מחשבים
צילום: PIXABAY

פנקסי צ'קים עם לוגו של החברה - פנקסי צ'קים המודפסים בבית דפוס

תוכן בחסות |

תקנות בנק ישראל מאפשרות לחברות, עסקים ואנשים פרטיים, להוציא פנקסי צ'קים בצורה עצמאית דרך בית דפוס מקצועי ואין חובה לעשות זאת דרך הבנקים, בכפוף לעמידה בקריטריונים ובכללים המפורטים בתקנות. בצורה זו, ניתן ליהנות ממגוון יתרונות חשובים, בהם מהירות, איכות, הוזלת עלויות כספיות, בחירת העיצוב והוספת הלוגו של החברה, רמת אבטחה גבוהה ועוד.

היתרונות בהדפסת פנקסי צ'קים בבית דפוס

בעולם העסקים התחרותי והדינמי של היום, האפשרות להדפיס פנקסי צ'קים עם לוגו של החברה היא פתרון למיתוג יעיל וכלי עזר חיוני לבידול וייחוד של החברה מיתר המתחרים בשוק. לכן, חברות רבות פונות כיום לבתי דפוס איכותיים המתמחים בהדפסת צ'קים מעוצבים אישית, מרשימים ומאובטחים, עליהם מוטבע לוגו החברה, בצבעים ייחודיים. בצורה זו, הצ'קים משמשים גם בתור כרטיס הביקור של החברה ואינם אמצעי תשלום טכני בלבד. 

הבחירה להדפיס את פנקסי הצ'קים עם לוגו של החברה או העסק תורמת לשיפור התדמית של החברה וממצבת אותה בעיני ציבור הלקוחות ובכלל, כחברה איכותית, רצינית ובעלת משאבים אשר שמה דגש על כל הפרטים, קטנים כגדולים.

מדובר בפתרון איכותי ומתקדם טכנולוגית, המקנה ביטחון ושקט נפשי בעת השימוש בפנקסי הצ'קים של החברה במסגרת פעילותה השוטפת. זאת, בזכות שימוש באמצעים כגון נייר UV מיוחד המקשה על זיוף ומעשי מרמה, הטמעה של סימן מים על גבי הצ'קים, שימוש בדיו שקוף, מגנוט בשיטה מתקדמת ועוד פתרונות אבטחה אלקטרוניים.

דגשים חשובים

מומלץ לבחור בשירותים של בית דפוס מנוסה ואיכותי, המתאים את פנקסי הצ'קים לצרכים הספציפיים של החברה, מייעץ לגבי סגנון העיצוב, הפרטים שחייבים להופיע על הצ'ק ומשתמש בפתרונות אבטחה מתקדמים המונעים ומצמצמים משמעותית את האפשרות לבצע הונאות וזיוף של הצ'קים.

כמו כן, מאחר ומדובר באמצעי מיתוג, חשוב לשים לב לאיכות וטכניקת ההדפסה, התאמת הצבעים, ציון פרטים ברורים ומדויקים וכן שמופיעים כל הפרמטרים הסטנדרטיים הנהוגים על ידי הבנקים. בחירה בבית דפוס מקצועי ומיומן יבטיח כי תקבלו פנקסי צ'קים ברמה גבוהה של איכות ואבטחה ובמחירים משתלמים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.