ההסתדרות תילחם על השידור הציבורי - אבל לא על התאגיד

אבי ניסנקורן אמר בשיחה עם רינו צרור בגל"צ כי הוא לא רוצה להיכנס לקרע בין עובדי רשות השידור לאלה מהתאגיד - שאת שניהם ההסתדרות מייצגת
אלכסנדר כץ | (2)

יו"ר ההסתדרותאבי ניסנקורן מצהיר כי אינו מתכוון להתייחס למהלכים לסגור את תאגיד השידור הציבורי כאן, ולחזרה למתווה רשות השידור, ואולם הוא ישבית את המשק אם יהיו מהלכים לסגירת השידור הציבורי בכלל. את הדברים אמר ניסנקורן בשיחה היום (יום א') בצהריים עם רינו צרור בגל"צ.

ביום חמישי פורסם בחדשות 2 כי בישיבת הוועדה המיוחדת למשרד ראש הממשלה ומשרד האוצר, עלתה ההצעה לסגור את התאגיד וגם את רשות השידור. בעקבות כך הצהירה ההסתדרות כי תשבית את כל המשק. ניסנקורן חזר על הצהרה זו בשיחה עם צרור: "לגבי השידור הציבורי - על זה הזדעקתי וקמתי ביום חמישי. אם מישהו חושב שיסגרו את השידור הציבורי, ואם זה יגיע להחלטה כזו, אני אגיע עד להשבתת המשק".

ואולם, כשנשאל על ידי צרור לגבי המהלך של ראש הממשלה בנימין נתניהו וח"כ דוד ביטן לסגור את התאגיד, ניסה ניסנקורן להתחמק ממתן תשובה ברורה: "אני מתנגד להכנסת שיקולים פוליטיים לנושא הזה. זה פסול, שלילי, ובמידה רבה איבדנו את הבושה", והמשיך כי "מכיוון שאני מייצג את 2 הציבורים האלה (ההסתדרות מייצגת את עובדי רשות השידור ותאגיד השידור הציבורי, א"כ), ולא רוצה להיכנס לקרע הזה בין 2 הציבורים האלה. אני כיו"ר ההסתדרות לא אכנס ואגיד - תפטרו את 1,000 העובדים האלה, או את האלה. אני כן אגיד שלא משנה מה ההחלטה שתהיה, בהנחה שלא יהיה חיסול השידור הציבורי, אדאג לייצר איזונים נכונים".

צרור ענה על כך לניסנקורן: "לפני כמה חדשות יצרת עם נתניהו דיאלוג ויצרת את אותה דחיה ארוכה בהקמת התאגיד. נוצר מצב שאותו ראש ממשלה חושב אחרת, רוצה לסגור את התאגיד, לחזור לראשות השידור, האם אתה בתוך העניין הזה? מה אתה אומר? יש הסכמים שאת חתום עליהם. למה אתה חוזר מכך?"

"נכון להיום אני מחוייב להחלטות, אמרתי את זה לשר האוצר ולנציגים של ראש הממשלה", ענה ניסנקורן, אבל חזר על עמדתו כי לא ינקוט צעדים אם לטובת התאגיד או לטובת רשות השידור.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מבפנים 07/11/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    ניסנקורן שיתף פעולה עם ארדן השחצן ולפיד הקברן בחיסול רשות השידור ונטישת 1000 עובדים מאוגדים בהסתדרות בשליחות נתניהו. עכשיו הוא "נלחם" על השידור הציבורי... אין גבול לציניות.
  • 1.
    ממש מלחמה.התאגיד עם השמאל-הרשות עם הממשלה.מי ינצח???? (ל"ת)
    ## 06/11/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״