מ-y&r אירופה ל'בורודה קפלן': אמנון גולן מצטרף למשרד מקבוצת אדלר כשותף
משרד הפרסום 'בורודה קפלן' מקבוצת 'אדלר חומסקי' נכנס לעידן חדש במבנה הבעלות עליו. לאייס נודע כי אמנון גולן, מאנשי האסטרטגיה הבכירים שצמחו בשוק הפרסום הישראלי יצטרף למשרד כשותף.
גולן (40) שהחל את דרכו ב'אדלר חומסקי' (ועבר גם בגליקמן נטלר סמסונוב) פרש מתפקידו כסמנכ"ל אסטרטגיה לפני כ-5 שנים, והעתיק את הקריירה לאירופה, אז הצטרף לרשת y&r הבינלאומית מקבוצת WPP. גולן התברג מעלה למשבצת בכירה ברשת, ובתפקידו האחרון שימש כסגן נשיא לתחום האסטרטגיה ב-y&r מרכז ומזרח אירופה.
עיקר עיסוקו של גולן היה בנישת ה'ניו ביזנס' של הרשת, כאשר במקביל הוא מילא את תפקיד "המחלץ" או ה-SOS, ובמסגרת זו עבר בין המדינות בגוש הבלטי של אירופה בהן פועלים סניפי y&r ועזר להם במכרזים ו/או במקרים בהם סומן לקוח מסוים ש"מתנדנד" או מביע אי שביעות רצון - אז הוא נקרא לדגל.
כניסתו כשותף ל'בורודה קפלן' סוגרת עבורו מעגל עם חזרה לקבוצת 'אדלר חומסקי', שבה הוא הצליח לשמור על קשר אישי חם עם אייל חומסקי ואמיר גיא. בשלב הראשוני הוא ימשיך לשמש כיועץ אסטרטגי עבור רשת y&r ויבקר בה על בסיס תקופתי. עבור 'בורודה קפלן' מדובר בתוספת כוח משמעותית שכן שמו של גולן הולך לפניו, עם לא מעט שבחים מצד עמיתים שעבדו עימו בעבר. אחד מהם שדיבר עם אייס אמר: "ברמה האישית מדובר באדם מדהים שחולה על פרסום. הוא איש של אנשים שאוהב רעיונות טובים".
על האג'נדה המקצועית של גולן הוא אומר: "גולן שימש מבחינת עבודתו כפרסומאי שבעיקר היה הכתף התומכת השיווקית לכל מנהלי השיווק שעבדו איתו, אם ב'יפאורה' ואם ב'טורנדו'. הוא ידע לקחת מותגים קטנים ולצמוח איתם למקומות חדשים. הוא בחר בומדע שלא לעבוד עם הלקוחות הגדולים אלא עם הבינוניים-קטנים כמו 'תמי 4' ו'טורנדו'. הוא ידע לזהות את הפוטנציאל, לתפוס אותם בשלב הנכון ולהוציא מהם את המקסימום שאפשר".
בשנים האחרונות התגורר באירופה וברוסיה והוביל ניצחונות במכרזים כגון Vodafone' , 02, ERSTE, עבד עם מותגים בינלאומיים כמו DANONE ,LG ואחרים, ונחשב עם עתיד מובטח בסוכנות הבינלאומית עם הצעות קידום רבות. בקדנציה שלו באדלר, בישראל, הוא היה מי שבנה את האסטרטגיה למיתוג מחדש של פלאפון, ההשקה החדשה של טורנדו, שופרסל, תמי 4 ועוד רבים.
לדברי גולן: "חו"ל זו חוויה מדהימה, עם זאת, הצעת השותפות הנדיבה של חומסקי בורודה וקפלן, ובשילוב העובדה שמשפחתי וילדי חיים בארץ החזירו אותי לכאן. בורודה קפלן הוא משרד יציב, מנוהל היטב, ועם לקוחות נאמנים - מכאן האפשרויות לצמוח גדלות מאוד ואין לי ספק שזה מה שיקרה"
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
אייל חומסקי: "אמנון הוא חלק מה-DNA של הקבוצה, הביא ניצחונות כשהיה באדלר חומסקי והצליח בענק בתפקיד הבינלאומי. אני מאמין בו, ראיתי אותו בפעולה, ואני יודע שהוא ייקח את בורודה קפלן לאחד ממשרדי הפרסום המובלים בישראל".
רון קפלן: "יש כאן חיבור נכון, עם כישרון, עם הזדמנות יוצאת דופן. אנחנו מאוד שמחים שהוא מצטרף ומוכנים ללכת קדימה"
טרם ידוע כיצד ייראה מבנה הבעלות החדש בבורודה קפלן, ומה נתח המניות שיוחזק על ידי אמנון גולן. נכון לרגע זה, ערב כניסתו כשותף, משרד הפרסום אדלר חומסקי מחזיק ב-50% ממניות המשרד ויתרת המניות מוחזקת על ידי רון קפלו וגיא בורודה.
על לקוחות המשרד שממוקם ברמת השרון נמנים (על פי אתר המשרד): 'עדן טבע מרקט', 'פולגת', 'הטכניון', 'ניו באלאנס', 'תכלית תעודות סל', 'אשת טורס', 'שעוני עדי' ועוד.
- 14.אחד שיודע 26/04/2015 16:02הגב לתגובה זומבין שיווק ופרסום, לא רק אם מודעה עם פרזנטור או לא. הבנתי שהציח בענק בחו"ל
- 13.לקוח לשעבר 21/05/2014 12:50הגב לתגובה זוכשמנהל קריאטיב מנסה לדחוף את מה שיעשה לו טוב, או מנכ"ל מנסה להביא הרבה מדיה, ידענו שיש מי שדואג להעלות למדיה עם פרסום שנראה לו תוצאות במכירות
- 12.יודע להביא גולים.. הא הא הא (ל"ת)חומסקי 18/05/2014 08:19הגב לתגובה זו
- 11.למה ללכת קדימה אם אפשר ללכת אחורה?! (ל"ת)חלוף 14/05/2014 12:07הגב לתגובה זו
- 10.צחי 13/05/2014 21:07הגב לתגובה זוגיא ורון לא מסוגלים להחליט על מהלך כזה
- 9.עובדת לשעבר 13/05/2014 18:48הגב לתגובה זורון וגיא הם המשרד ואף אחד לא יקח להם את זה. למעט הרגעים שרון מדווח לחומסקי הם סגורים בממלכה שלהם ברמת השרון ועושים הכל לבד. הכל. רון הוא הלקוחות והמדיה וגיא הוא הקריאייטיב, כמה שאפשר לקרוא לזה ככה. זה נראה כמו הכתבה מלמעלה, כלומר של חומסקי, שנכפתה עליהם, כי המצב של המשרד לא משהו. יכול להיות שזה פתח למיזוג עתידי וקידום של גולן לתפקיד בכיר בקבוצה, ממש כמו פעם. הסיכוי שרון וגיא יקבלו אאוטסיידר שווה מניות הוא כמו הסיכוי שהם יעברו למגדל אלקטרה
- 8.פחחחח 13/05/2014 18:15הגב לתגובה זוהבחור מבין פרסום כמו שנבחרת ישראל בכדורגל יודעת לשחק כדורגל.
- 7.ד 13/05/2014 15:59הגב לתגובה זובטוח שיצליח גם בארץ
- 6.אחד שיודע 13/05/2014 15:18הגב לתגובה זוהצליח בחו"ל נראה איך ישרוד במדבר שכן
- 5.המון המון המון הצלחה חבר!!! (ל"ת)יהב 13/05/2014 15:14הגב לתגובה זו
- 4.נדב מנסדורף 13/05/2014 14:53הגב לתגובה זובהצלחה.
- 3.מבריק? 13/05/2014 14:49הגב לתגובה זובחור קשה בטירוף. לא נעים. מקובע. מיושן. חסר מעוף. מלא בעצמו. לא נעים. לא מצחיק. ממש לא כיף לעבוד איתו. שיהיה להם בהצלחה.
- 2.אסף 13/05/2014 14:34הגב לתגובה זואכן אדם מוכשר , כשרוני ויוצא דופן ! המון בהצלחה בשותפותך במשרד בורודה קפלן.
- 1.בחור מבריק. למה חזר? (ל"ת)אילת 13/05/2014 14:24הגב לתגובה זו
- ראובן 13/05/2014 16:07הגב לתגובה זולפעמים אהבת המשפחה והארץ גדולה מהחמסנות הישראלית הממוצעת!

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.