פרסום ראשון

מתפקדים: נמרוד פרידברג ו-Hooligans מצטרפים לקמפיין הבחירות של העבודה

פרידברג ורז ציפריס ינהלו את תחום הסושיאל בקמפיין. ה-Hooligans ישמשו כמשרד הדיגיטל של המפלגה ושניהם יחד יעבדו תחת מנהל הקמפיין יורם לוי
משה בנימין | (12)

לאחר עיכובים רבים בדרך, מפלגת המחנה הציוני - הגוף המאוחד של מפלגת העבודה בראשות יצחק בוז'י הרצוג ומפלגת התנועה בראשות ציפי לבני, מרכיבה את הכוורת שתוביל את קמפיין הבחירות שלה. לאחר מינוים של טל ברוקנר ויורם לוי למנהלי הקמפיין נודע לאייס כי לנבחרת מצטרפים נמרוד פרידברג שירכז תחתיו את תחום הסושיאל וה-Hooligans שישמשו כמשרד הדיגיטל.

ה-Hooligans ופרידברג יהיו כפופים ליורם לוי שעומד בראש קמפיין הפרסום ולצידו הבמאי רני כרמלי. לפרידברג יש היכרות מוקדמת עם לבני אותה ליווה בקמפיין הבחירות הקודם, בינואר 2013, אז היה חלק מצוות שכלל גם את נוי אלוש והיה אמון על תחום הדיגיטל של התנועה. עם זאת, גיוסו לקמפיין הנוכחי, כבר לפני כחודש, הגיע דווקא מצד אנשי מפלגת העבודה.

פרידברג הוא הבעלים של feed media שהוקמה בשנת 2009 ועוסקת במתן פתרונות עסקיים ושיווקיים בעולם הדיגיטלי עבור גופים מסחריים, פוליטיים וציבוריים. פרידברג יעבוד יחד עם רז ציפריס - איש שיווק, תוכן, ויועץ קריאייטיב ב-feed media.

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, משרד הדיגיטל של "המחנה הציוני" (עבודה-תנועה) יהיה ה-Hooligans בבעלות שהר לוינשטיין, מרים מושינסקי ומקס שצ'רבקוב. בימים אלו נסגרים הפרטים האחרונים בחוזה בין המפלגה למשרד הפרסום, בכפוף לאישורו של יורם לוי, תחתיו הם יעבדו, ושאר הגורמים הבכירים המפלגה.

כפי שפורסם באייס, ברוקנר ולוי ילוו את המפלגה מבלי לערב את משרד הפרסום שבבעלותם בעשייה, למעט מספר בודד של עובדים. הם צפוים להקים צוות ייעודי למשימת הבחירות, שיעבוד תחת ניהולם, וירכז בידיו את כל התחומים הנוגעים לפעילות הפרסום: אסטרטגיה תקשורתית, הפקות, תוכן, רשתות חברתיות, דיגיטל ועוד.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מי זה נמרוד? (ל"ת)
    ואיך קשור לתנועה? 12/01/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    לא יודע מי זה הנמרוד הזה, לא היה בשום לבני (ל"ת)
    שקר וכזב 12/01/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    תלילי 11/01/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    הכי אחראי ומסור שיש!! איזה כיף למפלגת העבודה וציפי לבני :)
  • 8.
    עידן 11/01/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    כי בינתיים זה בושה וחרפה
  • 7.
    בוז'י 11/01/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    בינתיים נמרוד עובד בלטקבק על עצמו. מעניין מתי יתחיל לעבוד בשביל מה שהוא נשכר לעשות.
  • מרירה בובס 11/01/2015 18:08
    הגב לתגובה זו
    הקנאה לא בריאה. זה עושה קמטים
  • 6.
    מפרגן 11/01/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    יצירתיות זה השם השני שלהם כל הכבוד ובהצלחה למפלגת העבודה
  • 5.
    חן 11/01/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    מישהו שידע לקרוא ולהבין את הסקרים? שמבין את המשמעות שלהם וידע לקבל החלטות והמלצות בהתאם? לא חבל שחסרי ניסיון יתגלחו על הזקן של בוזי וציפי?
  • 4.
    יודע דבר או שתיים 11/01/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    נמרוד הוא האיש הכי ישר והגון בתעשייה. בחור אדיב, מנומס, רגוע, ובעיקר אמין. מילה שלו היא מילה.בחירה מעולה! # בעולם ההפך..:)
  • 3.
    יורם לוי יהרוס כל רעיון טוב. לפטר אותו. (ל"ת)
    11/01/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קשיש 11/01/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    הוא איש מקצוע מעולה וגם אהוב על הבריות
  • 1.
    גדעון 11/01/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    אם אתה עסוק מדי אתה תמיד יכול להעתיק את הקמפיין של דיירקט TV.
בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.