לאחר 5 שנים: אילן צינמן פורש מאאוטבריין - יקים מיזם תוכן
התמורות הפרסונליות באאואטבריין ממשיכות. לאחר מקצה הגיוסים, הגיע זמן הפרישות. אילן צינמן, מנהל הפיתוח העסקי פורש מהחברה לאחר 5 שנים לטובת מיזם פרטי בתחום התוכן.
צינמן שזכה לאחרונה בתואר איש השיווק של איגוד השיווק הישראלי על תפקידו בהקמת הפעילות העסקית של החברה בישראל שימש בעבר כמנהל התוכן השיווקי של ערוץ 10 ו- HOT וכסמנכ"ל השיווק של פורטל תפוז.
אאוטבריין שמגישה כיום כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש, הוקמה ב-2006 ופועלת מהמטה אותו קבעה בניו יורק וממשרדים נוספים בעולם. לאחרונה נבחרה לאחת מ-10 חברות הסטראט-אפ המובילות בעולם בתחום האד טק לפי מדדים של הכנסות, מספר עובדים, השקעות קרנות הון סיכון, חדשות, חידושים ומוניטין - על פי דירוג Business Insider.
לדברי צינמן, "העברתי תקופה נהדרת בחברה שהפכה למשפחה. זכיתי לפעול בזמנים קריטיים ומרתקים של הפיכת חזונה של אאוטבריין למציאות, ויצירת שוק חדש. עתה, כשמהפכת התוכן מתרחשת במלוא העוצמה, אני רואה בסיפוק איך צצות חברות תוכן ופתרונות נוספים, לעולם הולך וגדל. אני מאמין שהשנה תהיה שנת הדרקון של התוכן בישראל ואני מתכוון להיות שחקן מרכזי בתעשייה זו".
- מה קורה במניות האד טק הישראליות והאם הן מעניינות?
- אאוטבריין פספסה את הצפי בדוחות; המניה נופלת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין אינטרנשיונל, מסר כי "אני רוצה להודות לאילן על עשייה נהדרת ורבת הישגים. אילן הוא שותף אמיתי למהפכת התוכן שמובילה אאוטבריין בעולם ובישראל. העובדה שאאוטבריין כיום היא חלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי של כל המותגים הגדולים, ושל כל המו"לים המובילים, נזקפת בהחלט גם לזכותו. אני מאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו בשדות התוכן המרתקים, והמשך עשיה נפלאה".
- 9.אל חמון 28/07/2016 11:24הגב לתגובה זו* ללא תוכן ;-)
- 8.אלוף ואיש של אנשים (ל"ת)אלירן 07/07/2016 11:18הגב לתגובה זו
- 7.בכירה 07/07/2016 08:48הגב לתגובה זועוד לא פגשתי משהו שמבין תוכן כמו אילן, נכס אמיתי
- 6.רועי 07/07/2016 07:47הגב לתגובה זותותח שיווק בחסד, חלוץ תוכן אמיתי, זכינו ונהנינו לעבוד עימך בשנים האחרונות ונשמח להמשיך בכל מקום שתהיה, שיהיה המון בהצלחה
- 5.אח על מלא 07/07/2016 07:31הגב לתגובה זומקצוען ואדם מדהים, בטוח שתצליח
- 4.מכיר ואוהב 06/07/2016 21:46הגב לתגובה זובהצלחה צינמן!
- 3.איש נחמד אבל ללא קבלות באמת (ל"ת)כוכבי 06/07/2016 19:59הגב לתגובה זו
- 2.אבנר 06/07/2016 19:00הגב לתגובה זוסתם, לא מכיר אותו בכלל.
- 1.ומה עם תקופת צינון? (ל"ת)שוקי 06/07/2016 14:17הגב לתגובה זו

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7