האח הגדול 5 אהרון ביז'ו צאצאשוילי  יניב הדר
צילום: ערוץ 2
רייטינג

מול השידורים החוזרים של ערוץ 10: 34.4% להדחה הכפולה ב'האח הגדול'

הדחת יניב וביז'ו רשמה כמעט 2 נקודות רייטינג יותר מזו של השבוע שעבר. ש.ח. של הסרט של קיררשנבאום קיבל 5.9%. וכמה עשתה 'עבודה ערבית'?
אלכסנדר כץ | (1)

פרק ההדחה הכפול של יניב וביז'ו בהאח הגדול (קשת, ערוץ 2) רשם אמש (יום ג') 34.4%, נמוך מזה של יום ראשון האחרון - 37%, אבל גבוה מזה של יום שלישי שעבר - 32.8%, כל עולה מהנתונים הראשוניים של הוועדה למדרוג בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

ממול, ערוץ 10 ממשיך להציב שידורים חוזרים: הסרט של מוטי קירשנבאום 'אריה לבן, יבשת שחורה' (ערוץ 10) הניב 5.9%, ועדיין נתון טוב מזה של יום שלישי שעבר, אז השיג סרט הדוקו 'העולם שלא נעלם' רק 3.9%. אגב, 'אריה לבן, יבשת שחורה' שודר כבר לפני שנה וחצי בשידור חוזר בערוץ 10, אז זכה ב-7.2%.

עבודה ערבית (קשת, ערוץ 2) התחזקה מ-21.8% ל-23.9%, שידור חוזר של 'פולישוק' (קשת, ערוץ 2) הניב 6.4%, 'קצת גבוה' (ערוץ 10) עם יאיר ניצני הסתפקה ב-2.7%, ו'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 4.9%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' שוב עם 22.2%, 'חדשות 10' עם התחזקות קלה ביחס להשבוע, כשקיבלה 8.8%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איזה כיף שיניב הודח (ל"ת)
    סודי 07/08/2013 19:59
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.