TOP5

נמאס לכם לחפש חנייה? גם לקוריאנים - ויש להם פתרון יצירתי לבעיה הכואבת

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום משובחים. אם אתם רוצים שה-iPad שלכם ישרוד כדאי שתחזירו את הילדים שלכם לצעצועים של פעם
מאיה ספיר | (5)
נושאים בכתבה TOP5

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: S Oil חברת השמן הקוריאנית, Maple Leaf האמריקאית, Kolkid הקנדית, רשת McDonald's ו-MTV.

.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

כל מטר חשוב

מכירים את זה שאתם לא מוצאים חניה? חברת שמן קוריאנית מצאה פתרון יצירתי מאוד לבעיה הכואבת הזו:

משפחת בייקון

מהלך נחמד של חברת Maple Leaf האמריקאית, תחת הרעיון: "מה הם לא יעשו בשביל הבייקון הזה". סרטון ראשי אחד ואחריו סדרה של סרטונים קצרצרים מסבירים את הרעיון החביב, ויש גם בונוס - מנכ"ל החברה הודיע כי יתרום ארוחה על כל פעם שאחד הסרטונים מופץ ב-Facebook. גם קריאייטיבי, גם פילנטרופי וגם בייקון.

חוזרים למקורות

חנויות צעצועים כמו שאנחנו הכרנו כבר איבדו את חינן בעידן הדיגיטלי. נסיון מקסים של חנות הצעצועים הקנדית Kolkid להזכיר לכולנו במה ילדים אוהבים לשחק באמת (ועל הדרך - הזדמנות להזכר בכמה צעצועים שלא ידעתי שעוד קיימים!)

ללקק את השפתיים

רעיון חביב ויוצא דופן בקו הפרסום של McDonald's בפרסומת הקצרצרה (אך מדוייקת) הזו.

צריך לדעת איך לבגוד

ולסיום - מסתבר ש-70% מנשות ברזיל הנושאות את נגיף ה-HIV נדבקו מבני-זוג שבגדו בהם. MTV החליטו לעשות מעשה, וככה זה נראה:

המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    תוך יום לא ישארו בלונים (ל"ת)
    בארץ זה לא יצלח 04/08/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הכוונה ל"שמן אדמה" כלומר נפט!!! (ולא דלק) (ל"ת)
    OIL=שמן 03/08/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    משפר אפיה 03/08/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    החברה המדוברת היא חברת דלק ולא "חברת שמן".
  • 2.
    חברת שמן??? wtf (ל"ת)
    dudi 03/08/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יהודה 03/08/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן ללמוד אנגלית "OIL" בכתבה-הכוונה לחברת דלק ולא חברת שמן...
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.