מטריקס הטמיעה מערכת לניהול תהליכי סליקה בחברת לאומי צ'ק בפרויקט שהיקפו נאמד בכ-3 מיליון שקלים
מטריקס סיימה לאחרונה פרויקט לפיתוח והקמת מערכת אינטרנטית לניהול סליקה וטרנזקציות בחברת לאומי צ'ק, המבוססת על מערכת ה-ERP תפנית של מטריקס. לאומי צ'ק, חברה בת של לאומי קארד, מציעה לבתי העסק פתרונות ניכיון צ'קים של כל הבנקים, סליקת צ'קים והבטחת פרעונם. מערכת תפנית אמורה לשמש את לאומי צ'ק לניהול ולמעקב אחר כל פעילות סליקת הצ'קים וניכיונם, לבצע חיתוכים על פי אזורים, מועדי תשלום, צ'קים חוזרים וכדומה. המערכת משמשת גם לביצוע ובקרת גביה. היקפה הכספי של העסקה נאמד בכ-3 מיליון שקלים.
במסגרת הפרויקט, הקימה מטריקס עבור לאומי צ'ק מודול ייעודי לקליטה וניהול העסקים האגורים במערכת. המודול המרכזי של המערכת אמור לטפל בכל הכרוך בסליקת הצ'קים, ובכלל זה קליטת הצ'ק לאחר שעבר סריקה, הזנה אוטומטית של נתוני הצ'ק כמו: שם נותן הצ'ק, תאריך, בנק, היקף הסליקה, שם בית העסק בו ניתן הצ'ק ועוד. המערכת משרתת עשרות משתמשים.
לדברי אייל שמעוני, מנכ"ל לאומי צ'ק, "המערכת של מטריקס מאפשרת לנו לנהל את פעילות הליבה שלנו ולצפות און-ליין בכל הפעילות הקשורה לסליקה וניכיון הצ'קים. מצאנו את המערכת של מטריקס כמערכת מלאה העונה לצרכים שלנו, מאפשרת לנו ולבתי העסק המקבלים מאיתנו שירותים לקבל מידע בזמן אמת ולהפיק דוחות רלוונטיים". מנחם ניסנבוים, מנהל חטיבת השירותים העסקיים במטריקס, אמר כי "פיתחנו במערכת תפנית מודולים ייעודיים עבור עסקים המנהלים שירותי גביה, ניכוי וסליקה, המאפשרת הן לחברה והן ללקוחותיה לצפות בזמן אמת בנתונים פיננסים רלוונטיים. על לקוחות תפנית נמנים למעלה מ-250 מן הארגונים המובילים בישראל".