צמוד מאד בפריים טיים בין חתונה ממבט ראשון לאח הגדול
ערב צמוד מאד בפריים טיים כאשר חתונה ממבט ראשון (קשת) משכה 18.4%, מול 17.8% לאח הגדול (רשת).
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 6.7% מול 6.4% למאחורי הכסף (רשת).
צמוד יחסית בפרה פריים:
קשת: פגוש את העיתונות - מורחב - 6%, פגוש את העיתונות - 6.3%
רשת: המטה - מורחב - 4.4%, המטה - 5%
בגזרת החדשות + הראיונות עם בנט:
חדשות סוף השבוע (קשת) - 13.9%
מהדורת שבת (רשת) - 8.4%
יום ו':
הסדרה סברי מרנן (קשת) הניבה נתון חד-ספרתי של 9.8%, ואחריה שידור חוזר של סברי מרנן עם 9.3%. מנגד קיבלה חוזרים לפספוסים (רשת) עם 4.2% בלבד. בהמשך הערב, שידור חוזר של חתונה ממבט ראשון (קשת) עם 3.9% ושידור חוזר של הכי בעולם (רשת) עם 3.8%.
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר (קשת) - 3.8%
העולם הבוקר (רשת) - 2.6%
פרה-פריים:
קשת: שישי בחמש - 8.1%, אופירה וברקו - 8.2%
רשת: המגזין עם נגה ניר נאמן - 3.8%, אלמוג בשישי - 4.6%
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת) - 11.9%
שישי עם אילה חסון (רשת) - 6.8%
יום ה':
האח הגדול (רשת) ניצחה עוד ערב את קשת עם 16.6% מול 11.3% למתמחים.
בהמשך הערב, לב בלי גבול (רשת) קיבלה 8.2%, היום שהיה (רשת) ניפקה 6.7%, אינטימי (קשת) הניבה 6.5% ונקסט (קשת) עם 4.8%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.7%
העולם הבוקר (רשת) – 3%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 8.7%, שש עם - 10.1%, תכנית חיסכון - 9.8%
רשת: חמש - שרון גל - 4.1%, שש – 5%, לפני החדשות - 4.9%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 13.4% פושרים
חדשות 13 - 7.9%
- 1.סיסי 26/06/2022 15:25הגב לתגובה זוזו נבלה וההיא טרפה .
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
