אמיר מן
צילום: אלכס בק

הפקה בינלאומית: כשפאודה וספטמבר השחור נפגשים

הסדרה "Band of spies" של אמיר מן, מהכותבים של פאודה, תופק על ידי ענני תקשורת בשיתוף עם חברות הפקה מקנדה וצרפת 
אייס |

ענני תקשורת תשתתף בהפקה בינלאומית של הסדרה "BAND OF SPIES", סדרת דרמה מאת אמיר מן (פאודה, אחד אפס אפס, מלכות) המבוססת על אירועים אמיתיים ובמרכזה סיפורם של סוכני המוסד האחראים על המצוד אחר חוליית מפגעי ספטמבר השחור.   בהפקה יקחו חלק, מלבד ענני תקשורת וחברת הבת NUTZ הפקות, גם Reel One Entertainment הקנדית ו-Capa Drama הצרפתית.  הסדרה מונה שמונה פרקים ותחשוף את סיפורם של סוכני המוסד היוצאים למצוד אחר חוליית הטרור האחראית למתקפה באולימפיאדת מינכן בספטמבר 1972, אירוע שנתפס כקטליזטור של תחילת עידן הטרור המודרני.

הסדרה היא שיתוף הפעולה הראשון בין חברת ההפקה הצרפתית Capa Drama, האחראית על סדרות היוקרה "Versailles" (נטפליקס) ו-"Braquo", ובין חברת ההפקה Reel One Entertainment, המחזיקה בזרועות הפקה בצפון אמריקה ובבריטניה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.