צמוד מאד בפריים טיים בין חתונה ממבט ראשון לאח הגדול
ערב צמוד מאד בפריים טיים כאשר חתונה ממבט ראשון (קשת) משכה 18.4%, מול 17.8% לאח הגדול (רשת).
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 6.7% מול 6.4% למאחורי הכסף (רשת).
צמוד יחסית בפרה פריים:
קשת: פגוש את העיתונות - מורחב - 6%, פגוש את העיתונות - 6.3%
רשת: המטה - מורחב - 4.4%, המטה - 5%
בגזרת החדשות + הראיונות עם בנט:
חדשות סוף השבוע (קשת) - 13.9%
מהדורת שבת (רשת) - 8.4%
יום ו':
הסדרה סברי מרנן (קשת) הניבה נתון חד-ספרתי של 9.8%, ואחריה שידור חוזר של סברי מרנן עם 9.3%. מנגד קיבלה חוזרים לפספוסים (רשת) עם 4.2% בלבד. בהמשך הערב, שידור חוזר של חתונה ממבט ראשון (קשת) עם 3.9% ושידור חוזר של הכי בעולם (רשת) עם 3.8%.
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר (קשת) - 3.8%
העולם הבוקר (רשת) - 2.6%
פרה-פריים:
קשת: שישי בחמש - 8.1%, אופירה וברקו - 8.2%
רשת: המגזין עם נגה ניר נאמן - 3.8%, אלמוג בשישי - 4.6%
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת) - 11.9%
שישי עם אילה חסון (רשת) - 6.8%
יום ה':
האח הגדול (רשת) ניצחה עוד ערב את קשת עם 16.6% מול 11.3% למתמחים.
בהמשך הערב, לב בלי גבול (רשת) קיבלה 8.2%, היום שהיה (רשת) ניפקה 6.7%, אינטימי (קשת) הניבה 6.5% ונקסט (קשת) עם 4.8%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.7%
העולם הבוקר (רשת) – 3%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 8.7%, שש עם - 10.1%, תכנית חיסכון - 9.8%
רשת: חמש - שרון גל - 4.1%, שש – 5%, לפני החדשות - 4.9%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 13.4% פושרים
חדשות 13 - 7.9%
- 1.סיסי 26/06/2022 15:25הגב לתגובה זוזו נבלה וההיא טרפה .

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.