TV

צפו: סרטון של Hooligans מקים לתחיה קריקטורות אנטישמיות - ובועט לנו בבטן

מספר קריקטורות שנוצרו ע"י הנאצים, מופיעות בסרטון וולנטארי של משרד הפרסום שמפנה אצבע מאשימה כלפי המדינה - שמחזיקה בכסף שמיועד לניצולי שואה. צפו
אלכסנדר כץ | (5)

בין שלל סרטוני ההתרמות לניצולי השואה, השבוע צפוי לבלוט סרטון שדווקא מפנה אצבע מאשימה כלפי המדינה – שבקופתה שוכבים כספי פיצויים, והניצולים הולכים ומתמעטים בכל יום שעובר.

 

את הסרטון הפיק משרד הפרסום Hooligans, והוא אינו מעודד תרומות ולא מקדם עמותות. הסרטון שיופץ ברשתות החברתית, מתבסס על הקריקטורות האנטישמיות הכי מפורסמות מגרמניה הנאצית שהמשרד הנפיש ודובב - עם טוויסט. המטרה להאיר את העובדה שבזמן שכולם מתגייסים להתרים ולתרום - בקופת המדינה יושבים ומחכים מאות מיליוני שקלים מכספי הפיצויים.

 

 

איש הקריאייטיב טל מנור, שהוביל את המהלך, אמר כי "בזמן שהמדיה, כמדי יום שואה, מוצפת בקמפיינים לעידוד תרומות לניצולי שואה – הרגשנו שזה בדיוק הזמן לשאול למה. למה להעליב אותם עם תרומות ועם סטטוס המסכנות שנכפה עליהם, כשכל כך הרבה כסף מוחזק באופן שיטתי בקופת המדינה, בה חיים ניצולי שואה בתנאים גרועים יותר מבכל מדינה אחרת. למה אנחנו מקבלים את זה כמובן מאליו, בתשדירי התרומות ובעמותות המתחננות בשמם. ולמה הם מחכים? לנו יש ניחוש. מאנטישמים אפשר היה לצפות ליחס מעוות שכזה. ממדינת היהודים? פחות".

 

קרדיטים:

מנכ"ל: מקס שצ'רבקוב

מנהלת קריאייטיב ראשית: שהר לוינשטיין

מנהלת ארט ראשית: מרים מושינסקי

קריאייטיב והפקה: טל מנור

פוסט ואנימציה: בונדו בן-אש

פסקול: גדי רז

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ממשלת ישראל מנצלת את אזרחיה (ל"ת)
    יהודי גלותי 17/09/2017 03:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נסים 04/05/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    בואו תקראו למה לא נותנים את הכסף. כי בעשור האחרון, ממציאים לנו פתאום את "שואת יהודי צפון אפריקה". פתאום כולם שם נכלאו במחנות ריכוז. יש לנו "שואת יהודי לוב", על כמה מאות יהודים, שנרצחו בתקופת המלחמה. חלקם ע"י ערבים, ולא ע"י גרמנים או איטלקים. הטריפוליטאים הם אלופי הארץ בתביעות "שינוי גיל". משום שסאגת הנאצים בלוב נמשכה רק כשנתיים - 1940-42, ולכן המונים מהם שנולדו לאחר שאחרון הנאצים סולק מלוב, מעלים את גילם בהליך בביהמ"ש כדי לטעון - נולדנו לפני השחרור, ונרדפנו ע"י הנאצים. זה שווה היום כסף, ובכל שנה עולה מספר "ניצולי השואה" בדרך זו. פתאום המרוקאים גם רוצים שואה משלהם, למרות שאף חייל נאצי לא צעד על אדמת מרוקו. די להם שהיה משטר וישי גם במרוקו ואלה כידוע שיתפו פעולה עם הנאצים.
  • 3.
    מת להיות חוליגן 04/05/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    אין על המשרד הזה כל פעם מחדש
  • 2.
    דייב כהן שם בדוי 04/05/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    סנדרהההההההההההההה, תראי מה עשיתי.....
  • 1.
    נעמי 03/05/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    וואי בונדו נכון גם אתה..! שפיץ
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.