חוצות: HUGE MEDIA רכשה את זכויות הפרסום במלון דיויד אינטר קונטיננטל תל אביב

קירות הפרסום במלון הם באורך של 35 מטר כל אחד, ומלווים את הנוסעים בכניסה וביציאה מהחניון. עלות הזכיון נאמדת בכ-350 אלף שקלים
משה בנימין | (4)

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    hfghfg 24/07/2012 20:48
    הגב לתגובה זו
    alert("xss")
  • 3.
    ככה עושים פרסום ממוקד (ל"ת)
    MDNA 18/07/2012 17:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ניר 18/07/2012 14:37
    הגב לתגובה זו
    אחרת איך היו המפרסמים מגיעים לפלח הואכלוסיה הזו???? איזה מזל שנמצא הלוקיישן.
  • 1.
    נסיעה טובה ובטוחה. (ל"ת)
    mk 17/07/2012 12:52
    הגב לתגובה זו