דיוויד דרוגה
צילום: צילום מתוך אתר Droga5

Droga5 על המדף: סוכנות ייצוג האמנים של ארי עמנואל תרכוש 49% מהמניות

האקזיט של דיוויד דרוגה: משרד הפרסום בבעלות איש הקריאייטיב המוערך יצרף את סוכנות ייצוג האמנים 'וויליאם מוריס' כשותפה תמורת 225 מיליון דולר
משה בנימין |

עסקת ענק בשוק הפרסום האמריקאי עתידה להיחתם בשבוע הקרוב - במסגרתה סוכנות הפרסום הניו-יורקית Droga5 בבעלותו של איש הקריאייטיב המוערך דיוויד דרוגה, תמכור 49% ממניותיה לסוכנות ייצוג האמנים 'וויליאם מוריס' תמורת כ-225 מיליון דולר.

העסקה מחברת בין 2 גופים מוכרים ומוערכים בשוק האמריקאי. Droga5 הוא ממשרדי הפרסום המפורסמים בעולם, ומהאחרונים שנותרו עצמאיים לאחר שסירבו לאינספור הצעות וחיזורים מצד רשתות הפרסום הבינלאומיות. לזכותו של דרוגה, שבעבר התראיין וציין כי עסקאות הרכש שמבצעות רשתות הפרסום הגלובליות, לא משפרות את ענף הפרסום אלא מקטינות אותו, ייאמר שהשותפים החדשים הם אכן לא Publicis, WPP או דומיהן. Droga5 מטפל בכמה מהמפרסמים הגדולים בארה"ב, ביניהם: קוקה קולה, מוטורולה, Spotify, Bing, Puma ועוד.

על פי עיתון ה'ניו יורק טיימס' - המגעים בין דרוגה ל-וויליאם מוריס החלו לפני שנה, אז סירב דרוגה להיענות לפנייה שהגיעה מארי עמנואל, מבעלי סוכנות ייצוג האמנים ומי שעליו נאמר כי שימש השראה לדמותו המפורסמת של 'ארי גולד' - סוכן השחקנים הכריזמטי בתכנית 'הפמלייה' שגולם על ידי ג'רמי פיבן.

משרד הפרסום Droga5 נוסד ב-2006 בניו יורק על ידי דיוויד דרוגה (האוסטרלי), לשעבר ראש הקריאייטיב העולמי של רשת פובליסיס ומנהל הקריאייטיב הראשי של סאצ'י אנד סאצ'י לונדון. ב-2008 הוקם הסניף האוסטרלי של Droga5 ולפני מספר חודשים כבש המשרד יבשת חדשה כשהכריז על הקמת סניף שלישי בלונדון.

סוכנות ייצוג האמנים William Morris Endeavor פועלת מבברלי הילס, לוס אנג'לס, ונחשבת לאחת המובילות בתחומה. החברה מנוהלת ומוחזקת על ידי ארי עמנואל (Ari Emanuel) ופטריק וויטסל (Patrick Whitesell). בין הלקוחות המפורסמים אותם היא מייצגת נמנים: הזמרות ליידי גאגה ואלישיה קיז, מגישת תוכניות האירוח הפופולרית אופרה ווינפרי והשחקן הספרדי חאווייר בארדם שהפך בשנים האחרונות לכוכב על בהוליווד.

שיתוף הפעולה בין jay-Z ל-Bing: מהעבודות המפורסמות של Droga5

ארי גולד, המבוסס על ארי עמנואל "מאבד את זה" בסצינה מתוך "הפמלייה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״