חוצות: HUGE MEDIA רכשה את זכויות הפרסום במלון דיויד אינטר קונטיננטל תל אביב
קירות הפרסום במלון הם באורך של 35 מטר כל אחד, ומלווים את הנוסעים בכניסה וביציאה מהחניון. עלות הזכיון נאמדת בכ-350 אלף שקלים
- 4.hfghfg 24/07/2012 20:48הגב לתגובה זוalert("xss")
- 3.ככה עושים פרסום ממוקד (ל"ת)MDNA 18/07/2012 17:10הגב לתגובה זו
- 2.ניר 18/07/2012 14:37הגב לתגובה זואחרת איך היו המפרסמים מגיעים לפלח הואכלוסיה הזו???? איזה מזל שנמצא הלוקיישן.
- 1.נסיעה טובה ובטוחה. (ל"ת)mk 17/07/2012 12:52הגב לתגובה זו