים, שיצננו את העוברים והשבים באמצעות נתזי מים עדינים ומרעננים שייצאו מהם.

שילוט החוצות הוא חלק מקמפיין רחב תחת השם Refresh Itשכולל גם פרסומת בטלוויזיה, וכן נוכחות בסלולר וברשת. כמו כן, ייתלה ברחוב אבן גבירול בתל אביב שלט ענק וייחודי עם אפקטים ויזואליים, ולאורכו יזלגו זרמי מים הממוחזרים בסירקולציה פנימית.

יצחק סער, מנהל שיווק בקוקה-קולה ישראל: "אנו נרגשים לצאת במהלך פרסומי חדש ומקורי למותג ספרייט. מטרת המהלך היא לתמוך בתדמית של ספרייט כמותג מרענן וצעיר ולחזק את מעמדו כמותג מוביל בקרב צעירים. "השלטים המרעננים" מעבירים את ערך הרעננות האולטימטיבית של ספרייט בשיאו של הקיץ הישראלי הלוהט ואת המסר "Refresh It".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    HIM 11/08/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    http://adsoftheworld.com/media/ambient/kamenitza_beer_refreshing_bus_stop
  • 5.
    pupets 11/08/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    במקום מיים היו מאפשרים מזיגה המשקה המפורסם לכוסות
  • 4.
    ד"ר אלמוג 11/08/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    לא מבין איך אושר כזה דבר מבחינה בריאות. לא להתקרב
  • 3.
    גדעון עמיחי 11/08/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    http://adsoftheworld.com/media/ambient/kamenitza_beer_refreshing_bus_stop
  • 2.
    קמפיין גאוני (ל"ת)
    עומר 11/08/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בוקקה? 08/08/2013 19:55
    הגב לתגובה זו
    בוקקה?
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.