חטיבת הדיגיטל של BBC הפסידה 20.8 מיליון פאונד בשנה האחרונה
ההפסד נרשם למרות הגידול ברווחיה של חטיבת הדיגיטל שעמדו על 30 מיליון פאונד ב-2009 וגידול של יותר מ-40% בהכנסות מפרסום באתר ה-BBC
חטיבת הדיגיטל של ה-BBC, תאגיד השידור הגדול בעולם, הפסידה 20.8 מיליון פאונד במהלך השנה שעברה. כך עולה מהדוחות הפיננסיים השנתיים שלה ל-12 החודשים האחרונים. החטיבה אחראית, בין השאר, לאתר ה-BBC, קבוצת אתרים בינלאומיים וכן פיתוח משחקים ואפליקציות המבוססים על מותגי החברה. השנה החטיבה השיקה סדרת משחקים על בסיס דוקטור הו, ואת אפלקיציית האייפדUltimate Experience, האפליקציה נמכרת ביותר באפסטור במהלך יוני 2010. הכנסות החטיבה גדלו ב-9% במהלך השנה, ועמדו על 30 מיליון פאונד. הכנסות הפרסום מאתר BBC גדלו ב-42%, למרות ירידה של 4.4% בתעשיית הפרסום האירופאית. החברה צופה, כי ב-2012 חטיבת הדיגיטל תניב 10% מהכנסות החברה הבינלאומית.
לכתבה המלאה באתר 140 –