פרסום ראשון

מתפקדים: נמרוד פרידברג ו-Hooligans מצטרפים לקמפיין הבחירות של העבודה

פרידברג ורז ציפריס ינהלו את תחום הסושיאל בקמפיין. ה-Hooligans ישמשו כמשרד הדיגיטל של המפלגה ושניהם יחד יעבדו תחת מנהל הקמפיין יורם לוי
משה בנימין | (12)

לאחר עיכובים רבים בדרך, מפלגת המחנה הציוני - הגוף המאוחד של מפלגת העבודה בראשות יצחק בוז'י הרצוג ומפלגת התנועה בראשות ציפי לבני, מרכיבה את הכוורת שתוביל את קמפיין הבחירות שלה. לאחר מינוים של טל ברוקנר ויורם לוי למנהלי הקמפיין נודע לאייס כי לנבחרת מצטרפים נמרוד פרידברג שירכז תחתיו את תחום הסושיאל וה-Hooligans שישמשו כמשרד הדיגיטל.

ה-Hooligans ופרידברג יהיו כפופים ליורם לוי שעומד בראש קמפיין הפרסום ולצידו הבמאי רני כרמלי. לפרידברג יש היכרות מוקדמת עם לבני אותה ליווה בקמפיין הבחירות הקודם, בינואר 2013, אז היה חלק מצוות שכלל גם את נוי אלוש והיה אמון על תחום הדיגיטל של התנועה. עם זאת, גיוסו לקמפיין הנוכחי, כבר לפני כחודש, הגיע דווקא מצד אנשי מפלגת העבודה.

פרידברג הוא הבעלים של feed media שהוקמה בשנת 2009 ועוסקת במתן פתרונות עסקיים ושיווקיים בעולם הדיגיטלי עבור גופים מסחריים, פוליטיים וציבוריים. פרידברג יעבוד יחד עם רז ציפריס - איש שיווק, תוכן, ויועץ קריאייטיב ב-feed media.

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, משרד הדיגיטל של "המחנה הציוני" (עבודה-תנועה) יהיה ה-Hooligans בבעלות שהר לוינשטיין, מרים מושינסקי ומקס שצ'רבקוב. בימים אלו נסגרים הפרטים האחרונים בחוזה בין המפלגה למשרד הפרסום, בכפוף לאישורו של יורם לוי, תחתיו הם יעבדו, ושאר הגורמים הבכירים המפלגה.

כפי שפורסם באייס, ברוקנר ולוי ילוו את המפלגה מבלי לערב את משרד הפרסום שבבעלותם בעשייה, למעט מספר בודד של עובדים. הם צפוים להקים צוות ייעודי למשימת הבחירות, שיעבוד תחת ניהולם, וירכז בידיו את כל התחומים הנוגעים לפעילות הפרסום: אסטרטגיה תקשורתית, הפקות, תוכן, רשתות חברתיות, דיגיטל ועוד.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מי זה נמרוד? (ל"ת)
    ואיך קשור לתנועה? 12/01/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    לא יודע מי זה הנמרוד הזה, לא היה בשום לבני (ל"ת)
    שקר וכזב 12/01/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    תלילי 11/01/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
    הכי אחראי ומסור שיש!! איזה כיף למפלגת העבודה וציפי לבני :)
  • 8.
    עידן 11/01/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    כי בינתיים זה בושה וחרפה
  • 7.
    בוז'י 11/01/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    בינתיים נמרוד עובד בלטקבק על עצמו. מעניין מתי יתחיל לעבוד בשביל מה שהוא נשכר לעשות.
  • מרירה בובס 11/01/2015 18:08
    הגב לתגובה זו
    הקנאה לא בריאה. זה עושה קמטים
  • 6.
    מפרגן 11/01/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    יצירתיות זה השם השני שלהם כל הכבוד ובהצלחה למפלגת העבודה
  • 5.
    חן 11/01/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    מישהו שידע לקרוא ולהבין את הסקרים? שמבין את המשמעות שלהם וידע לקבל החלטות והמלצות בהתאם? לא חבל שחסרי ניסיון יתגלחו על הזקן של בוזי וציפי?
  • 4.
    יודע דבר או שתיים 11/01/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    נמרוד הוא האיש הכי ישר והגון בתעשייה. בחור אדיב, מנומס, רגוע, ובעיקר אמין. מילה שלו היא מילה.בחירה מעולה! # בעולם ההפך..:)
  • 3.
    יורם לוי יהרוס כל רעיון טוב. לפטר אותו. (ל"ת)
    11/01/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קשיש 11/01/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    הוא איש מקצוע מעולה וגם אהוב על הבריות
  • 1.
    גדעון 11/01/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    אם אתה עסוק מדי אתה תמיד יכול להעתיק את הקמפיין של דיירקט TV.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״