פרסומת פובליסיס גלר-נסיס לספרייט נבחרה לטובה ביותר באתר adforum
בלוג הפרסום הבינ"ל adforum בחר בפרסומת של פובליסיס גלר נסיס למותג ספרייט מבית החברה המרכזית למשקאות לפרסומת היומית הטובה ביותר של יום ד'. הבלוג שמרכז פרסומות מסביב לעולם בוחר מידי יום את 2 הפרסומות הטובות ביותר מתוך מאגר הסרטונים החדשים שפורסמו בעולם.
הפרסומת שנהנית מאווירת חו"ל צולמה בהונגריה, בהפקה ישראלית, בהשתתפות שחקנים אנגליים, פיליפינים, ומקומיים, תוך שילוב עם צילומים דוקומנטריים אותנטיים שנאספו ממאגרי חדשות בעולם, ביחד עם עבודת פוסט פרודקשן מורכבת וממושכת שנערכה בבית הפוסט 'גראביטי'.
לצורך הפקת הסרט 'הוקמה' במיוחד מדינה דיקטטורית דמיונית אי שם בעולם, בעלת דגל משלה, סמלים משלה, וצבא משלה. כולל הגנרלים, הטנקים והמטוסים.
בסרט מוצג מנהיג המדינה, על מרפסת גבוהה מהעם, בו הוא משקיף אל עמו במצעד מרשים. כולם ממתינים לדבריו של המנהיג לאחר שלגם מבקבוק ספרייט. בסיום לגימת המנהיג, המנהיג שמחשבתו וגופו התרעננו, משתחרר, ופורץ בשיר תוך שהוא מלהיב את המוני הצופים בשאלה: "Can you feel it?"
במאי הסרטון: רני כרמלי, הפקה: גוסטבו. סוכנות פרסום: פובליסיס גלר נסיס,
מנהלת שיווק: הילה גור, מנהל מותג: רן לי-אור.
- 3.רני 20/03/2011 21:11הגב לתגובה זופרסומת סתמית בעיני
- 2.פרסומת מעולה (ל"ת)אורי 18/03/2011 16:59הגב לתגובה זו
- 1.תרצה או תרצה 17/03/2011 13:13הגב לתגובה זולא יורקים לבאר...

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.