צפו: סרטון של Hooligans מקים לתחיה קריקטורות אנטישמיות - ובועט לנו בבטן
בין שלל סרטוני ההתרמות לניצולי השואה, השבוע צפוי לבלוט סרטון שדווקא מפנה אצבע מאשימה כלפי המדינה – שבקופתה שוכבים כספי פיצויים, והניצולים הולכים ומתמעטים בכל יום שעובר.
את הסרטון הפיק משרד הפרסום Hooligans, והוא אינו מעודד תרומות ולא מקדם עמותות. הסרטון שיופץ ברשתות החברתית, מתבסס על הקריקטורות האנטישמיות הכי מפורסמות מגרמניה הנאצית שהמשרד הנפיש ודובב - עם טוויסט. המטרה להאיר את העובדה שבזמן שכולם מתגייסים להתרים ולתרום - בקופת המדינה יושבים ומחכים מאות מיליוני שקלים מכספי הפיצויים.
איש הקריאייטיב טל מנור, שהוביל את המהלך, אמר כי "בזמן שהמדיה, כמדי יום שואה, מוצפת בקמפיינים לעידוד תרומות לניצולי שואה – הרגשנו שזה בדיוק הזמן לשאול למה. למה להעליב אותם עם תרומות ועם סטטוס המסכנות שנכפה עליהם, כשכל כך הרבה כסף מוחזק באופן שיטתי בקופת המדינה, בה חיים ניצולי שואה בתנאים גרועים יותר מבכל מדינה אחרת. למה אנחנו מקבלים את זה כמובן מאליו, בתשדירי התרומות ובעמותות המתחננות בשמם. ולמה הם מחכים? לנו יש ניחוש. מאנטישמים אפשר היה לצפות ליחס מעוות שכזה. ממדינת היהודים? פחות".
- צפו: הקמפיין של AllJobs שעולה במקביל לנתוני התעסוקה המעולים בישראל
- לוהט בחוץ, וגם אצלנו: הנה ה-TOP5 במצעד הפרסומות של אייס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים:
מנכ"ל: מקס שצ'רבקוב
מנהלת קריאייטיב ראשית: שהר לוינשטיין
מנהלת ארט ראשית: מרים מושינסקי
קריאייטיב והפקה: טל מנור
פוסט ואנימציה: בונדו בן-אש
פסקול: גדי רז
- 5.ממשלת ישראל מנצלת את אזרחיה (ל"ת)יהודי גלותי 17/09/2017 03:33הגב לתגובה זו
- 4.נסים 04/05/2016 15:13הגב לתגובה זובואו תקראו למה לא נותנים את הכסף. כי בעשור האחרון, ממציאים לנו פתאום את "שואת יהודי צפון אפריקה". פתאום כולם שם נכלאו במחנות ריכוז. יש לנו "שואת יהודי לוב", על כמה מאות יהודים, שנרצחו בתקופת המלחמה. חלקם ע"י ערבים, ולא ע"י גרמנים או איטלקים. הטריפוליטאים הם אלופי הארץ בתביעות "שינוי גיל". משום שסאגת הנאצים בלוב נמשכה רק כשנתיים - 1940-42, ולכן המונים מהם שנולדו לאחר שאחרון הנאצים סולק מלוב, מעלים את גילם בהליך בביהמ"ש כדי לטעון - נולדנו לפני השחרור, ונרדפנו ע"י הנאצים. זה שווה היום כסף, ובכל שנה עולה מספר "ניצולי השואה" בדרך זו. פתאום המרוקאים גם רוצים שואה משלהם, למרות שאף חייל נאצי לא צעד על אדמת מרוקו. די להם שהיה משטר וישי גם במרוקו ואלה כידוע שיתפו פעולה עם הנאצים.
- 3.מת להיות חוליגן 04/05/2016 14:19הגב לתגובה זואין על המשרד הזה כל פעם מחדש
- 2.דייב כהן שם בדוי 04/05/2016 11:43הגב לתגובה זוסנדרהההההההההההההה, תראי מה עשיתי.....
- 1.נעמי 03/05/2016 20:35הגב לתגובה זווואי בונדו נכון גם אתה..! שפיץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
