שופרסל
צילום: Bizportal

המנכ"ל החדש במינוי נוסף: זיו קסלמן ינהל את אגף השיווק של שופרסל

אחרי ההודעה על מינויה של טלי תובל לסמנכ"לית התקשורת של הקבוצה, מקודם כעת גם זיו קסלמן מהחברה הבת Be, ויעבוד תחת המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר ושיווק ניר מטוסביץ
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה זיו קסלמן שופרסל

זיו קסלמן. עובר מ-Be לקבוצה (צילום: אלעד גוטמן)

.

זיו קסלמן מונה למנהל אגף השיווק של קבוצת שופרסל 0% , במסגרת השינויים שעוברת הקבוצה - עם מינויו של המנכ"ל החדש אורי ורטמן. קסלמן יוביל את תחום השיווק של הקבוצה כולה, תוך התמקדות בחדשנות דיגיטלית ותקשורת שיווקית, ויעבוד תחת המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר והשיווק ניר מטוסביץ.

 

קסלמן (49) משמש משנת 2018 כסמנכ"ל השיווק והדיגיטל בחברת הבת - Be, אותה חברה בת שניהל ורטמן, שכעת משך אותו לתפקידו החדש. הוא נכנס לתפקיד שלא היה מאויש בחצי השנה האחרונה, עם עזיבתו של גיא אבן למליסרון -0.37% .

 

ב-Be הוביל קסלמן מהלכים שיווקיים רבים כדוגמת הובלת המותג להיות superbrand מוביל בישראל. בנוסף, הקים את מערך השיווק והדיגיטל של החברה, ניהל את תקציב השיווק בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, יבש וניהל את אסטרטגיית השיווק והפרסום, הוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית המלאה של החברה ואת פיתוח עולמות האיקומרס, ניהל את עולמות הדאטה, שיתופי הפעולה ועוד. כמו כן, הוביל את השת"פ עם וולט וזכה על כך במגוון פרסי חדשנות.

 

קסלמן מילא שורה של תפקידים בכירים בעולם השיווק ובהם, כיהן כסמנכ"ל שיווק ופרויקטים בחברת William Hill Global, מנהל אגף שיווק מוצרים ודיגיטל בקבוצת פרטנר, פלאפון ובבנק דיסקונט. הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בן גוריון ובוגר תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.

 

בקבוצת שופרסל אומרים כי העבודה בתחום זה, תתנהל תוך שיתוף פעולה עם היחידות העסקיות השונות בקבוצה: האיקומרס, Be ושופרסל פיננסים, תוך קביעת תקשורת שיווקית אחידה לכלל הקבוצה.

 

המינוי הראשון של המנכ"ל החדש ורטמן היה של טלי תובל, סמנכ"לית במשרד יחסי הציבור של רני רהב, שמלווה שנים את שופרסל. תובל מונתה לסמנכ"לית התקשורת, הרגולציה וקשרי המשקיעים והקהילה של הקבוצה. היא תקים אגף דוברות לקבוצה, עם כניסתה לתפקיד בעוד מספר שבועות.

 

מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן מסר: "היכרותו הרחבה והמעמיקה עם עולמות השיווק שצבר לאורך השנים, יאפשרו לו להוביל בהצלחה רבה את התחומים הללו בקבוצת שופרסל ואף יתרום להעצמת הפעילות שלנו, כקבוצה הקמעונאית הגדולה בישראל. זיו בעל חשיבה יצירתית ויכולות מוכחות ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.