עלית קפה מותחת את הטורקי בהשקעה של 6 מיליון ש'

שטראוס גרופ הינה החברה השביעית בגודלה בעולם בתחום ייצור הקפה הקלוי - שוק המוערך בישראל ב-250 מיליון שקל בשנה
שי פאוזנר |

חברת הקפה של עלית הכריזה (ב') על השקת מוצר חדש בקטגוריית הקפה הטורקי - קפה טורקי מעודן ומותאם לשתייה עם חלב. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי ובנראות בנקודות המכירה בעלות כוללת של כ-6 מיליון שקל.

דליה מנדלמן – זוננפלד, מנכ"ל חברת הקפה של עלית, מסרה, "שוק הקפה הטורקי הינו שוק מסורתי. יחד עם זאת, קיים עניין של הצרכנים בהצעות ערך חדשות של טורקי עלית, אשר יביאו איתן חידושים ומענה מגוון לנסיבות הצריכה של קפה בכלל וטורקי עלית בפרט".

שוק הקפה בישראל מגלגל במגזר הקמעונאי כ-540 מיליון שקל (נתוני סטורנקסט) ועוד 1 מיליארד שקל (במחירי צרכן) בשוק הקפה מחוץ לבית. עלית מייצרת קפה טורקי הלך משנת 1962 ומובילה את שוק הקפה הטורקי בישראל כבר שנים רבות, תוך שמירה על מעמדה האיתן בשוק. עלית מחזיקה בנתח שוק של כ-83% (סטורנקסט, מצטבר כספי בחודשים ינואר-מאי 2007).

בקטגוריית הקפה הקלוי: שטראוס גרופ הינה החברה השביעית בגודלה בעולם בתחום ייצור הקפה הקלוי. שוק הקפה הקלוי בישראל מוערך בכ-4,500 טון לשנה עם מחזור מכירות של כ-240 מיליון שקל (סטורנקסט מצטבר 2006). בארץ המוצר המוביל הינו הקפה הטורקי, לעומת העולם שם המוצר המוביל קפה פילטר.

עלית משיקה, כאמור, היום קפה טורקי חדש שטעמו מעודן יותר מהקפה הטורקי הרגיל. הקפה טחון דק במיוחד ובעל מרקם חלק ומותאם לשתיה עם חלב. אלון שמש, מנהל השיווק של חברת הקפה, הצהיר כי "מטרתנו בהשקת המוצר החדש הינה לחדש ולהעמיק את הצריכה של צרכני קפה טורקי המוגדרים כקלים ובינוניים, אשר חלקם נוהגים גם להוסיף חלב לקפה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה