שעונים
צילום: pixabay

שעונים לגברים – מהם המותגים המובילים כיום בתחום ומדוע?

למרות מספר הערכות שהועלו בתחילת העידן הדיגיטלי, שעוני יד לא פסו מהעולם אלא להיפך – במקומות רבים פריטים אלו רק הפכו פופולריים ואופנתיים יותר ויותר, והכוונה היא בין היתר לשעונים "אנלוגיים" כמו אלו שהכרנו פעם, שמשגשגים ופורחים עדיין לצידם של השעונים החכמים והדיגיטליים.?
נושאים בכתבה שעונים

מדוע שעונים לגברים (שעוני יד אלגנטיים מסוגים שונים) עדיין זוכים לפופולאריות רבה בארץ ובעולם כולו, בעידן שבו לכולנו יש טלפון חכם בכיס ובמקרים רבים גם שעון חכם על פרק היד? מהם המותגים המובילים בתחום השעונים לגברים, ומהם המאפיינים שהופכים אותם למצליחים כל כך?

אלגנטיות, נוחות ואסתטיקה – שעוני יד לגברים במאה העשרים ואחת

עשויות להיות סיבות רבות לכך ששעוני יד לגברים ולנשים עדיין זוכים לפופולאריות עצומה בימינו, ועדיין מהווים הימור בטוח יחסית בתור מתנה לאדם קרוב אלינו, למשל. אך בלי להיכנס יותר מדי לנבכי האופנות והפסיכולוגיה האנושית, מספיק לציין רק כי שעוני יד מעוצבים מציעים אלגנטיות וסטייל שקשה למצוא בשעון חכם ודיגיטלי לחלוטין, כך שמדובר הן בפריט פונקציונלי הן בפריט אופנתי ואסתטי לכל דבר ועניין.

קרדיט : pixabay

כמו כן, מעניקים שעוני יד נוחות ופשטות שכבר קשה למצוא בעידן שבו אנו חיים, נוחות ופשטות שמדברות לרבים ולרבות מאיתנו. במילים אחרות – זה פשוט נוח להרים את היד ולראות מה השעה, בלי שנצטרך להוציא את הטלפון מהכיס, ללחוץ על כפתורים או להתחיל לדבר עם המכשיר. לפעמים פשטות שווה נוחות, ולא צריך להתאמץ ולהתחכם יותר מדי על מנת פשוט לראות מה השעה או מה התאריך...

מותגים מובילים של שעוני גברים שכדאי להכיר

בשוק שעוני המעצבים לגברים פועלים כיום כמה וכמה מותגים מצליחים ומעניינים במיוחד, אשר את הצלחתם הכלכלית לאורך זמן ניתן להסביר בדרכים שונות.

דוגמה ראשונה למותג מצליח בתחום היא שעונים לגברים מבית המעצב דניאל וולינגטון – מרבית השעונים לגברים של דניאל וולינגטון מעוצבים בצורה פשוטה יחסית וקלאסית, עם רצועת עור או מתכת דקה יחסית כאשר השעון עצמו פשוט, אלגנטי ואינו מכיל יותר מדי פרטים או סרבול מיותר. כפי שהוסבר לעיל, במיוחד בעידן שבו אנו חיים, רבים מעדיפים את הפשטות והאלגנטיות של עיצוב מסוג זה, מה שאולי יכול להסביר חלק מהפופולאריות של שעוניו של וולינגטון.

דוגמה שנייה למותג מוביל בעולם השעונים לגברים כיום היא mvmt – מותג אמריקאי המציע עיצובים רבים של שעונים, תכשיטים, משקפיים ועוד. בין עיצוביו של מותג זה ניתן למצוא שעוני קוורץ מרשימים (כולל כמה עיצובים שחורים בעלי נוכחות מרשימה ובולטת במיוחד), כמו גם עיצובים אלגנטיים ו"מינימליים" יותר, כך שהמותג מתאים לטעמים ולסגנונות שונים.

דוגמה שלישית שמומלץ להכיר בתחום היא של שעוני גברים מבית טיסו - מותג שוויצרי ותיק ונחשב שבקולקציה שלו ניתן למצוא כמה עיצובים יחסית מאסיביים ובולטים לעין, עם מספר מחוגות פנימיות המציעות מידע נוסף מלבד לשעה, ורמת איכות חסרת פשרות כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות...

המותגים שהוזכרו כאן ורבים נוספים הם נקודת פתיחה טובה לחיפוש שלכם אחר שעון לגבר – ואת כולם תמצאו כאן

watches-category/mens-https://watch4u.co.il/product

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.