ההתרסקות נבלמה: 'הכל אבוד' של טל פרידמן התחזקה ב-60%, 'משחקי השף' חזקה
אחרי השפל של השבוע שעבר עם 5.5% שהביא את הפריים-טיים של ערוץ 10 לנתון הנמוך ביותר שלו מזה 5 חודשים, תכנית האירוח הכל אבוד (ערוץ 10) של טל פרידמן התחזקה בכמעט 60% וקיבלה 8.7% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד, הניב הפרק השני של משחקי השף (רשת, ערוץ 2) נתון נאה של 30.4% ודומה לפרק ההשקה יום לפני כן.
משחק הכדורסל בין קריית גת להפועל ירושלים (ערוץ 1) הניב את הרייטינג הנמוך ביותר העונה עבור המשחק המרכזי - 1.9%.
תכנית קידום לגמר הישרדות (רשת, ערוץ 2) הניבה 23.1%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבל 8.7%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) זכתה ב-6.5%, שידור חוזר של הסדרה ישראל (ערוץ 10) ניפק 5.8%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 4.7% ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.5%, לפני 'תכנית חסכון' (רשת, ערוץ 2) עם 12%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) בפרק שהתרכז כולו בטקס האוסקר, ניפקה 7.1%. 'המוסף' (ערוץ 1) קיבלה 1.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 23.1% מול 'חדשות 10' עם 10.4% ו'מבט' (ערוץ 1) שרשמה 3.1%.
- 4.יורם 01/03/2016 17:23הגב לתגובה זומה הפלא שהרייטינג כזה, הרי אורי לוי משדר
- 3.זבל של תוכנית!! מי בכלל צופה בא?? (ל"ת)ROCKY 01/03/2016 13:08הגב לתגובה זו
- 2.ערוץ 10 בושה . 01/03/2016 12:05הגב לתגובה זו2 התכניות פשוט גרוטסקיות מגרדות את התחתית . אין לכם ביקורת עצמית ? טל פרידמן , אין לך ביקורת עצמית על התוצאה ? אין אפשרות אחרת , רק להוריד . נבון בכלל מה הדביקו אותו שם . עשו טובה במהרה ותורידו את 2 התכניות האלה . תודה . רק אהבה .
- 1.ערוץ 10 בושה . 01/03/2016 12:04הגב לתגובה זו2 התכניות החדשות שהעלה ערוץ 10 הם פשוט בושה ותת רמה . פרידמן מוכשר רק עם חומר שמישהו אחר כותב . 2 התכניות פשוט גרוטסקיות מגרדות את התחתית . אין לכם ביקורת עצמית ? טל פרידמן , אין לך ביקורת עצמית על התוצאה ? אין אפשרות אחרת , רק להוריד . נבון בכלל מה הדביקו אותו שם . עשו טובה במהרה ותורידו את 2 התכניות האלה . תודה . רק אהבה .

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
