מ-y&r אירופה ל'בורודה קפלן': אמנון גולן מצטרף למשרד מקבוצת אדלר כשותף
משרד הפרסום 'בורודה קפלן' מקבוצת 'אדלר חומסקי' נכנס לעידן חדש במבנה הבעלות עליו. לאייס נודע כי אמנון גולן, מאנשי האסטרטגיה הבכירים שצמחו בשוק הפרסום הישראלי יצטרף למשרד כשותף.
גולן (40) שהחל את דרכו ב'אדלר חומסקי' (ועבר גם בגליקמן נטלר סמסונוב) פרש מתפקידו כסמנכ"ל אסטרטגיה לפני כ-5 שנים, והעתיק את הקריירה לאירופה, אז הצטרף לרשת y&r הבינלאומית מקבוצת WPP. גולן התברג מעלה למשבצת בכירה ברשת, ובתפקידו האחרון שימש כסגן נשיא לתחום האסטרטגיה ב-y&r מרכז ומזרח אירופה.
עיקר עיסוקו של גולן היה בנישת ה'ניו ביזנס' של הרשת, כאשר במקביל הוא מילא את תפקיד "המחלץ" או ה-SOS, ובמסגרת זו עבר בין המדינות בגוש הבלטי של אירופה בהן פועלים סניפי y&r ועזר להם במכרזים ו/או במקרים בהם סומן לקוח מסוים ש"מתנדנד" או מביע אי שביעות רצון - אז הוא נקרא לדגל.
כניסתו כשותף ל'בורודה קפלן' סוגרת עבורו מעגל עם חזרה לקבוצת 'אדלר חומסקי', שבה הוא הצליח לשמור על קשר אישי חם עם אייל חומסקי ואמיר גיא. בשלב הראשוני הוא ימשיך לשמש כיועץ אסטרטגי עבור רשת y&r ויבקר בה על בסיס תקופתי. עבור 'בורודה קפלן' מדובר בתוספת כוח משמעותית שכן שמו של גולן הולך לפניו, עם לא מעט שבחים מצד עמיתים שעבדו עימו בעבר. אחד מהם שדיבר עם אייס אמר: "ברמה האישית מדובר באדם מדהים שחולה על פרסום. הוא איש של אנשים שאוהב רעיונות טובים".
על האג'נדה המקצועית של גולן הוא אומר: "גולן שימש מבחינת עבודתו כפרסומאי שבעיקר היה הכתף התומכת השיווקית לכל מנהלי השיווק שעבדו איתו, אם ב'יפאורה' ואם ב'טורנדו'. הוא ידע לקחת מותגים קטנים ולצמוח איתם למקומות חדשים. הוא בחר בומדע שלא לעבוד עם הלקוחות הגדולים אלא עם הבינוניים-קטנים כמו 'תמי 4' ו'טורנדו'. הוא ידע לזהות את הפוטנציאל, לתפוס אותם בשלב הנכון ולהוציא מהם את המקסימום שאפשר".
בשנים האחרונות התגורר באירופה וברוסיה והוביל ניצחונות במכרזים כגון Vodafone' , 02, ERSTE, עבד עם מותגים בינלאומיים כמו DANONE ,LG ואחרים, ונחשב עם עתיד מובטח בסוכנות הבינלאומית עם הצעות קידום רבות. בקדנציה שלו באדלר, בישראל, הוא היה מי שבנה את האסטרטגיה למיתוג מחדש של פלאפון, ההשקה החדשה של טורנדו, שופרסל, תמי 4 ועוד רבים.
לדברי גולן: "חו"ל זו חוויה מדהימה, עם זאת, הצעת השותפות הנדיבה של חומסקי בורודה וקפלן, ובשילוב העובדה שמשפחתי וילדי חיים בארץ החזירו אותי לכאן. בורודה קפלן הוא משרד יציב, מנוהל היטב, ועם לקוחות נאמנים - מכאן האפשרויות לצמוח גדלות מאוד ואין לי ספק שזה מה שיקרה"
- שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
אייל חומסקי: "אמנון הוא חלק מה-DNA של הקבוצה, הביא ניצחונות כשהיה באדלר חומסקי והצליח בענק בתפקיד הבינלאומי. אני מאמין בו, ראיתי אותו בפעולה, ואני יודע שהוא ייקח את בורודה קפלן לאחד ממשרדי הפרסום המובלים בישראל".
רון קפלן: "יש כאן חיבור נכון, עם כישרון, עם הזדמנות יוצאת דופן. אנחנו מאוד שמחים שהוא מצטרף ומוכנים ללכת קדימה"
טרם ידוע כיצד ייראה מבנה הבעלות החדש בבורודה קפלן, ומה נתח המניות שיוחזק על ידי אמנון גולן. נכון לרגע זה, ערב כניסתו כשותף, משרד הפרסום אדלר חומסקי מחזיק ב-50% ממניות המשרד ויתרת המניות מוחזקת על ידי רון קפלו וגיא בורודה.
על לקוחות המשרד שממוקם ברמת השרון נמנים (על פי אתר המשרד): 'עדן טבע מרקט', 'פולגת', 'הטכניון', 'ניו באלאנס', 'תכלית תעודות סל', 'אשת טורס', 'שעוני עדי' ועוד.
- 14.אחד שיודע 26/04/2015 16:02הגב לתגובה זומבין שיווק ופרסום, לא רק אם מודעה עם פרזנטור או לא. הבנתי שהציח בענק בחו"ל
- 13.לקוח לשעבר 21/05/2014 12:50הגב לתגובה זוכשמנהל קריאטיב מנסה לדחוף את מה שיעשה לו טוב, או מנכ"ל מנסה להביא הרבה מדיה, ידענו שיש מי שדואג להעלות למדיה עם פרסום שנראה לו תוצאות במכירות
- 12.יודע להביא גולים.. הא הא הא (ל"ת)חומסקי 18/05/2014 08:19הגב לתגובה זו
- 11.למה ללכת קדימה אם אפשר ללכת אחורה?! (ל"ת)חלוף 14/05/2014 12:07הגב לתגובה זו
- 10.צחי 13/05/2014 21:07הגב לתגובה זוגיא ורון לא מסוגלים להחליט על מהלך כזה
- 9.עובדת לשעבר 13/05/2014 18:48הגב לתגובה זורון וגיא הם המשרד ואף אחד לא יקח להם את זה. למעט הרגעים שרון מדווח לחומסקי הם סגורים בממלכה שלהם ברמת השרון ועושים הכל לבד. הכל. רון הוא הלקוחות והמדיה וגיא הוא הקריאייטיב, כמה שאפשר לקרוא לזה ככה. זה נראה כמו הכתבה מלמעלה, כלומר של חומסקי, שנכפתה עליהם, כי המצב של המשרד לא משהו. יכול להיות שזה פתח למיזוג עתידי וקידום של גולן לתפקיד בכיר בקבוצה, ממש כמו פעם. הסיכוי שרון וגיא יקבלו אאוטסיידר שווה מניות הוא כמו הסיכוי שהם יעברו למגדל אלקטרה
- 8.פחחחח 13/05/2014 18:15הגב לתגובה זוהבחור מבין פרסום כמו שנבחרת ישראל בכדורגל יודעת לשחק כדורגל.
- 7.ד 13/05/2014 15:59הגב לתגובה זובטוח שיצליח גם בארץ
- 6.אחד שיודע 13/05/2014 15:18הגב לתגובה זוהצליח בחו"ל נראה איך ישרוד במדבר שכן
- 5.המון המון המון הצלחה חבר!!! (ל"ת)יהב 13/05/2014 15:14הגב לתגובה זו
- 4.נדב מנסדורף 13/05/2014 14:53הגב לתגובה זובהצלחה.
- 3.מבריק? 13/05/2014 14:49הגב לתגובה זובחור קשה בטירוף. לא נעים. מקובע. מיושן. חסר מעוף. מלא בעצמו. לא נעים. לא מצחיק. ממש לא כיף לעבוד איתו. שיהיה להם בהצלחה.
- 2.אסף 13/05/2014 14:34הגב לתגובה זואכן אדם מוכשר , כשרוני ויוצא דופן ! המון בהצלחה בשותפותך במשרד בורודה קפלן.
- 1.בחור מבריק. למה חזר? (ל"ת)אילת 13/05/2014 14:24הגב לתגובה זו
- ראובן 13/05/2014 16:07הגב לתגובה זולפעמים אהבת המשפחה והארץ גדולה מהחמסנות הישראלית הממוצעת!

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
שר התקשורת, שלמה קרעי. קרדיט: רשתות חברתיותשלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
במהלך לחיבור בין הפריפריה והמרכז, לראשונה בישראל יתאפשר שידור רדיו מסחרי ארצי; משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל
משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל. מטרת הרפורמה היא להסיר חסמי כניסה לשוק הרדיו ולעבור לתצורת מכרז פתוח, שקוף ושוויוני, שיאפשר את הסבתן של תחנות רדיו אזוריות לשידורי רדיו בפריסה ארצית וכן את הקמתן של תחנות רדיו חדשות, כך שהציבור ייהנה ממגוון רחב יותר של אפשרויות, ויוכל להאזין לכל תחנה מכל מקום בארץ.
התזכיר שפורסם להערות הציבור יאפשר לראשונה לגופים עסקיים לשדר שידורי רדיו FM מסחריים ללא הגבלות גיאוגרפיות, וכך תינתן גמישות מלאה לתחנות בבחירת מודל השידור שלהם, לרבות האפשרות של שידור במודל האזורי הקיים. כיום ישנו "נתק" בין אזורי הנגב, יהודה ושומרון והגליל לבין מרכז הארץ וירושלים, מאחר שתחנה פרטית אינה רשאית לשדר באופן רחב למאזינים במספר אזורים.
הרפורמה המוצעת עתידה לשנות זאת ולאפשר לכולם להאזין לתחנות האהובות עליהם מכל מקום, לפי בחירת התחנה. במסגרת הרפורמה המוצעת, ייערך מכרז פתוח, שקוף ושוויוני להקצאת תדרי FM, בו יוכלו להתמודד הן שחקנים חדשים והן בעלי זיכיונות קיימים. המעבר למודל החדש יבוצע באופן הדרגתי, כך שתדרים פנויים חדשים יועמדו למכרז.
בעלי זיכיון קיים יוכלו להתמודד במכרז עוד לפני פקיעת זיכיונו, ואם יזכה במכרז יוכל לעבור לשידור במתכונת החדשה ואף לשדר בפריסה ארצית רחבה. המכרז יתבסס על מחיר, במטרה להבטיח שהמשאב הציבורי של תדר הרדיו יוקצה לגורם היעיל ביותר, כשכל גורם יוכל להחזיק ב-3 אפיקי תדר לכל היותר.
- מאזינים לרדיו? אילו תחנות הכי פעילות ומי הכי פופולארית בכל אזור?
- קמפיין חדש לאגודה למלחמה בסרטן: "בקיץ הקרוב כולם הולכים לסנן אותך"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הזוכים במכרז יידרשו להירשם במרשם ספקי הרדיו, ויוכלו לשדר ללא מגבלות של אזורי כיסוי וללא מעורבות בתוכן, מה שיאפשר ניצול יעיל יותר של משאב התדרים הציבורי ואף יביא לצמצום משמעותי בנטל הרגולטורי הקיים.
