אורקל מציגה - אורקל להמונים

אורקל מובילה מהלך אסטרטגי חדש בתחום שיווק ההייטק. משיקה בלוג חדש בשם "תשאלו את נירה" שיוצר קשר מסוג אחר בין החברה ללקוחותיה וללקוחות פוטנציאליים
יוסי פינק |

אורקל יוצאת במהלך שיווקי שמטרתו מימוש פוטנציאל השיווק והמיתוג הטמון באינטרנט. החברה מעלה לאויר בלוג חדש - "תשאלו את נירה", במסגרת עמוד בית מיוחד וראשון מסוגו בישראל – TheOracles, הכולל בלוגים של עובדי החברה. זהו בלוג חברה ישראלי בתחום ההייטק אשר נכתב על ידי עובדי הארגון תחת המטריה של החברה, בחסותה ובמימונה. את הפרויקט הובילה באורקל חברת "בלינק" בראשות שגיא חמץ.

"תשאלו את נירה" נכתב על ידי נירה פרנקל, מנהלת מכירות לעסקים קטנים ובינוניים באורקל. הבלוג מדבר בגובה העיניים, וכולל סיפורים מזוית אישית על הווי החברה, פגישות מעניינות, מקומות מומלצים ועוד. כל זאת תוך שילוב כתיבה על מוצרי אורקל בשפה בלוגית וידידותית למשתמש. קדם לבלוג של נירה, באתר הבלוגים של אורקל, "בלוג מומחים", בלגו קבוצתי הנכתב על ידי קבוצת היועצים הטכנולוגים באורקל. פלטפורמת הבלוג משמשת גם להעברת מסרים טכנולוגיים מורכבים בשפה פשוטה ומובנת, ולייעוץ אישי לפונים. אורקל מתכוונת להשיק עוד שישה בלוגים חדשים בקרוב.

תומר מירום, מנהל תקשורת שיווקית ומנהל פרויקט הבלוגים באורקל ישראל: "אנו מאמינים מאוד באינטרנט כערוץ שיווקי חשוב מאוד, ובפרט בתחום ה-conversation marketing שחושף לראשונה את הדבר החשוב ביותר בכל חברה – האנשים שמנהלים אותה. הבלגו מאפשר לקהילת אורקל בארץ לנהל דיאלוג עם אנשי החברה באופן ישיר. התוצאות הטובות שאנו רואים סביב הבלוגים באורקל רק מוכיחות כי מדובר בפלטפורמה בעלת פוטנציאל שיווקי ומיתוגי גבוה, שרק ילך ויתפתח.

גם בעולם מובילה אורקל בתחום ה-conversation marketing . בעולם התפתחו עד כה כ- 300 בלוגים בתחומי אורקל, אותם כותבים עובדים ואנשים פרטיים וחיצוניים לחברה. כעת אנו משיקים פלטפורמה זו גם בישראל. בלוגים, הנכתבים על ידי אנשים אמיתיים מתוך הארגון, מהווים מקור אמין של מידע והפצת ידע, ופלטפורמה מצוינת ליצירת קשרים "אישיים" עם לקוחות פוטנציאלים. מדובר בעלית מדרגה בתחום ניהול התוכן, המאפשרת לגולשים לקחת חלק פעיל בשיח המתהווה סביב נושאים שמעניינים אותם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה