לאחר 5 שנים: אילן צינמן פורש מאאוטבריין - יקים מיזם תוכן
התמורות הפרסונליות באאואטבריין ממשיכות. לאחר מקצה הגיוסים, הגיע זמן הפרישות. אילן צינמן, מנהל הפיתוח העסקי פורש מהחברה לאחר 5 שנים לטובת מיזם פרטי בתחום התוכן.
צינמן שזכה לאחרונה בתואר איש השיווק של איגוד השיווק הישראלי על תפקידו בהקמת הפעילות העסקית של החברה בישראל שימש בעבר כמנהל התוכן השיווקי של ערוץ 10 ו- HOT וכסמנכ"ל השיווק של פורטל תפוז.
אאוטבריין שמגישה כיום כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש, הוקמה ב-2006 ופועלת מהמטה אותו קבעה בניו יורק וממשרדים נוספים בעולם. לאחרונה נבחרה לאחת מ-10 חברות הסטראט-אפ המובילות בעולם בתחום האד טק לפי מדדים של הכנסות, מספר עובדים, השקעות קרנות הון סיכון, חדשות, חידושים ומוניטין - על פי דירוג Business Insider.
לדברי צינמן, "העברתי תקופה נהדרת בחברה שהפכה למשפחה. זכיתי לפעול בזמנים קריטיים ומרתקים של הפיכת חזונה של אאוטבריין למציאות, ויצירת שוק חדש. עתה, כשמהפכת התוכן מתרחשת במלוא העוצמה, אני רואה בסיפוק איך צצות חברות תוכן ופתרונות נוספים, לעולם הולך וגדל. אני מאמין שהשנה תהיה שנת הדרקון של התוכן בישראל ואני מתכוון להיות שחקן מרכזי בתעשייה זו".
- הרווח נעלם: טידס מתקשה להתייצב אחרי המיזוג עם אאוטבריין
- מה קורה במניות האד טק הישראליות והאם הן מעניינות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין אינטרנשיונל, מסר כי "אני רוצה להודות לאילן על עשייה נהדרת ורבת הישגים. אילן הוא שותף אמיתי למהפכת התוכן שמובילה אאוטבריין בעולם ובישראל. העובדה שאאוטבריין כיום היא חלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי של כל המותגים הגדולים, ושל כל המו"לים המובילים, נזקפת בהחלט גם לזכותו. אני מאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו בשדות התוכן המרתקים, והמשך עשיה נפלאה".
- 9.אל חמון 28/07/2016 11:24הגב לתגובה זו* ללא תוכן ;-)
- 8.אלוף ואיש של אנשים (ל"ת)אלירן 07/07/2016 11:18הגב לתגובה זו
- 7.בכירה 07/07/2016 08:48הגב לתגובה זועוד לא פגשתי משהו שמבין תוכן כמו אילן, נכס אמיתי
- 6.רועי 07/07/2016 07:47הגב לתגובה זותותח שיווק בחסד, חלוץ תוכן אמיתי, זכינו ונהנינו לעבוד עימך בשנים האחרונות ונשמח להמשיך בכל מקום שתהיה, שיהיה המון בהצלחה
- 5.אח על מלא 07/07/2016 07:31הגב לתגובה זומקצוען ואדם מדהים, בטוח שתצליח
- 4.מכיר ואוהב 06/07/2016 21:46הגב לתגובה זובהצלחה צינמן!
- 3.איש נחמד אבל ללא קבלות באמת (ל"ת)כוכבי 06/07/2016 19:59הגב לתגובה זו
- 2.אבנר 06/07/2016 19:00הגב לתגובה זוסתם, לא מכיר אותו בכלל.
- 1.ומה עם תקופת צינון? (ל"ת)שוקי 06/07/2016 14:17הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
