ותודה ליוסי בובליל: אבי ניר, מנכ"ל קשת נבחר לאיש השיווק ב-2008

כנס השיווק של איגוד השיווק הישראלי נחתם עם בחירת איש השיווק של שנת 2008. אבי ניר, מנכ"ל קשת נבחר בזכות ההצלחה המסחררת של 'האח הגדול'
משה בנימין |

אולי זו השפעת בובליל האחרונה, אבל אם מישהו מאנשי הזכיינית 'קשת' הספיק לשכוח את ההד והגלים שעשתה הריאליטי 'האח הגדול', הם קיבלו היום (א') תזכורת אחרונה בכנס השיווק לשנת 2008, כאשר אבי ניר, מנכ"ל 'קשת' הוכתר כאיש השיווק של שנת 2008 בזכות בובליל וחבריו.

מול ניר התמודד גם מודי פרידמן, מערוץ 10, עבור הישרדות, גדעון עמיחי משלמור אבנון עמיחי עבור הצלחות המשרד בתחרויות פרסום בעולם, ניר למפרט מנכ"ל דפי זהב, הראל חייקין מטרה שהשיקה ב-2008 את 'מולר' ועוד.

זכייתו של ניר מגיעה בעיתוי מעניין ערב המיזוג המתגבש בין שני מתחריו, ערוץ 10 ורשת. את שנת 2008 מסיימת קשת (שוב) כזכיינית המוצלחת בין השלוש ופותחת את 2009 עם זכייתו של ניר. ככל הנראה, המיזוג האפשרי בין רשת לערוץ 10 יוביל למצב של שני זכיינים על שני ערוצים מסחריים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה