הכל אבוד טל פרידמן
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

ההתרסקות נבלמה: 'הכל אבוד' של טל פרידמן התחזקה ב-60%, 'משחקי השף' חזקה

תכנית האירוח של פרידמן התרסקה בשבוע שעבר ל-5.5%. השבוע היא כבר זינקה ל-8.7%. הפרק השני ה'משחקי השף' עם 30.4%. פחות מ-2 לכדורסל בערוץ 1
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי השפל של השבוע שעבר עם 5.5% שהביא את הפריים-טיים של ערוץ 10 לנתון הנמוך ביותר שלו מזה 5 חודשים, תכנית האירוח הכל אבוד (ערוץ 10) של טל פרידמן התחזקה בכמעט 60% וקיבלה 8.7% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד, הניב הפרק השני של משחקי השף (רשת, ערוץ 2) נתון נאה של 30.4% ודומה לפרק ההשקה יום לפני כן.

 

משחק הכדורסל בין קריית גת להפועל ירושלים (ערוץ 1) הניב את הרייטינג הנמוך ביותר העונה עבור המשחק המרכזי - 1.9%.

 

תכנית קידום לגמר הישרדות (רשת, ערוץ 2) הניבה 23.1%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבל 8.7%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) זכתה ב-6.5%, שידור חוזר של הסדרה ישראל (ערוץ 10) ניפק 5.8%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 4.7% ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.5%, לפני 'תכנית חסכון' (רשת, ערוץ 2) עם 12%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) בפרק שהתרכז כולו בטקס האוסקר, ניפקה 7.1%. 'המוסף' (ערוץ 1) קיבלה 1.9%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 23.1% מול 'חדשות 10' עם 10.4% ו'מבט' (ערוץ 1) שרשמה 3.1%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יורם 01/03/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    מה הפלא שהרייטינג כזה, הרי אורי לוי משדר
  • 3.
    זבל של תוכנית!! מי בכלל צופה בא?? (ל"ת)
    ROCKY 01/03/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ערוץ 10 בושה . 01/03/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 התכניות פשוט גרוטסקיות מגרדות את התחתית . אין לכם ביקורת עצמית ? טל פרידמן , אין לך ביקורת עצמית על התוצאה ? אין אפשרות אחרת , רק להוריד . נבון בכלל מה הדביקו אותו שם . עשו טובה במהרה ותורידו את 2 התכניות האלה . תודה . רק אהבה .
  • 1.
    ערוץ 10 בושה . 01/03/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 התכניות החדשות שהעלה ערוץ 10 הם פשוט בושה ותת רמה . פרידמן מוכשר רק עם חומר שמישהו אחר כותב . 2 התכניות פשוט גרוטסקיות מגרדות את התחתית . אין לכם ביקורת עצמית ? טל פרידמן , אין לך ביקורת עצמית על התוצאה ? אין אפשרות אחרת , רק להוריד . נבון בכלל מה הדביקו אותו שם . עשו טובה במהרה ותורידו את 2 התכניות האלה . תודה . רק אהבה .
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.