הסדרה חזרות
צילום: ורד אדיר

"חזרות" נמכרה לשירות הולו - כאן יכניס כמה מאות אלפי דולרים

עפ"י הערכות, הכנסות מהמכירה לשירות הסטרימינג האמריקאי יתחלקו בין תאגיד השידור לבין המפיק והיוצרים. מההכנסה גם ייגרעו עלויות תרגום הסדרה לשפות שונות

אלכסנדר כץ |

אחרי שמכרה את טהרן בעסקת ענק לאפל TV ואת שעת נעילה ל-HBO מקס, עוד עסקת ייצוא מכובדת לתאגיד השידור כאן - עם מכירת הסדרה "חזרות" לשירות הסטרימינג האמריקאי הולו. הסדרה תעלה לשירות הסטרימינג בסוף השבוע הזה.

 

"חזרות" בככוכבם של נועה קולר, ארז דרינגס, אגם רודברג ואיתי תורג'מן, שודרה בתחילת 2021 בכאן 11 וזכתה להצלחה גדולה. היא גם קטפה שמונה פרסים בטקס פרסי האקדמיה, כולל לסדרה הטובה ביותר.

 

הסדרה הופקה על ידי נורמה הפקות של אסף אמיר, שגם אחראי על מכירתה להולו. על פי גורמים בשוק הטלוויזיה, מכירת פורמט כזה לגוף שידור גדול בחו"ל, עשויה כמה עשרות אלפי דולרים לפרק, ובקצה העליון - כ-100 אלף דולר לפרק. בעונה הראשונה של הסדרה היו 10 פרקים, כך שההכנסות ממכירתה עומדות על כמה מאות אלפי דולרים.

 

ואולם, הכנסות כאלה הן ברוטו. "בפלטפורמות סטרימינג בינלאומית יש עלויות של תרגום למספר רב של שפות, ומדובר בעלויות לא נמוכות בכלל", מסביר גורם בשוק. "כמו כן, יש עמלות למפיץ, וחלוקת הכנסות בין המפיק לבין הפלטפורמה - כאן 11". ואולם, יש להזכיר כי על ההפצה כאן היה אחראי המפיק אמיר, כך שמבחינה זו, עמלת ההפצה צפויה להיכנס לכיסו, מעבר להכנסה מהמכירה עצמה.

 

התוכן של כאן זוכה לביקורות טובות מבית, וגם נמכר לחו"ל. כאמור "טהרן" נמכרה לאפל TV, ו"שעת נעילה" הופקה בשיתוף עם HBO מקס, שהשקיעה על פי הערכות בהפקה כ-10 מיליון שקלים, כמחצית מעלויות ההפקה ששעת נעילה – הסדרה היקרה אי-פעם בישראל. כמו כן נמכרו גם "מנאייכ" וגם "עלומים" לחו"ל.

 

מנהלת מחלקת הדרמה בכאן 11, רוני פרי, מסרה: "הישג מרגש במיוחד, שמצטרף לרשימת ההצלחות שרשמה 'חזרות' אנחנו גאים ושמחים יחד עם כל המעורבים ובטוחים שתסחוף גם את הקהל הבינלאומי".

 

יוצרי הסדרה נועה קולר וארז דריגס, מסרו: "אלו חדשות נפלאות, אנחנו מתרגשים, זה הישג לכל האנשים שלקחו חלק בעשייה, והזדמנות להודות לתאגיד השידור הציבורי ובמיוחד למ"מ מנכ"לית תאגיד השידור כאן, טל פרייפלד; מנהלת מחלקת הדרמה רוני פרי; ומנכ"ל התאגיד לשעבר אלדד קובלנץ על האמון בתהליך ארוך שנים ועל העבודה המשותפת. אנחנו שמחים במיוחד בשם כל יוצרי הסדרה והשחקנים שסדרה קומית קטנה וכל כך ישראלית תוצג לקהל האמריקאי בשפה עברית, כעת אנו מצפים לראות כיצד היא תתקבל ע"י הקהל האמריקני, בתקווה שיאהבו אותה"

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״