מתפקדים: נמרוד פרידברג ו-Hooligans מצטרפים לקמפיין הבחירות של העבודה
לאחר עיכובים רבים בדרך, מפלגת המחנה הציוני - הגוף המאוחד של מפלגת העבודה בראשות יצחק בוז'י הרצוג ומפלגת התנועה בראשות ציפי לבני, מרכיבה את הכוורת שתוביל את קמפיין הבחירות שלה. לאחר מינוים של טל ברוקנר ויורם לוי למנהלי הקמפיין נודע לאייס כי לנבחרת מצטרפים נמרוד פרידברג שירכז תחתיו את תחום הסושיאל וה-Hooligans שישמשו כמשרד הדיגיטל.
ה-Hooligans ופרידברג יהיו כפופים ליורם לוי שעומד בראש קמפיין הפרסום ולצידו הבמאי רני כרמלי. לפרידברג יש היכרות מוקדמת עם לבני אותה ליווה בקמפיין הבחירות הקודם, בינואר 2013, אז היה חלק מצוות שכלל גם את נוי אלוש והיה אמון על תחום הדיגיטל של התנועה. עם זאת, גיוסו לקמפיין הנוכחי, כבר לפני כחודש, הגיע דווקא מצד אנשי מפלגת העבודה.
פרידברג הוא הבעלים של feed media שהוקמה בשנת 2009 ועוסקת במתן פתרונות עסקיים ושיווקיים בעולם הדיגיטלי עבור גופים מסחריים, פוליטיים וציבוריים. פרידברג יעבוד יחד עם רז ציפריס - איש שיווק, תוכן, ויועץ קריאייטיב ב-feed media.
אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, משרד הדיגיטל של "המחנה הציוני" (עבודה-תנועה) יהיה ה-Hooligans בבעלות שהר לוינשטיין, מרים מושינסקי ומקס שצ'רבקוב. בימים אלו נסגרים הפרטים האחרונים בחוזה בין המפלגה למשרד הפרסום, בכפוף לאישורו של יורם לוי, תחתיו הם יעבדו, ושאר הגורמים הבכירים המפלגה.
כפי שפורסם באייס, ברוקנר ולוי ילוו את המפלגה מבלי לערב את משרד הפרסום שבבעלותם בעשייה, למעט מספר בודד של עובדים. הם צפוים להקים צוות ייעודי למשימת הבחירות, שיעבוד תחת ניהולם, וירכז בידיו את כל התחומים הנוגעים לפעילות הפרסום: אסטרטגיה תקשורתית, הפקות, תוכן, רשתות חברתיות, דיגיטל ועוד.
- 11.מי זה נמרוד? (ל"ת)ואיך קשור לתנועה? 12/01/2015 17:18הגב לתגובה זו
- 10.לא יודע מי זה הנמרוד הזה, לא היה בשום לבני (ל"ת)שקר וכזב 12/01/2015 17:05הגב לתגובה זו
- 9.תלילי 11/01/2015 18:09הגב לתגובה זוהכי אחראי ומסור שיש!! איזה כיף למפלגת העבודה וציפי לבני :)
- 8.עידן 11/01/2015 16:42הגב לתגובה זוכי בינתיים זה בושה וחרפה
- 7.בוז'י 11/01/2015 14:27הגב לתגובה זובינתיים נמרוד עובד בלטקבק על עצמו. מעניין מתי יתחיל לעבוד בשביל מה שהוא נשכר לעשות.
- מרירה בובס 11/01/2015 18:08הגב לתגובה זוהקנאה לא בריאה. זה עושה קמטים
- 6.מפרגן 11/01/2015 13:53הגב לתגובה זויצירתיות זה השם השני שלהם כל הכבוד ובהצלחה למפלגת העבודה
- 5.חן 11/01/2015 13:51הגב לתגובה זומישהו שידע לקרוא ולהבין את הסקרים? שמבין את המשמעות שלהם וידע לקבל החלטות והמלצות בהתאם? לא חבל שחסרי ניסיון יתגלחו על הזקן של בוזי וציפי?
- 4.יודע דבר או שתיים 11/01/2015 13:51הגב לתגובה זונמרוד הוא האיש הכי ישר והגון בתעשייה. בחור אדיב, מנומס, רגוע, ובעיקר אמין. מילה שלו היא מילה.בחירה מעולה! # בעולם ההפך..:)
- 3.יורם לוי יהרוס כל רעיון טוב. לפטר אותו. (ל"ת)11/01/2015 13:14הגב לתגובה זו
- 2.קשיש 11/01/2015 12:57הגב לתגובה זוהוא איש מקצוע מעולה וגם אהוב על הבריות
- 1.גדעון 11/01/2015 11:46הגב לתגובה זואם אתה עסוק מדי אתה תמיד יכול להעתיק את הקמפיין של דיירקט TV.

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.