מ-y&r אירופה ל'בורודה קפלן': אמנון גולן מצטרף למשרד מקבוצת אדלר כשותף
משרד הפרסום 'בורודה קפלן' מקבוצת 'אדלר חומסקי' נכנס לעידן חדש במבנה הבעלות עליו. לאייס נודע כי אמנון גולן, מאנשי האסטרטגיה הבכירים שצמחו בשוק הפרסום הישראלי יצטרף למשרד כשותף.
גולן (40) שהחל את דרכו ב'אדלר חומסקי' (ועבר גם בגליקמן נטלר סמסונוב) פרש מתפקידו כסמנכ"ל אסטרטגיה לפני כ-5 שנים, והעתיק את הקריירה לאירופה, אז הצטרף לרשת y&r הבינלאומית מקבוצת WPP. גולן התברג מעלה למשבצת בכירה ברשת, ובתפקידו האחרון שימש כסגן נשיא לתחום האסטרטגיה ב-y&r מרכז ומזרח אירופה.
עיקר עיסוקו של גולן היה בנישת ה'ניו ביזנס' של הרשת, כאשר במקביל הוא מילא את תפקיד "המחלץ" או ה-SOS, ובמסגרת זו עבר בין המדינות בגוש הבלטי של אירופה בהן פועלים סניפי y&r ועזר להם במכרזים ו/או במקרים בהם סומן לקוח מסוים ש"מתנדנד" או מביע אי שביעות רצון - אז הוא נקרא לדגל.
כניסתו כשותף ל'בורודה קפלן' סוגרת עבורו מעגל עם חזרה לקבוצת 'אדלר חומסקי', שבה הוא הצליח לשמור על קשר אישי חם עם אייל חומסקי ואמיר גיא. בשלב הראשוני הוא ימשיך לשמש כיועץ אסטרטגי עבור רשת y&r ויבקר בה על בסיס תקופתי. עבור 'בורודה קפלן' מדובר בתוספת כוח משמעותית שכן שמו של גולן הולך לפניו, עם לא מעט שבחים מצד עמיתים שעבדו עימו בעבר. אחד מהם שדיבר עם אייס אמר: "ברמה האישית מדובר באדם מדהים שחולה על פרסום. הוא איש של אנשים שאוהב רעיונות טובים".
על האג'נדה המקצועית של גולן הוא אומר: "גולן שימש מבחינת עבודתו כפרסומאי שבעיקר היה הכתף התומכת השיווקית לכל מנהלי השיווק שעבדו איתו, אם ב'יפאורה' ואם ב'טורנדו'. הוא ידע לקחת מותגים קטנים ולצמוח איתם למקומות חדשים. הוא בחר בומדע שלא לעבוד עם הלקוחות הגדולים אלא עם הבינוניים-קטנים כמו 'תמי 4' ו'טורנדו'. הוא ידע לזהות את הפוטנציאל, לתפוס אותם בשלב הנכון ולהוציא מהם את המקסימום שאפשר".
בשנים האחרונות התגורר באירופה וברוסיה והוביל ניצחונות במכרזים כגון Vodafone' , 02, ERSTE, עבד עם מותגים בינלאומיים כמו DANONE ,LG ואחרים, ונחשב עם עתיד מובטח בסוכנות הבינלאומית עם הצעות קידום רבות. בקדנציה שלו באדלר, בישראל, הוא היה מי שבנה את האסטרטגיה למיתוג מחדש של פלאפון, ההשקה החדשה של טורנדו, שופרסל, תמי 4 ועוד רבים.
לדברי גולן: "חו"ל זו חוויה מדהימה, עם זאת, הצעת השותפות הנדיבה של חומסקי בורודה וקפלן, ובשילוב העובדה שמשפחתי וילדי חיים בארץ החזירו אותי לכאן. בורודה קפלן הוא משרד יציב, מנוהל היטב, ועם לקוחות נאמנים - מכאן האפשרויות לצמוח גדלות מאוד ואין לי ספק שזה מה שיקרה"
- מי הזיז את מדורת השבט שלי?
- שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
אייל חומסקי: "אמנון הוא חלק מה-DNA של הקבוצה, הביא ניצחונות כשהיה באדלר חומסקי והצליח בענק בתפקיד הבינלאומי. אני מאמין בו, ראיתי אותו בפעולה, ואני יודע שהוא ייקח את בורודה קפלן לאחד ממשרדי הפרסום המובלים בישראל".
רון קפלן: "יש כאן חיבור נכון, עם כישרון, עם הזדמנות יוצאת דופן. אנחנו מאוד שמחים שהוא מצטרף ומוכנים ללכת קדימה"
טרם ידוע כיצד ייראה מבנה הבעלות החדש בבורודה קפלן, ומה נתח המניות שיוחזק על ידי אמנון גולן. נכון לרגע זה, ערב כניסתו כשותף, משרד הפרסום אדלר חומסקי מחזיק ב-50% ממניות המשרד ויתרת המניות מוחזקת על ידי רון קפלו וגיא בורודה.
על לקוחות המשרד שממוקם ברמת השרון נמנים (על פי אתר המשרד): 'עדן טבע מרקט', 'פולגת', 'הטכניון', 'ניו באלאנס', 'תכלית תעודות סל', 'אשת טורס', 'שעוני עדי' ועוד.
- 14.אחד שיודע 26/04/2015 16:02הגב לתגובה זומבין שיווק ופרסום, לא רק אם מודעה עם פרזנטור או לא. הבנתי שהציח בענק בחו"ל
- 13.לקוח לשעבר 21/05/2014 12:50הגב לתגובה זוכשמנהל קריאטיב מנסה לדחוף את מה שיעשה לו טוב, או מנכ"ל מנסה להביא הרבה מדיה, ידענו שיש מי שדואג להעלות למדיה עם פרסום שנראה לו תוצאות במכירות
- 12.יודע להביא גולים.. הא הא הא (ל"ת)חומסקי 18/05/2014 08:19הגב לתגובה זו
- 11.למה ללכת קדימה אם אפשר ללכת אחורה?! (ל"ת)חלוף 14/05/2014 12:07הגב לתגובה זו
- 10.צחי 13/05/2014 21:07הגב לתגובה זוגיא ורון לא מסוגלים להחליט על מהלך כזה
- 9.עובדת לשעבר 13/05/2014 18:48הגב לתגובה זורון וגיא הם המשרד ואף אחד לא יקח להם את זה. למעט הרגעים שרון מדווח לחומסקי הם סגורים בממלכה שלהם ברמת השרון ועושים הכל לבד. הכל. רון הוא הלקוחות והמדיה וגיא הוא הקריאייטיב, כמה שאפשר לקרוא לזה ככה. זה נראה כמו הכתבה מלמעלה, כלומר של חומסקי, שנכפתה עליהם, כי המצב של המשרד לא משהו. יכול להיות שזה פתח למיזוג עתידי וקידום של גולן לתפקיד בכיר בקבוצה, ממש כמו פעם. הסיכוי שרון וגיא יקבלו אאוטסיידר שווה מניות הוא כמו הסיכוי שהם יעברו למגדל אלקטרה
- 8.פחחחח 13/05/2014 18:15הגב לתגובה זוהבחור מבין פרסום כמו שנבחרת ישראל בכדורגל יודעת לשחק כדורגל.
- 7.ד 13/05/2014 15:59הגב לתגובה זובטוח שיצליח גם בארץ
- 6.אחד שיודע 13/05/2014 15:18הגב לתגובה זוהצליח בחו"ל נראה איך ישרוד במדבר שכן
- 5.המון המון המון הצלחה חבר!!! (ל"ת)יהב 13/05/2014 15:14הגב לתגובה זו
- 4.נדב מנסדורף 13/05/2014 14:53הגב לתגובה זובהצלחה.
- 3.מבריק? 13/05/2014 14:49הגב לתגובה זובחור קשה בטירוף. לא נעים. מקובע. מיושן. חסר מעוף. מלא בעצמו. לא נעים. לא מצחיק. ממש לא כיף לעבוד איתו. שיהיה להם בהצלחה.
- 2.אסף 13/05/2014 14:34הגב לתגובה זואכן אדם מוכשר , כשרוני ויוצא דופן ! המון בהצלחה בשותפותך במשרד בורודה קפלן.
- 1.בחור מבריק. למה חזר? (ל"ת)אילת 13/05/2014 14:24הגב לתגובה זו
- ראובן 13/05/2014 16:07הגב לתגובה זולפעמים אהבת המשפחה והארץ גדולה מהחמסנות הישראלית הממוצעת!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
