כתב השטחים של ynet וידיעות עוכב אמש על ידי מאבטחי ראש הממשלה
אלישע בן קימון אשר נכח בשני אירועים פוליטיים בהם השתתף ראש הממשלה בבקעת הירדן, עוכב על ידי מאבטח למרות שהציג תעודת עיתונאי
כתב השטחים של ynet, אלישע בן קימון, עוכב אתמול לכ-30 דקות על ידי מאבטחי ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעת שהאחרון השתתף בשני אירועים של פעילי ליכוד בבקעת הירדן.
רה"מ נתניהו הגיע אמש למבואות יריחו לאירוע הפתוח לתקשורת. בן קימון, שמסקר את האזור, השתתף באירוע הפתוח. לאחר מכן המשיך נתניהו לאירוע עם פעילי ליכוד, שהיה סגור לתקשורת אך שודר בפלטפורמות הפנימיות של המפלגה. אירוע זה התקיים באולם במועצה האזורית בקעת הירדן.
בן קימון, שרצה להשיג רשמים מהמאירוע הסגור ולשוחח עם מי שנכח בו, ליווה את השיירה תוך שהוא נותן טרמפ לשני פעילי ליכוד שהוזמנו לאירוע. משהגיע למקום, המשיך לשבת ברכבו האדום המזוהה עמו בתור כתב שטח, בעת שרה"מ נכנס לאירוע הסגור.
בן קימון המתין לתום האירוע ולצאת הפעילים על מנת לשוחח עמם, ובינתיים החל לעבוד על כתבה אותה העביר למערכת ynet.
מאבטח של רה"מ הבחין בו יושב לבדו ברכב בחניה, והחל לתחקר אותו על מעשיו. בן קימון הציג את תעודת העיתונאי שלו, אך המאבטח נטל אותה ונסע משם לבדוק את הפרטים. בלא תעודותיו, התקדם בן קימון ברכבו בעקבות המאבטח, אך משהגיע למחסום, הוצמד לו שוטר בכדי לוודא שלא יעזוב את האזור.
- אדם שתביעתו נדחתה ניסה להגישה בבית משפט אחר - מה נפסק?
- רגע לפני קמפיין ההשקה: ynet משנה את שם הרדיו האינטרנטי שלו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כעבור מספר דקות חזר המאבטח וחזר על התשאול בית שאת. בן קימון הציג בפניו כתבות ב-ynet תחת שמו וכן עדכן אותו כי הקפיץ שני פעילים לאירוע, אולם המאבטח סירב להשיב את התעודות והחליט לערוך בידוק מקיף יותר, אשר כלל שיחות טלפון עם גורמים במועצה על מנת לוודא את זהותו של בן קימון.
בשלב זה החלו הפעילים לצאת. אחד מהם, אשר מיודד עם בן קימון, אף נכנס לרכב של הכתב בזמן שבן קימון ראיין אותו על רשמיו מהאירוע. המאבטח עדיין לא השתכנע בזהותו, ומתיחות נוצרה בין השניים תוך שהמאבטח אף איים על הכתב כי יעכב אותו למספר שעות.
לבסוף כשהגיע מפקדו של המאבטח, הושבו התעודות לעיתונאי. בן קימון הביע את מורת רוחו מההתנהגות, וטען בפניהם כי יש להפעיל שיקול דעת וכי אין סיבה להתייחסות הבריונית לאחר ששיתף פעולה עם כל ההליך תוך שסיפק להם מספר אסמכתאות. האירוע הסתיים ברוח חיובית ובלחיצת ידיים בין השניים.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
אלישע בן קימון בחר שלא להגיב על הידיעה.
- 8.דוד ש 12/02/2020 07:38הגב לתגובה זוהוא חושב שבתור מאבטח מותר לו הכל. אז שלא !!!
- 7.יאיה 11/02/2020 22:31הגב לתגובה זודיקטטורה
- 6.שרה 11/02/2020 21:46הגב לתגובה זוברור ראש ממשלה צריך אנשי ביטחון.ראש ממשלה לא אדם רגיל .זה שאת לא אוהבת את ראש הממשלה זה זכותך.כל ראש ממשלה יש לו הבטחה אני במקום ביבי אני לא הייתי נותנת לאף עיתונאי להיכנס..רק ביבי .
- 5.יוסי 11/02/2020 21:09הגב לתגובה זומי זה אלישע בן קימון? עוכב על ידי אנשי ראש הממשלה? די עו פעם עיכבו את אלישע בן קימון? חחח ומה הפירוש של קימון?
- 4.יוסף 11/02/2020 21:01הגב לתגובה זוהכתב אלישע בן קימון עוכב ע"י מאבטחי ראש הממשלה, כשהגיע לא יפת בחירות, ולמרות שהציג תעודת עיתונאי. סברתי לתומי, כי מאבטחי ראש הממשלה מאבטחים חייו, שלא ירצחו אותו כמו את יצחק רבין, מסתבר שנת יהו משתמש במאבטחים, כמאבטחים מפני עיתונאים, שלא יקליטו את השקרים שלו, הבטחות השווא, ההסת. נגד מוסדות המדינה ויריבים פוליטיים. לכך, לא מוכנים לממן מאבטחים לבחירות נתניהו
- 3.צוחק ובוכה 11/02/2020 20:18הגב לתגובה זומעניין את הסבתא של אליעזר .
- 2.צפון קוריאה זה כאן!!! (ל"ת)מושחתים נמאסתם 11/02/2020 19:36הגב לתגובה זו
- 1.רועי ממן 11/02/2020 14:25הגב לתגובה זואלישע והאוטו! מתי תחליף אותו כבר??? אוהבים אותך!!! תושבי הגוש. אלישע הוא הכתב היחידי שמגיע באמת לסקר.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
