שנה לאחר המיזוג: הפרסום בטלוויזיה מתייקר שוב
קשת ורשת הודיעו לחברות המדיה על העלאת מחירי הפרסום ב-2020 זו הפעם השנייה בשנתיים. עיקר ההתייקרות תתרחש ברצועת החדשות של קשת
בימים האחרונים הודיעו הזכייניות קשת ורשת לחברות המדיה על העלאת מחירי הפרסום ב-2020 – כך פורסם אמש ב"גלובס". עיקר ההתייקרות צפוי להתרחש בקשת, שהודיעה על העלאה של 10% במחיר הפרסום ברצועת החדשות. בענף מעריכים כי המהלכים של קשת ורשת יביאו לעליית מחיר ממוצעת של כ-5%.
זאת הפעם השנייה מאז מיזוג רשת וערוץ עשר, שבעלות הרישיון מעלות מחירים. הפעם הראשונה התרחשה בפברואר 2018, כאשר מיזוג הערוצים יצא לפועל. הייתה זו הפעם הראשונה זה עשור שבו הועלו תעריפי הפרסום בטלוויזיה. נראה כי אז כמו עכשיו, שני הערוצים הבינו שצמצום הגופים המשדרים והמעבר משלושה ערוצים לשניים מחזק אותם אל מול המפרסמים ומשרדי הפרסום.
- 1.ג'וני חסון 15/01/2020 10:44הגב לתגובה זואו שנסתפק בקומוניקט בלבד?