Droga5 על המדף: סוכנות ייצוג האמנים של ארי עמנואל תרכוש 49% מהמניות
עסקת ענק בשוק הפרסום האמריקאי עתידה להיחתם בשבוע הקרוב - במסגרתה סוכנות הפרסום הניו-יורקית
העסקה מחברת בין 2 גופים מוכרים ומוערכים בשוק האמריקאי. Droga5 הוא ממשרדי הפרסום המפורסמים בעולם, ומהאחרונים שנותרו עצמאיים לאחר שסירבו לאינספור הצעות וחיזורים מצד רשתות הפרסום הבינלאומיות. לזכותו של דרוגה, שבעבר התראיין וציין כי עסקאות הרכש שמבצעות רשתות הפרסום הגלובליות, לא משפרות את ענף הפרסום אלא מקטינות אותו, ייאמר שהשותפים החדשים הם אכן לא Publicis, WPP או דומיהן. Droga5 מטפל בכמה מהמפרסמים הגדולים בארה"ב, ביניהם: קוקה קולה, מוטורולה, Spotify, Bing, Puma ועוד.
על פי עיתון ה'ניו יורק טיימס' - המגעים בין דרוגה ל-וויליאם מוריס החלו לפני שנה, אז סירב דרוגה להיענות לפנייה שהגיעה מארי עמנואל, מבעלי סוכנות ייצוג האמנים ומי שעליו נאמר כי שימש השראה לדמותו המפורסמת של 'ארי גולד' - סוכן השחקנים הכריזמטי בתכנית 'הפמלייה' שגולם על ידי ג'רמי פיבן.
משרד הפרסום Droga5 נוסד ב-2006 בניו יורק על ידי דיוויד דרוגה (האוסטרלי), לשעבר ראש הקריאייטיב העולמי של רשת פובליסיס ומנהל הקריאייטיב הראשי של סאצ'י אנד סאצ'י לונדון. ב-2008 הוקם הסניף האוסטרלי של Droga5 ולפני מספר חודשים כבש המשרד יבשת חדשה כשהכריז על הקמת סניף שלישי בלונדון.
סוכנות ייצוג האמנים
שיתוף הפעולה בין jay-Z ל-Bing: מהעבודות המפורסמות של Droga5
ארי גולד, המבוסס על ארי עמנואל "מאבד את זה" בסצינה מתוך "הפמלייה"
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
