אחרי כמעט 4 שנים, ופרשת גלידה אחת: תומר אביטל עוזב את עיתון 'כלכליסט'
כתב הכנסת של כלכליסט, תומר אביטל עוזב את העיתון - כך נודע לאייס. בשלב תמלא את מקומו חן פונדק, כתבת החינוך ואיכות הסביבה של העיתון, שתמשיך לכסות גם את התחומים הללו.
אביטל (30) עובד בכלכליסט כמעט 4 שנים, ככתב בכנסת שסיקר גם את משרד ראש הממשלה. לפני כן היה תחקירן במבט בערוץ 1, והגיש תכנית ברדיו 106 FM של האוניברסיטה העברית. בקרוב הוא יצטרף לגוף תקשורת אחר.
רק לאחרונה חשף את חשבון הגלידה של משפחת נתניהו, שעורר סערה רבה, והוביל את ראש הממשלה לבטל את ההוצאה הזאת שבשיאה יכולה הייתה לעלות לציבור כ-10,000 שקלים בשנה. לאחרונה גם חשף עם שאול אמסטרדמסקי את הדוחות הגנוזים של מינהל הכנסות המדינה, ובשנים האחרנוות פרסם סדרה של כתבות על הבזבוזים לכאורה במעון ראש הממשלה ובבתיו הפרטיים, וביצע תחקירים על השתדלנות במסדרונות הממשל, והיעדר השקיפות במסדרונות הפוליטיים.
בשנה האחרונה יזם באופן פרטי יחד עם עיתונאי מעריב לשעבר רותם סלע,
ב'כלכליסט אישרו את הפרטים. חן פונדק סירבה להגיב. אביטל אישר את הפרטים לאייס ואמר: "היה לי מרתק בעיתון. אהבתי לסקר את הכנסת, ובכלכליסט נתנו לי במה להציף לסדר היום את הנושאים שחשבתי שהם קרדינאליים לשלטון החוק, כמו ניגודי עניינים של נבחרי ציבור ויועציהם, לצד האפלה שבה מתקבלות ההחלטות. אתגעגע לכלכליסט ולכנסת, אבל אני עובר הלאה מתוך רצון לגוון בעשייה העיתונאית אחרי כמעט 4 שנים מאתגרות וכפיות".
- 5.יוני מהאוניברסיטה 17/06/2013 13:40הגב לתגובה זוכתב מוכשר מאוד, אדם מקסים
- 4.אחד שעובד שם 16/06/2013 22:40הגב לתגובה זואחד הכוחות האיכותיים שיש לנו, וגם אדם נחמד באופן כללי. שיהיה בהצלחה
- 3.חינקלי 16/06/2013 19:07הגב לתגובה זועומרי כהן,שי פאוזנר, נעה גרטי,גלעד נס, ארז רומס, מארק שון...ועוד ועוד...למי שלא שם לב, בשנה האחרונה עזבו את הכלכליסט יותר כתבים מוכשרים ממה שאי פעם קרה בעיתון כלשהוא. מה לעזאזל קורה בעיתון הזה???
- 2.יעל מיזלס 16/06/2013 18:40הגב לתגובה זותומר הוא עיתונאי מעולה,שיצליח בדרכו החדשה
- 1.הדר 16/06/2013 15:22הגב לתגובה זואיזו כתבה מדהימה הרים רק הבוקר: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3605152,00.html וסוף סוף עיתונאי שלא עוזב בגלל הטרדות מיניות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
