נתן זהבי
צילום: אתר 103

אחרי התקרית עם ערוץ 14: נתן זהבי לא מתנצל ולא חוזר לשידור

המגיש שייחל לכך שאולפן ערוץ 14 יישרף על יושביו, מסרב להתנצל על הדברים. ברדיו 103 לא מתכוונים להיכנע ולהחזיר אותו לשידור עד שיכיר בטעותו 
אלכסנדר כץ | (15)
נתן זהבי לא התנצל עד כה על הדברים הקשים שאמר בשידור בתוכניתו ברדיו 103 על ערוץ 14, ולכן גם לא חוזר לשידור.   כזכור, לפני קצת יותר משבוע, פרסם זהבי ברשתות החברתיות: "טאטא, וידוי! ראיתי חצי שעה ערוץ 14 שיישרף הלוואי האולפן על יושביו". בתוכנית שלו יום למחר, חזר על הדברים: "אתמול ראיתי חצי שעה את תוכנית הפטריוטים. סבלתי. אחרי זה כתבתי לטאטע שבשמיים וידוי שראיתי ואמרתי יאללה חבל ... זאת אומרת רציתי שבאמצע שאני צופה בזה שהאולפן יישרף על יושביו. כמה זה היה נורא ואיום. אמרתי דבר קשה, אני יודע. זה כזה נורא ואיום. יושבת חבורה של נבלות בראשות ינון מגל, ומטנפים ומלכלכים".   דבריו של זהבי עוררו סערה גדולה בציבור וברשתות החברתיות. מנכ"ל רדיו 103 אור צלקובניק מיהר לקיים שיחה עם זהבי ולדרוש את התנצלותו. במקביל החליט על השעייתו של המגיש והציב כאמור תנאי - רק התנצלות תביא לחזרה לשידור. התחנה גם צייצה התנצלות על הדברים. ... נציבות תלונות הציבור ברשות השנייה נכנסה לעובי הקורה וביקשה את התייחסות התחנה לדברים. היה זה לאחר מכתב תלונה ששלח לרשות עורך הדין של ערוץ 14, עו"ד משה דנינו. לצד המהלך ה הצהרתי של 103 בהשעיית מגיש שהתבטא בצורה קשה, הטיפול המהיר באירוע עשוי גם להביא להתחשבות מבחינתה של הרשות השנייה, שבסמכותה לקנוס את התחנה בסכומי כסף גדולים.   במקביל לכל אירועים אלה, נציג הערוץ גם הגיש תלונה במשטרה נגד זהבי, ובערוץ עצמו הגבירו את האבטחה לאחר שלטענתם התקבלו במערכת מספר טלפונים עם איומים. 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    בושה וחרפה לתקשורת ולאלה שלא מוקיעים דברים כאלה (ל"ת)
    מני 1 06/10/2022 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    דרור 17/07/2022 13:07
    הגב לתגובה זו
    תהיה גבר אתה צודק מליון אחוז אבל ראבק למה סגנון הביבים והטינופט שיוצאת לך מהפה ? זה מוסיף משהו לחינוך הנוער ?
  • 10.
    י 17/07/2022 08:42
    הגב לתגובה זו
    פוליטי מטעם כמו ערוץ 14? זו השאלה ולא כן זהבי לא זהבי
  • כי הם חוסכים לי בנייר טואלט (ל"ת)
    ביבי נתניהו 17/07/2022 09:50
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    משה לדר 16/07/2022 16:48
    הגב לתגובה זו
    עברנו לרשת ב' וגילנו שהיא ממש טובה . לא ימין לא שמאל ענינית וטובה .
  • 8.
    YL 16/07/2022 12:57
    הגב לתגובה זו
    הבעלים של 103 ממש לא זוכר ש הודות ל נתן בכלל היתה האזנה לתחנה בתחילת דרכה היום ש הבטן מלאה נעלם הזכרון. ולדעתי הם מחפשים שדר חדש צעיר וזול *כמו שנאמר אן חיי נצח*
  • 7.
    איציק 15/07/2022 09:28
    הגב לתגובה זו
    נתן אל תתנצל יש לי ברכה חמה לערוץ 14 ערוץ של מכונת רעל 24/7 חבורה שמפיצה רעל ורוע בהשגחת משפחת המלוכה בראשות המסית הראשי ינון מגל וכנופייתו
  • 6.
    לוקו 14/07/2022 18:26
    הגב לתגובה זו
    תנופת סרחונת טמטמת ועוד
  • 5.
    איש מטונף.פה מלוכלך. (ל"ת)
    רון 14/07/2022 17:42
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הדג מסריח מהראש 14/07/2022 16:07
    הגב לתגובה זו
    הפה המלוכלך שלך לא טוב ולא ראוי להישמע . אתה מייצר אלימות פיזית שמתחילה באלימות מילולית . אתה הפרה שבועטת בדלי החלב . אל תחזור .
  • 3.
    שוקי 14/07/2022 15:30
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 14 ערוץ ג'ורה
  • 2.
    ולהאלה 14/07/2022 15:09
    הגב לתגובה זו
    בוז לפטריוטים עלאק, חבורת בכיינים שרצים לגננת. כל היום מטנפים ומאיימים באלימות על כל העולם. לאיים בדריסה, שבירת עצמות, זה בסדר? מה קרה? זה ביטוי? כששרה מאיימת שיישר]ו כולם א-לה סארסיי זה בסדר? מקובל עליכם. אור צלקובניק הוא חנפן ופחדן, חושש מביביסטים? שאפו ענק לזהבי - אתה עמיץ, מוסרי, מענטש. כולנו זהבי
  • להתעורר 17/07/2022 10:11
    הגב לתגובה זו
    אם היה ימני שמתבטא כך כבר מזמן היו צולבים אותו ! אבל לנתן זהבי ....הערס המדופלם ! הבן אדם שהתפרסם בזכות קללות וגידופים שלו ושל צופיו ! עליו אתם באים להגן ???? בושה וחרפה .
  • עמיץ מאוד... (ל"ת)
    נו שוין 14/07/2022 23:05
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שמעון 14/07/2022 14:55
    הגב לתגובה זו
    לפטר את השופרות של 121314
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.